abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:31:13 #201
71048 Tokay
makes your day!
pi_50238530
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:21 schreef lucky_birdie het volgende:
Is dat niet de franse naam voor DreamWash?

linkje

&

linkje 2
Aha! Dat kan inderdaad kloppen, want het was een Lush-winkel in Frankrijk.
Bedankt voor de linkjes.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:10:15 #202
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_50242244
ahh so it makes sense

vond het al een vreemd idee dat iemand in een nederlandse winkel de franse naam zou gebruiken..
(vreemd trouwens dat op de verpakking wel gewoon DreamWash staat, zowel op de franse lush site als op de review site..)

anyhow
np
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_50276696
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_50276876
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef tessie het volgende:
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Billie Holiday is Lady Day!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 19:27:09 #205
43556 miss_dynastie
pi_50277046
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!
Ik gebruik ze al even niet meer (we hebben nu een Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker), maar een paar jaar geleden was gemiddeld de helft van die zakjes lek
pi_50277543
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
pi_50277573
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
  Moderator zondag 10 juni 2007 @ 00:07:09 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50286044
Vandaag bij de Lush geweest in Amsterdam. Ik heb een stuk Rockstar zeep gekocht En een Karma Komba shampoobar. Ben er erg benieuwd naar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_50308217
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
In Amsterdam in de Kalverstraat
  Moderator zondag 10 juni 2007 @ 21:06:52 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50309811
Zooow wat is Karma Komba lekker Vooral in combinatie met American Cream Mijn haar ruikt heerlijk en glanst lekker I love Lush!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 10 juni 2007 @ 21:45:56 #211
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_50311517
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?

ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 10 juni 2007 @ 21:46:56 #212
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50311578
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar .

met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap . echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon .
Tap tap tap
  zondag 10 juni 2007 @ 21:48:53 #213
112545 Muck
pi_50311645
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
dan ga ik dat eens proberen binnenkort dank je!
quote:
met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap . echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon .
he bah, wat vervelend
pi_50312128
Help!
Ik heb een donkergroen zeepje met rode stukjes erin. Ik heb hem gekregen en weet niet hoe ie heet! Ik zie hem niet op de site. Iemand een idee welke het is?
  zondag 10 juni 2007 @ 22:03:05 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50312320
Bob?
Tap tap tap
pi_50312700
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?

ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!
  zondag 10 juni 2007 @ 22:17:12 #217
112545 Muck
pi_50312973
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!
ah kijk, dat klinkt ook goed
ik ga binnenkort gewoon even snuffelen, en houd jullie ideen in mijn achterhoofd
pi_50315230
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:

Was je er al mee naar de dokter geweest?
  zondag 10 juni 2007 @ 23:16:40 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50315394
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Was je er al mee naar de dokter geweest?
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker . Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet . Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu .
Tap tap tap
pi_50404321
Ik ben ook weer bij Lush geweest
Mijn haar kan cht niet zonder. Heb Big, Coolaulin, Marylin, Rockstar en een maskertje gekocht en hoppa portomonee was weer leeg
Mar mijn haartjes zijn weer hlemaal blij!
pi_50471618
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker . Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet . Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu .
Nou zeg, succes dan maar!
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 21:55:48 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50557831
Ik ga morgen op vakantie en Karma Komba, Honey I washed the Kids, Rockstar, Oxeo Cube en Honey Trap gaan lekker mee
pi_50601439
Ik ben vandaag nog even langsgeweest om cadeautjes voor de jarige moeder van m'n vriendje te halen . Ik heb geen idee of ze het lekker gaat vinden, en anders hoop ik dat mijn enthousiasme terwijl ik het geef het goedmaakt .

Ik heb Honey Bee, Butterbal en Amandopondo voor in bad, de Soft Couer en Mud Flats zeep (ze houdt van rozemarijn).

Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar .
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 01:03:04 #224
43556 miss_dynastie
pi_50601664
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar .
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
pi_50601782
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
Oh, dat is dus niet morgen . En gezien het feit dat mijn huid het léuk lijkt te vinden de meest vreemde uitslagen te verzinnen, laat ik hem maar even links liggen dan.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 01:10:07 #226
43556 miss_dynastie
pi_50601828
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
pi_50601846
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
Ja, bijzonder goede tip, dank je wel!
pi_50640889
Nutts massagebar en het nieuwe Nederlandse krantje zijn binnen!
Vandaag moet ik werken in Haarlem, spannend!
pi_50687773
Mijn Mud Flats is aan het schimmelen
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:40:58 #230
112545 Muck
pi_50689696
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef lienelien het volgende:
Mijn Mud Flats is aan het schimmelen
ieuw
pi_50690899
Mijn ma is binnekort jarig, en (naar aanleiding van dit topic) dacht ik dat het wel leuk zou zijn om haar een stuk zeep van Lush te geven.

Welke raden jullie aan? Ik word niet echt wijs uit die beschrijvingen op de site en in de winkel was ik na het ruiken aan vier stukken al half misselijk van alle geuren doorelkaar. Het moet een beetje zoet zijn (maar niet te), er leuk uitzien en geschikt zijn om je gezicht en lijf mee te wassen.

Iemand tips? Dan schrijf ik die op en ga alleen aan die stukken ruiken in de winkel.
pi_50694148
Ik weet niet in hoeverre de zeepjes geschikt zijn om je gezicht mee te wassen...

Ik ben meer van de frisse zeepjes.. maar wat me zo snel te binnen schiet..

Honey I Washed the kids is erg populair.. ruikt *zoals de naam al zegt* honing achtig

persoonlijk vind ik deze lekker;
Happy Soap ruikt lekker zoet (citrus achtig)

Alkmaar Soap Jasmijn achtig, vind em erg lekker, maar subtiel, dus je ruikt het niet zo goed in een Lush winkel

ik vind Mudflats erg lekker, maar die ruikt erg fris.. lavendel achtig (maar ziet er niet zo aantrekkelijk uit..)

[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_50694176
Miranda is ook erg lekker .
Tap tap tap
pi_50694395
* Noteert
pi_50740976
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?

Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 23:18:17 #236
43556 miss_dynastie
pi_50747089
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?

Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
Ik heb hem niet zelf in de mailbox gehad, maar van een zeer betrouwbare user op het Lush NL forum:
quote:
Er is een nieuwe parole:

Die Parole gilt bis zum 30.06.2007 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt von dem Newsletter - Team "Elli - Propelli & Charly - Prahli"

Sommer, Sonne, Partyzeit,

LUSH macht Euch dafür bereit.

Drum holt Euch unsre Glitzer - Sachen,

die jede Party glamouröser machen.
pi_50753092

Bedankt!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 24 juni 2007 @ 13:41:05 #238
177242 Irien
Innit though
pi_50785161
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2! verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush
Between the click of the light and the start of the dream
  Moderator zondag 24 juni 2007 @ 14:30:28 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50786713
Oxeo Cube heb ik weg kunnen gooien omdat ie helemaal verbrokkeld was in het zakje Echt zonde want ik vind het heerlijk spul (al is mijn uitslag nu wel weg, ik weigerde te geloven dat het daarvan kwam ) En het blikje voor de shampoo bars is handig maar die krijg je echt met geen mogelijkheid open als je al onder de douche staat Voortaan dus eerst openen
Ik wil weer naar de Lush Zit ie toevallig in Noorwegen? (daar zit ik nu...)
pi_50789960
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Irien het volgende:
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2! verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush
Dorota is zo'n lieverd .
  zondag 24 juni 2007 @ 18:49:26 #241
71048 Tokay
makes your day!
pi_50794255
Ik kreeg gisteren van mijn lieve nichtje uit Londen meer dan een kilo Lush-zeep!
Zomaar...

Vijf grote stukken in totaal, in de geuren Honey I Washed The Kids, Ice Blue Soap, Gratuitious Violets, Extra Virgin Olive en Sandstone. En ze ruiken allemaal zó lekker!!

Dat wordt dus heerlijk geurig badderen, de komende tijd.

Wat een schat!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 24 juni 2007 @ 20:15:27 #242
177242 Irien
Innit though
pi_50797110
Wat zijn sowieso de ervaringen met Sandstone? Ik vind hem wel lekker ruiken, maar zie op tegen dat geschraap!
En wat is dat spul dat op de rand van Virgin Olive zit? Gisteren vergeten te vragen
Between the click of the light and the start of the dream
  zondag 24 juni 2007 @ 20:18:57 #243
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50797231
Het geschraap valt reuze mee hoor . Het was m'n eerste Lush-zeepje . Ik vind hem lekkerder ruiken dan Sexy Peel.
Tap tap tap
pi_50801525
Blegh, ik probeerde net bij de duitse lush te bestellen, maar ik liep vast bij de betalingswijze.. Je moest daar zo'n bankcode invullen, en ik wist niet welke..
Iemand misschien enig idee?
pi_50804697
Ik ben bij de Lush in Dublin geweest, super! Het personeel was net zoals in Nederland heel aardig, vooral één meisje hielp me heel goed. Terwijl ik al vaker bij Lush in Amsterdam ben geweest had ik namelijk nog best wat vragen, vooral over welke Karma ik moest aanschaffen omdat er zo veel in de lijn zit. Het is geworden:
Karma Kream (14,95 oid)
Candy Fluff (7,95)
Sultana of Soap (3,95/100g)
Demon in the Dark (3,90/100g)

En, helaas niet voor mezelf:
Luck of the Irish - grote Avobruiser in de vorm van een Shamrock (4,95)
Smitten, vooral deze wil ik graag zelf hebben, maarja... Ik moet 'm nu wel weggeven (8,95)

Best veel prijsverschil dus! De verkoopster snapte ook niet echt hoe dat kon, want 20% goedkopere Candy Fluff dat is echt veel. Waarom is NL zo duur?

Ze nodigde mij trouwens ook nog uit voor een groot feest over twee weken daar, dan komt de oprichter langs, alle nieuwe haardproducten, gratis maskers proberen enzo. Ik vroeg logischerwijs of ze dit feestje ook in Nederland vieren... 'Oh, je woont hier niet?'
  maandag 25 juni 2007 @ 09:33:19 #246
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50811244
ik ga me er toch ook maar eens aan wagen
als ik het hier, en op de site, zo lees vind ik het heerlijk maar uit die winkels komt altijd zo een ontzettende walm van 1000 verschillende zoete luchtjes dat ik niet zo goed durf
an urge to help mankind overcomes me
pi_50815400
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 11:59:29 #248
43556 miss_dynastie
pi_50815477
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
Dat dacht ik ook ja.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:07:47 #249
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50815713
bij de ici paris [schrijf je dat zo??] heb je dat ook vaak bij de parfum

bij de lush wordt ik echt al misselijk als ik naar binnen loop
maar los zijn ze wel heel lekker
lastig
an urge to help mankind overcomes me
pi_50864884
Op de online winkel staan bij veel producten een V, waarvoor is dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')