abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:31:13 #201
71048 Tokay
makes your day!
pi_50238530
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:21 schreef lucky_birdie het volgende:
Is dat niet de franse naam voor DreamWash?

linkje

&

linkje 2
Aha! Dat kan inderdaad kloppen, want het was een Lush-winkel in Frankrijk.
Bedankt voor de linkjes.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:10:15 #202
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_50242244
ahh so it makes sense

vond het al een vreemd idee dat iemand in een nederlandse winkel de franse naam zou gebruiken..
(vreemd trouwens dat op de verpakking wel gewoon DreamWash staat, zowel op de franse lush site als op de review site..)

anyhow
np
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_50276696
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_50276876
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef tessie het volgende:
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Billie Holiday is Lady Day!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 19:27:09 #205
43556 miss_dynastie
pi_50277046
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!
Ik gebruik ze al even niet meer (we hebben nu een Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker), maar een paar jaar geleden was gemiddeld de helft van die zakjes lek
pi_50277543
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
pi_50277573
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
  Moderator zondag 10 juni 2007 @ 00:07:09 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50286044
Vandaag bij de Lush geweest in Amsterdam. Ik heb een stuk Rockstar zeep gekocht En een Karma Komba shampoobar. Ben er erg benieuwd naar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_50308217
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
In Amsterdam in de Kalverstraat
  Moderator zondag 10 juni 2007 @ 21:06:52 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50309811
Zooow wat is Karma Komba lekker Vooral in combinatie met American Cream Mijn haar ruikt heerlijk en glanst lekker I love Lush!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 10 juni 2007 @ 21:45:56 #211
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_50311517
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?

ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 10 juni 2007 @ 21:46:56 #212
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50311578
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar .

met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap . echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon .
Tap tap tap
  zondag 10 juni 2007 @ 21:48:53 #213
112545 Muck
pi_50311645
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
dan ga ik dat eens proberen binnenkort dank je!
quote:
met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap . echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon .
he bah, wat vervelend
pi_50312128
Help!
Ik heb een donkergroen zeepje met rode stukjes erin. Ik heb hem gekregen en weet niet hoe ie heet! Ik zie hem niet op de site. Iemand een idee welke het is?
  zondag 10 juni 2007 @ 22:03:05 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50312320
Bob?
Tap tap tap
pi_50312700
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?

ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!
  zondag 10 juni 2007 @ 22:17:12 #217
112545 Muck
pi_50312973
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!
ah kijk, dat klinkt ook goed
ik ga binnenkort gewoon even snuffelen, en houd jullie ideen in mijn achterhoofd
pi_50315230
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:

Was je er al mee naar de dokter geweest?
  zondag 10 juni 2007 @ 23:16:40 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50315394
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Was je er al mee naar de dokter geweest?
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker . Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet . Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu .
Tap tap tap
pi_50404321
Ik ben ook weer bij Lush geweest
Mijn haar kan cht niet zonder. Heb Big, Coolaulin, Marylin, Rockstar en een maskertje gekocht en hoppa portomonee was weer leeg
Mar mijn haartjes zijn weer hlemaal blij!
pi_50471618
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker . Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet . Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu .
Nou zeg, succes dan maar!
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 21:55:48 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50557831
Ik ga morgen op vakantie en Karma Komba, Honey I washed the Kids, Rockstar, Oxeo Cube en Honey Trap gaan lekker mee
pi_50601439
Ik ben vandaag nog even langsgeweest om cadeautjes voor de jarige moeder van m'n vriendje te halen . Ik heb geen idee of ze het lekker gaat vinden, en anders hoop ik dat mijn enthousiasme terwijl ik het geef het goedmaakt .

Ik heb Honey Bee, Butterbal en Amandopondo voor in bad, de Soft Couer en Mud Flats zeep (ze houdt van rozemarijn).

Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar .
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 01:03:04 #224
43556 miss_dynastie
pi_50601664
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar .
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
pi_50601782
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
Oh, dat is dus niet morgen . En gezien het feit dat mijn huid het léuk lijkt te vinden de meest vreemde uitslagen te verzinnen, laat ik hem maar even links liggen dan.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 01:10:07 #226
43556 miss_dynastie
pi_50601828
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
pi_50601846
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
Ja, bijzonder goede tip, dank je wel!
pi_50640889
Nutts massagebar en het nieuwe Nederlandse krantje zijn binnen!
Vandaag moet ik werken in Haarlem, spannend!
pi_50687773
Mijn Mud Flats is aan het schimmelen
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:40:58 #230
112545 Muck
pi_50689696
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef lienelien het volgende:
Mijn Mud Flats is aan het schimmelen
ieuw
pi_50690899
Mijn ma is binnekort jarig, en (naar aanleiding van dit topic) dacht ik dat het wel leuk zou zijn om haar een stuk zeep van Lush te geven.

Welke raden jullie aan? Ik word niet echt wijs uit die beschrijvingen op de site en in de winkel was ik na het ruiken aan vier stukken al half misselijk van alle geuren doorelkaar. Het moet een beetje zoet zijn (maar niet te), er leuk uitzien en geschikt zijn om je gezicht en lijf mee te wassen.

Iemand tips? Dan schrijf ik die op en ga alleen aan die stukken ruiken in de winkel.
pi_50694148
Ik weet niet in hoeverre de zeepjes geschikt zijn om je gezicht mee te wassen...

Ik ben meer van de frisse zeepjes.. maar wat me zo snel te binnen schiet..

Honey I Washed the kids is erg populair.. ruikt *zoals de naam al zegt* honing achtig

persoonlijk vind ik deze lekker;
Happy Soap ruikt lekker zoet (citrus achtig)

Alkmaar Soap Jasmijn achtig, vind em erg lekker, maar subtiel, dus je ruikt het niet zo goed in een Lush winkel

ik vind Mudflats erg lekker, maar die ruikt erg fris.. lavendel achtig (maar ziet er niet zo aantrekkelijk uit..)

pi_50694176
Miranda is ook erg lekker .
Tap tap tap
pi_50694395
* Noteert
pi_50740976
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?

Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 23:18:17 #236
43556 miss_dynastie
pi_50747089
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?

Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
Ik heb hem niet zelf in de mailbox gehad, maar van een zeer betrouwbare user op het Lush NL forum:
quote:
Er is een nieuwe parole:

Die Parole gilt bis zum 30.06.2007 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt von dem Newsletter - Team "Elli - Propelli & Charly - Prahli"

Sommer, Sonne, Partyzeit,

LUSH macht Euch dafür bereit.

Drum holt Euch unsre Glitzer - Sachen,

die jede Party glamouröser machen.
pi_50753092

Bedankt!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 24 juni 2007 @ 13:41:05 #238
177242 Irien
Innit though
pi_50785161
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2! verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush
Between the click of the light and the start of the dream
  Moderator zondag 24 juni 2007 @ 14:30:28 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50786713
Oxeo Cube heb ik weg kunnen gooien omdat ie helemaal verbrokkeld was in het zakje Echt zonde want ik vind het heerlijk spul (al is mijn uitslag nu wel weg, ik weigerde te geloven dat het daarvan kwam ) En het blikje voor de shampoo bars is handig maar die krijg je echt met geen mogelijkheid open als je al onder de douche staat Voortaan dus eerst openen
Ik wil weer naar de Lush Zit ie toevallig in Noorwegen? (daar zit ik nu...)
pi_50789960
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Irien het volgende:
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2! verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush
Dorota is zo'n lieverd .
  zondag 24 juni 2007 @ 18:49:26 #241
71048 Tokay
makes your day!
pi_50794255
Ik kreeg gisteren van mijn lieve nichtje uit Londen meer dan een kilo Lush-zeep!
Zomaar...

Vijf grote stukken in totaal, in de geuren Honey I Washed The Kids, Ice Blue Soap, Gratuitious Violets, Extra Virgin Olive en Sandstone. En ze ruiken allemaal zó lekker!!

Dat wordt dus heerlijk geurig badderen, de komende tijd.

Wat een schat!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 24 juni 2007 @ 20:15:27 #242
177242 Irien
Innit though
pi_50797110
Wat zijn sowieso de ervaringen met Sandstone? Ik vind hem wel lekker ruiken, maar zie op tegen dat geschraap!
En wat is dat spul dat op de rand van Virgin Olive zit? Gisteren vergeten te vragen
  zondag 24 juni 2007 @ 20:18:57 #243
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50797231
Het geschraap valt reuze mee hoor . Het was m'n eerste Lush-zeepje . Ik vind hem lekkerder ruiken dan Sexy Peel.
Tap tap tap
pi_50801525
Blegh, ik probeerde net bij de duitse lush te bestellen, maar ik liep vast bij de betalingswijze.. Je moest daar zo'n bankcode invullen, en ik wist niet welke..
Iemand misschien enig idee?
pi_50804697
Ik ben bij de Lush in Dublin geweest, super! Het personeel was net zoals in Nederland heel aardig, vooral één meisje hielp me heel goed. Terwijl ik al vaker bij Lush in Amsterdam ben geweest had ik namelijk nog best wat vragen, vooral over welke Karma ik moest aanschaffen omdat er zo veel in de lijn zit. Het is geworden:
Karma Kream (14,95 oid)
Candy Fluff (7,95)
Sultana of Soap (3,95/100g)
Demon in the Dark (3,90/100g)

En, helaas niet voor mezelf:
Luck of the Irish - grote Avobruiser in de vorm van een Shamrock (4,95)
Smitten, vooral deze wil ik graag zelf hebben, maarja... Ik moet 'm nu wel weggeven (8,95)

Best veel prijsverschil dus! De verkoopster snapte ook niet echt hoe dat kon, want 20% goedkopere Candy Fluff dat is echt veel. Waarom is NL zo duur?

Ze nodigde mij trouwens ook nog uit voor een groot feest over twee weken daar, dan komt de oprichter langs, alle nieuwe haardproducten, gratis maskers proberen enzo. Ik vroeg logischerwijs of ze dit feestje ook in Nederland vieren... 'Oh, je woont hier niet?'
  maandag 25 juni 2007 @ 09:33:19 #246
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50811244
ik ga me er toch ook maar eens aan wagen
als ik het hier, en op de site, zo lees vind ik het heerlijk maar uit die winkels komt altijd zo een ontzettende walm van 1000 verschillende zoete luchtjes dat ik niet zo goed durf
an urge to help mankind overcomes me
pi_50815400
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:59:29 #248
43556 miss_dynastie
pi_50815477
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
Dat dacht ik ook ja.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:07:47 #249
74276 saaw
pi_50815713
bij de ici paris [schrijf je dat zo??] heb je dat ook vaak bij de parfum

bij de lush wordt ik echt al misselijk als ik naar binnen loop
maar los zijn ze wel heel lekker
lastig
pi_50864884
Op de online winkel staan bij veel producten een V, waarvoor is dit?
pi_50865163
veganistisch .
Tap tap tap
pi_50865261
Oh dus daar zit geen vlees in? Of huid van een beest?
pi_50865515
dat zit in de producten zonder V ook niet .
Wat er precies mee bedoelen weet ik eigenlijk ook niet helemaal.
Tap tap tap
pi_50865701
Ik weet wel dat Veganisten, geen vlees eten. Of iets doen, waarvoor een dier gedood is.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:01:54 #255
74276 saaw
pi_50865940
quote:
Veganisme is de levenshouding, waarbij geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.

Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen.
bron: wikipedia

niet op dieren getest dus?
pi_50865955
ze gebruiken ook totaal geen dierlijke producten. vegetariers eten over het algemeen alleen geen vlees.
Tap tap tap
pi_50865981
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef saaw het volgende:

[..]

bron: wikipedia

niet op dieren getest dus?
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
Tap tap tap
pi_50866195
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:19:25 #259
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_50866610
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
En dingen als melk, dierlijke vetten natuurlijk
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_50866661
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We've got a winner
pi_50874530
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.
pi_50906025
Lush heeft nu ook stylingsproducten.
Ik wil eerst ervaringen hoor, voordat ik durf te bestellen
pi_50906367
ik ben wel heel erg benieuwd, ik kijk en ruik wel een keertje in de winkel .
Tap tap tap
pi_50906487
Ik heb een poos geleden weer een lush zeepje besteld, en het gaat goed Mijn huidiritatie komt dus niet van Lush.....

Heb zojuist de nieuwste massagebar besteld, Nutts, alles met cacao hoort in mijn bezit te zijn
Ook heb ik de oude vertrouwde the soft touch weer besteld. Deze gebruikte ik altijd al voor het slapen gaan. Ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnen is.
pi_50915075
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Melusine het volgende:
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.

en als ik het goed heb onthouden zit in Veganese geen wolvet, terwijl dat wel in de andere conditioners zit..

In de Vegan producten zitten dus geen ingredienten in die afkomstig zijn van dieren..

ymme; ligt aan de manier waarop je hebt betaald.. creditcard is het snelste.. maar over het algemeen 1 week + 1 dag
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:58:01 #266
177242 Irien
Innit though
pi_51009552
Loving my Trichomania shampoo ..... ondanks de lelijke naam.
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:46:30 #267
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_51119507
Hmmmmmm ben een paar weekjes weer 's tegen beter weten in naar binnen gestapt en zwaar verliefd op de Figs and Leafs*-zeep geworden. Stukje is ondertussen opgesopt, dus nu *hops* snel een nieuw stuk gehaald. Rekende ik per ongeluk ook nog een stuk Mud Flats** af....en dat is dus het begin van het einde!

*Het lijkt meer een vochtinbrengende creme dan een zeep, vol verse vijgen en aloë vera. De kleine vijgenzaadjes scrubben zacht. Oranjebloesem en ylang ylang zorgen voor de exotische geur.

** Rhassoulmodder, salie en rozemarijn: ontgiftend en stimulerend.

Niet zo een succes was de Sweet Japanese Girl, een klein scrub-zeepje voor je gezicht. Rook fijn, zag er cute uit, maar was vooral lastig te gebruiken, en heel, heel olieachtig en vettig! Er lag echt een film over mijn gezicht, and not in a good way...die doen we dus niet meer.

pi_51122501
Ik heb trouwens naar aanleiding van mijn vraag welke zeep lekker rook, een stuk Honey I Washed The Kids voor mijn moeder gekocht. Hij ruikt heerlijk! En dat vindt zij gelukkig ook. Ik kreeg er een krantje bij waar volgens mij alle producten van lush in staan, en ik denk dat ik nog wel een keertje bij die winkel kom. Zo'n blok zeep voor je gezicht lijkt me ook wel lekker.
pi_51124399
Honey I Washed The Kids is inderdaad heerlijk!!

Ik zit met een dillema, ik heb gewoon weer wat lushdingetjes nodig, en ik wilde graag in Duitsland bestellen. Maar voor zover ik eruit kom kan ik niet met een gewone overschrijving die kant uit betalen, maar ik wilde zo graag ook extra gratis dingetjes, dus ik weet niet of ik nu alsnog iemand ga zoeken die daar met een creditcard wil/kan bestellen voor mij, of dat ik eieren voor mijn geld kies en toch maar in Nederland bestel
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:57:19 #270
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_51124638
Ik had even een vraagje, ik heb altijd erg veel last gehad van acne enzo, door de pil is het wel weggegaan grotendeels, maar er zitten op mijn rug en borst nog veel littekens en af en toe nog zo'n grote ontsteking. Ik zit hier echt best wel erg mee, maar ik vroeg me af of Lush misschien producten had die kleine wonderen doen? Ik heb al op de site rondgekeken maar ik zie niet echt iets tegen littekens. Al zou ik natuurlijk dream cream kunnen proberen of fresh farmacy, iets kalmerend zegmaar. Maar ik weet het niet. Iemand tips?

btw: M'n moeder had op haar werk laatst een stuk Lush bodybutter gekregen omdat er iemand jarig was, sindsdien wil ik meer producten proberen want die is zoo fijn! Maar helaas zijn de winkels te ver weg en ik wil graag eerst ff ruiken voordat ik bestel enzo
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_51124751
POeh, van Lush weet ik het niet, wat je misschien nog wel zou kunnen proberen is Calandulanzalf van VSM of dokter Vogel.. Die is goed voor de genezing en littekens..
pi_51128645
Ze hebben mij altijd gezegd dat je op littekens nertsolie moet smeren van de Mylène.
pi_51166464
Mijn bestelling is binnen.
Nuts ruikt een beetje appart, ff wennen maar wel lekker.
Ook ben ik weel dolblij dat ik the soft touch weer in huis heb. Nu in een handig bewaar blik
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 15:11:40 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51168819
Ik moet voor mijn vakantie ook nog even naar de Lush. Ben net 2 weken weggeweest en ik miste mijn American Cream zo erg dat ik daar nu een klein flesje van ga kopen voor mijn vakantie ook ben ik alweer bijna door mijn HIWTK heen dus daar ga ik ook maar weer een flink stuk van kopen Ook wil ik op zoek naar een nieuwe deo. Oxeo cube is heerlijk maar die verbrokkelt nog al snel Iemand andere tips wat betreffendee deos?
pi_51169286
Ik heb de poeder, deze ruikt heerlijk (cocos), en is redelijk makkelijk op te brengen.
Alleen met erg warm weer, werkt het niet goed genoeg bij mij. Ik gebruik altijd met erg warm weer, rexona dat spul wat lang zijn werk doet, wat je maar 3x per week hoeft te gebruiken, en dan voor de geur die poeder.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:07:33 #276
112545 Muck
pi_51174382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Koningin het volgende:
Ze hebben mij altijd gezegd dat je op littekens nertsolie moet smeren van de Mylène.
mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...
hoe goed het spul ook is, ik moet het niet meer!

ik kom net overigens onder de douche vandaan
heerlijk gladde beentjes, gescrubd, en daarna Ooh La La zeep
vriendje ook weer blij
pi_51184736
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:07 schreef Muck het volgende:

[..]

mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...
hoe goed het spul ook is, ik moet het niet meer!
Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:13:28 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51228943
Wat bezorgd LUSH tegenwoordig snel??
Ik heb dinsdag besteld en kreeg zojuist mijn pakketje met;

imperialis
mask of magnaminty ( krankzinnig goede masker! )
jasmin and henna fluff eaze en natuurlijk een fles Tramp.

Ik ga vandaag smeren!!!

Zeepjes doe ik niet meer, want eigenlijk vind ik geen enkele fijn op mijn huid.
Maar ik besloten dat ik gewoon alles wat in een pot of fles zit ga verzamelen

We krijgen ook een nieuwe badkamer; dus ik hoop dat manlief het niet erg gaat vinden dat er een speciale see-through Lush muurkastje komt in de douche
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:15:24 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51228995
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Liebe het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb altijd erg veel last gehad van acne enzo, door de pil is het wel weggegaan grotendeels, maar er zitten op mijn rug en borst nog veel littekens en af en toe nog zo'n grote ontsteking. Ik zit hier echt best wel erg mee, maar ik vroeg me af of Lush misschien producten had die kleine wonderen doen? Ik heb al op de site rondgekeken maar ik zie niet echt iets tegen littekens. Al zou ik natuurlijk dream cream kunnen proberen of fresh farmacy, iets kalmerend zegmaar. Maar ik weet het niet. Iemand tips?

btw: M'n moeder had op haar werk laatst een stuk Lush bodybutter gekregen omdat er iemand jarig was, sindsdien wil ik meer producten proberen want die is zoo fijn! Maar helaas zijn de winkels te ver weg en ik wil graag eerst ff ruiken voordat ik bestel enzo
yep; Mask of Magnaminty!!

2/3 keer per week op je snuitje en rug/borst en voila
Je weet dat je elke dag moet scrubben he? JE HELE LIJF !
En nee, dat is niet slecht voor je huid, integendeel, je huid gaat zich als een gek regenereren.
pi_51234730
Ik ben net even bij de Lush in de Kalverstraat geweest, is heel mooi geworden na de verbouwing!
Nouja, verbouwing.. Het ziet er allemaal wat frisser en lichter uit en een andere indeling. Ik kreeg nog een ballon met een bonnetje erin vor een gratis stukje zeep bij m'n volgende aankoop
Ik was alleen iets minder slim om m'n stempelkaart neer te leggen en na het afrekenen weer in m'n tas te doen, maar toen had ze nog niet gestempeld en daar kom ik nu pas achter
Zo kom dat ding nóóit vol
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:38:37 #281
177242 Irien
Innit though
pi_51235549
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef Taigurrr het volgende:

*Het lijkt meer een vochtinbrengende creme dan een zeep, vol verse vijgen en aloë vera. De kleine vijgenzaadjes scrubben zacht. Oranjebloesem en ylang ylang zorgen voor de exotische geur.
Hmmm die wil ik ook proberen! Het is een classic, maar ik ben nog net aan de Lush... aaah zo veel te ontdekken!
  zondag 8 juli 2007 @ 21:36:44 #282
116380 HunnY
*Pink*
pi_51271248
Ben helemaal fan van Ultra Bland
Heb een wat vettere huid en heb het gevoel dat ik met alle andere reinigingproducten mijn huid juist uitdroog en er juist nog meer talg aangemaakt wordt, en met dit met UB juist in balans wordt gebracht.

Ben verder erg benieuwd naar Imperialis, heb al een tijdje topics door lopen spitten maar ben er nog niet zo zeker van..kan iemand me hier meer over vertellen? En kan ik hiervan een proefje aanvragen bij een bestelling? Ik vind het namelijk jammer om een potje te kopen dat ik uiteindelijk niet ga gebruiken.

Zijn er verder nog andere aanraders voor gezichtshuidsreinigers/cremes?

Zijn er mensen die Dream Cream op hun gezicht gebruiken of juist als bodycreme?
Smoke City - Underwater love
  zondag 8 juli 2007 @ 22:04:57 #283
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_51272333
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef HunnY het volgende:

Zijn er mensen die Dream Cream op hun gezicht gebruiken of juist als bodycreme?
Ik gebruik Dream Cream al een aantal jaar als bodycreme. Ik probeer zo nu en dan wel wat anders, maar heb nog steeds niets beters gevonden.
Nu had ik laatst wat last van vervelende (2e )-jeugdpuistjes die maar niet weg wilden, en ben er uiteindelijk ook maar Dream Cream op gaan doen. Het was niet meteen weg, maar ik heb wel het idee dat het wat sneller herstelt, dus minder lang rode vlekjes.
Ik smeer het nu 's nachts vrolijk op m'n toet, voor overdag moet ik iets met een redelijke spf hebben, maar van mij mogen ze het spul Miracle Cream gaan noemen.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_51305796
Rhiannon, bedankt voor je reactie
Ik lees net alleen dat Sweetsixteen bij Lush werkt, en las een reactie van d'r dat je DreamCream beter niet op je gezicht kunt gebruiken?

Ik zit nu te twijfelen tussen Enzymion en Imperialis, lees er zoveel verschillende reacties over, moet het misschien maar gewoon kopen en zelf ervaren. Wat is nu het precieze verschil tussen imperialis en enzymion? Ene werkt op T-zone en andere hele gezicht?

Ben trouwens in mei bij Lush in de Kalverstraat geweest, werd geholpen door een aardig meisje, heb voor 25 euro gekocht, maar geen proefmonstertje gekregen.. durfde er ook niet naar te vragen

Woon niet bepaald dicht bij een filiaal in de buurt, dus ga wel een keer een dagje winkelen in A'dam denk ik
Smoke City - Underwater love
  maandag 9 juli 2007 @ 22:13:47 #285
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51306493
de nieuwe gels ruiken lekker .
Tap tap tap
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:12:25 #286
112545 Muck
pi_51320239
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?
dat zeg ik toch niet

het is alleen op dieren GETEST
pi_51321962
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Muck het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet

het is alleen op dieren GETEST
Het was een grapje
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:30:15 #288
112545 Muck
pi_51322739
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

Het was een grapje
oh
sorry!

ja, heel licht blond haar, dan krijg je dat he
pi_51322889
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef Muck het volgende:

[..]

oh
sorry!

ja, heel licht blond haar, dan krijg je dat he
Misschien moet je wat minder Marilyn gebruiken
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 14:55:40 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51325591
Van Lien voor mijn verjaardag poederdeo gekregen Weet de naam even niet meer maar hij is echt superlekker (heb hem vandaag op Lien ) Nu ruik ik naar een combi van Rockstar en die deo
pi_51325912
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef MaJo het volgende:
Van Lien voor mijn verjaardag poederdeo gekregen Weet de naam even niet meer maar hij is echt superlekker (heb hem vandaag op Lien ) Nu ruik ik naar een combi van Rockstar en die deo
Powdry
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 16:00:42 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51327569
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Powdry
Oh ja Vet makkelijke naam ook nog
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:10:42 #293
112545 Muck
pi_51327935
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder Marilyn gebruiken
pi_51372912
Hm, ik kreeg vanmiddag de lush times thuisgestuurt, en hij ruikt zo lekker naar alle lushluchtjes..
pi_51391827
Wat voor een geur heeft de Skin Sin? Wel zoet?

pi_51391890
Ik vind het niet erg zoet. Beetje neutraal vind ik hem.
Ik gebruikte het altijd in combi met een poeder.
pi_51392036
Ik vond hem niet zo lekker. Ik kon er iig geen kersen in ontdekken en heb hem met moeite opgemaakt.
Tap tap tap
pi_51392076
Oeh, dat zegt al genoeg.
Danke
pi_51392130
vind em ook niet zo lekker ruiken, en om nou te zeggen dat het het allerbeste is wat ik ooit voor mijn huid heb gedaan.. neuh..
pi_51396108
Ik ben echt zó ontzettend blij met m'n potje Skin Drink hè. Volgens mij wordt hij keihard ondergesneeuwd door de rest van de gezichtproducten, maar het is het eerste goedje wat ik op m'n gezicht kan gebruiken zonder dat ik er uitslag van krijg of een te vette huid aan overhoud . Hij ruikt niet spannend ofzo, maar je krijgt er echt een héérlijk zacht huidje van .

Die in combinatie met Coalface heeft ervoor gezorgd dat ik weer een fatsoenlijk smoelwerk heb .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')