Aha! Dat kan inderdaad kloppen, want het was een Lush-winkel in Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:21 schreef lucky_birdie het volgende:
Is dat niet de franse naam voor DreamWash?
linkje
&
linkje 2
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef tessie het volgende:
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
Ik gebruik ze al even niet meer (we hebben nu een Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker), maar een paar jaar geleden was gemiddeld de helft van die zakjes lekquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
In Amsterdam in de Kalverstraatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
dan ga ik dat eens proberen binnenkortquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar.
he bah, wat vervelendquote:met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap. echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon
.
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?
ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
ah kijk, dat klinkt ook goedquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!![]()
Was je er al mee naar de dokter geweest?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar.
met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap. echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon
.
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Was je er al mee naar de dokter geweest?
Nou zeg, succes dan maar!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker. Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet
. Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu
.
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar.
Oh, dat is dus niet morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
Ja, bijzonder goede tip, dank je wel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
Ik heb hem niet zelf in de mailbox gehad, maar van een zeer betrouwbare user op het Lush NL forum:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?
Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
quote:Er is een nieuwe parole:
Die Parole gilt bis zum 30.06.2007 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt von dem Newsletter - Team "Elli - Propelli & Charly - Prahli"
Sommer, Sonne, Partyzeit,
LUSH macht Euch dafür bereit.
Drum holt Euch unsre Glitzer - Sachen,
die jede Party glamouröser machen.
Dorota is zo'n lieverdquote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Irien het volgende:
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2!verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
bron: wikipediaquote:Veganisme is de levenshouding, waarbij geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen.
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef saaw het volgende:
[..]
bron: wikipedia
niet op dieren getest dus?
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
En dingen als melk, dierlijke vetten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
We've got a winnerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Melusine het volgende:
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.
mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Koningin het volgende:
Ze hebben mij altijd gezegd dat je op littekens nertsolie moet smeren van de Mylène.
Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...
hoe goed het spul ook is, ik moet het niet meer!
yep; Mask of Magnaminty!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Liebe het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb altijd erg veel last gehad van acne enzo, door de pil is het wel weggegaan grotendeels, maar er zitten op mijn rug en borst nog veel littekens en af en toe nog zo'n grote ontsteking. Ik zit hier echt best wel erg mee, maar ik vroeg me af of Lush misschien producten had die kleine wonderen doen? Ik heb al op de site rondgekeken maar ik zie niet echt iets tegen littekens. Al zou ik natuurlijk dream cream kunnen proberen of fresh farmacy, iets kalmerend zegmaar. Maar ik weet het niet. Iemand tips?
btw: M'n moeder had op haar werk laatst een stuk Lush bodybutter gekregen omdat er iemand jarig was, sindsdien wil ik meer producten proberen want die is zoo fijn! Maar helaas zijn de winkels te ver weg en ik wil graag eerst ff ruiken voordat ik bestel enzo
Hmmm die wil ik ook proberen! Het is een classic, maar ik ben nog net aan de Lush... aaah zo veel te ontdekken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef Taigurrr het volgende:
*Het lijkt meer een vochtinbrengende creme dan een zeep, vol verse vijgen en aloë vera. De kleine vijgenzaadjes scrubben zacht. Oranjebloesem en ylang ylang zorgen voor de exotische geur.
Ik gebruik Dream Cream al een aantal jaar als bodycreme. Ik probeer zo nu en dan wel wat anders, maar heb nog steeds niets beters gevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef HunnY het volgende:
Zijn er mensen die Dream Cream op hun gezicht gebruiken of juist als bodycreme?
dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?
Het was een grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet
het is alleen op dieren GETEST
ohquote:
Misschien moet je wat minder Marilyn gebruikenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
sorry!
ja, heel licht blond haar, dan krijg je dat he
Powdryquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef MaJo het volgende:
Van Lien voor mijn verjaardag poederdeo gekregenWeet de naam even niet meer maar hij is echt superlekker
(heb hem vandaag op Lien
) Nu ruik ik naar een combi van Rockstar en die deo
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder Marilyn gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |