abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50865163
veganistisch .
Tap tap tap
pi_50865261
Oh dus daar zit geen vlees in? Of huid van een beest?
pi_50865515
dat zit in de producten zonder V ook niet .
Wat er precies mee bedoelen weet ik eigenlijk ook niet helemaal.
Tap tap tap
pi_50865701
Ik weet wel dat Veganisten, geen vlees eten. Of iets doen, waarvoor een dier gedood is.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:01:54 #255
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50865940
quote:
Veganisme is de levenshouding, waarbij geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.

Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen.
bron: wikipedia

niet op dieren getest dus?
an urge to help mankind overcomes me
pi_50865955
ze gebruiken ook totaal geen dierlijke producten. vegetariers eten over het algemeen alleen geen vlees.
Tap tap tap
pi_50865981
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef saaw het volgende:

[..]

bron: wikipedia

niet op dieren getest dus?
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
Tap tap tap
pi_50866195
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:19:25 #259
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_50866610
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
En dingen als melk, dierlijke vetten natuurlijk
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_50866661
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We've got a winner
Billie Holiday is Lady Day!
pi_50874530
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.
pi_50906025
Lush heeft nu ook stylingsproducten.
Ik wil eerst ervaringen hoor, voordat ik durf te bestellen
pi_50906367
ik ben wel heel erg benieuwd, ik kijk en ruik wel een keertje in de winkel .
Tap tap tap
pi_50906487
Ik heb een poos geleden weer een lush zeepje besteld, en het gaat goed Mijn huidiritatie komt dus niet van Lush.....

Heb zojuist de nieuwste massagebar besteld, Nutts, alles met cacao hoort in mijn bezit te zijn
Ook heb ik de oude vertrouwde the soft touch weer besteld. Deze gebruikte ik altijd al voor het slapen gaan. Ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnen is.
pi_50915075
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Melusine het volgende:
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.

en als ik het goed heb onthouden zit in Veganese geen wolvet, terwijl dat wel in de andere conditioners zit..

In de Vegan producten zitten dus geen ingredienten in die afkomstig zijn van dieren..

ymme; ligt aan de manier waarop je hebt betaald.. creditcard is het snelste.. maar over het algemeen 1 week + 1 dag
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:58:01 #266
177242 Irien
Innit though
pi_51009552
Loving my Trichomania shampoo ..... ondanks de lelijke naam.
Between the click of the light and the start of the dream
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:46:30 #267
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_51119507
Hmmmmmm ben een paar weekjes weer 's tegen beter weten in naar binnen gestapt en zwaar verliefd op de Figs and Leafs*-zeep geworden. Stukje is ondertussen opgesopt, dus nu *hops* snel een nieuw stuk gehaald. Rekende ik per ongeluk ook nog een stuk Mud Flats** af....en dat is dus het begin van het einde!

*Het lijkt meer een vochtinbrengende creme dan een zeep, vol verse vijgen en aloë vera. De kleine vijgenzaadjes scrubben zacht. Oranjebloesem en ylang ylang zorgen voor de exotische geur.

** Rhassoulmodder, salie en rozemarijn: ontgiftend en stimulerend.

Niet zo een succes was de Sweet Japanese Girl, een klein scrub-zeepje voor je gezicht. Rook fijn, zag er cute uit, maar was vooral lastig te gebruiken, en heel, heel olieachtig en vettig! Er lag echt een film over mijn gezicht, and not in a good way...die doen we dus niet meer.

pi_51122501
Ik heb trouwens naar aanleiding van mijn vraag welke zeep lekker rook, een stuk Honey I Washed The Kids voor mijn moeder gekocht. Hij ruikt heerlijk! En dat vindt zij gelukkig ook. Ik kreeg er een krantje bij waar volgens mij alle producten van lush in staan, en ik denk dat ik nog wel een keertje bij die winkel kom. Zo'n blok zeep voor je gezicht lijkt me ook wel lekker.
pi_51124399
Honey I Washed The Kids is inderdaad heerlijk!!

Ik zit met een dillema, ik heb gewoon weer wat lushdingetjes nodig, en ik wilde graag in Duitsland bestellen. Maar voor zover ik eruit kom kan ik niet met een gewone overschrijving die kant uit betalen, maar ik wilde zo graag ook extra gratis dingetjes, dus ik weet niet of ik nu alsnog iemand ga zoeken die daar met een creditcard wil/kan bestellen voor mij, of dat ik eieren voor mijn geld kies en toch maar in Nederland bestel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:57:19 #270
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_51124638
Ik had even een vraagje, ik heb altijd erg veel last gehad van acne enzo, door de pil is het wel weggegaan grotendeels, maar er zitten op mijn rug en borst nog veel littekens en af en toe nog zo'n grote ontsteking. Ik zit hier echt best wel erg mee, maar ik vroeg me af of Lush misschien producten had die kleine wonderen doen? Ik heb al op de site rondgekeken maar ik zie niet echt iets tegen littekens. Al zou ik natuurlijk dream cream kunnen proberen of fresh farmacy, iets kalmerend zegmaar. Maar ik weet het niet. Iemand tips?

btw: M'n moeder had op haar werk laatst een stuk Lush bodybutter gekregen omdat er iemand jarig was, sindsdien wil ik meer producten proberen want die is zoo fijn! Maar helaas zijn de winkels te ver weg en ik wil graag eerst ff ruiken voordat ik bestel enzo
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_51124751
POeh, van Lush weet ik het niet, wat je misschien nog wel zou kunnen proberen is Calandulanzalf van VSM of dokter Vogel.. Die is goed voor de genezing en littekens..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51128645
Ze hebben mij altijd gezegd dat je op littekens nertsolie moet smeren van de Mylène.
pi_51166464
Mijn bestelling is binnen.
Nuts ruikt een beetje appart, ff wennen maar wel lekker.
Ook ben ik weel dolblij dat ik the soft touch weer in huis heb. Nu in een handig bewaar blik
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 15:11:40 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51168819
Ik moet voor mijn vakantie ook nog even naar de Lush. Ben net 2 weken weggeweest en ik miste mijn American Cream zo erg dat ik daar nu een klein flesje van ga kopen voor mijn vakantie ook ben ik alweer bijna door mijn HIWTK heen dus daar ga ik ook maar weer een flink stuk van kopen Ook wil ik op zoek naar een nieuwe deo. Oxeo cube is heerlijk maar die verbrokkelt nog al snel Iemand andere tips wat betreffendee deos?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_51169286
Ik heb de poeder, deze ruikt heerlijk (cocos), en is redelijk makkelijk op te brengen.
Alleen met erg warm weer, werkt het niet goed genoeg bij mij. Ik gebruik altijd met erg warm weer, rexona dat spul wat lang zijn werk doet, wat je maar 3x per week hoeft te gebruiken, en dan voor de geur die poeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')