quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Just Cause lijkt me super! Stukken leuker dan SR. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66801
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ahh how cute....BUT IT'S WRONG!!! "
Non-argument natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat echt He-le-maal nergens over. Vanaf een auto 100meter de lucht in jumpen...riiiiight
2 stupid dogsquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ahh how cute....BUT IT'S WRONG!!! "
Serieus, die game suckt, en zal blijven sucken. Wacht maar tot je de demo speelt
http://youtube.com/watch?v=_e2LU3hor6Q&mode=related&search=
Gaat echt He-le-maal nergens over. Vanaf een auto 100meter de lucht in jumpen...riiiiight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al..... was een leuke Lara avond gisterenBen bijna klaar
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Bug in Tomb RaiderIk heb zitten kutten om dat gebouw in te komen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al..... was een leuke Lara avond gisterenBen bijna klaar
![]()
Dat is wel een heel cool stuk met dat klimmen en zwaaien trouwensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb zitten kutten om dat gebouw in te komen ja![]()
Tamara werd er woest vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel een heel cool stuk met dat klimmen en zwaaien trouwens
Gijs iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tamara werd er woest vanMaar dat stukje binnen had zij weer snel door dus..
Dat motorrijden was ook stoer he Gijsover die brug springen enzo
Oh ja dat was ook wel schelden ja in die tombequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coolste level tot nu toe is Engeland..... met de grafkisten door het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Legendkiller het volgende:
Tomb Raider kent ook een bug als het gaat om het halen van de achievements bij de time trials:Goeie voor Gijsje, kan hij zn achievments halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
motorrijden was een leuke afwisseling maar die motor stukken waren imo te lang om het leuk te houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tamara werd er woest vanMaar dat stukje binnen had zij weer snel door dus..
Dat motorrijden was ook stoer he Gijsover die brug springen enzo
Jajaja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
motorrijden was een leuke afwisseling maar die motor stukken waren imo te lang om het leuk te houden
Broeliebroelie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
motorrijden was een leuke afwisseling maar die motor stukken waren imo te lang om het leuk te houden
Ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef Niek. het volgende:
Nog 1 dag en dan word het online pokeren op de 360
als ie gelijk heeft....wil ik jou hier nooit meer zien op fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Over dat lijstje met demo's
nee dat is van een andere website, zie de bron ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
die hebben het van jouw over geschreven haha
en toch komt Forza over 2 maanden al uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
*zucht*
JONGENS...
dat lijstje is helemaal niet bevestigd! Forza 2 demo, we hebben er nog geen gamebeelden van gezien en afaik is die game niet eens speelbaar in Leipzig
En toch moet ie aan het einde van het jaar uitkomen volgens een press releasequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals k al eerder heb gepost, zie ik Forza 2 ook echt niet over 2 maanden uitkomen
Oi Guru, het staat toch op games.fok? dan komt er dus een demo jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals k al eerder heb gepost, zie ik Forza 2 ook echt niet over 2 maanden uitkomen
Forza 2 heeft nog geen datum:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
En toch moet ie aan het einde van het jaar uitkomen volgens een press release
Pro Evolution Soccer 6quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Takemenow het volgende:
Is het nog geen tijd voor een eigen Pro Evo 6 topic?
http://gamespress.com/release.asp?c=v%0D%C3h%B5quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forza 2 heeft nog geen datum:
Viva Pinata december 2006 3+
DOAX2 eind 2006
Forza 2 TBA 3 +
Forza 2 Limited Collectors Edition TBA 3 +
Gears of War 17 november 2006 18 +
Gears of War Limited Collectors Edition 17 november 2006 18 +
Arcade Unplugged Q3
Dit komt van MS zelf.
Scheisse, kost mij weer extraquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Microsoft, Zeikrosoftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forza 2 heeft nog geen datum:
Viva Pinata december 2006 3+
DOAX2 eind 2006
Forza 2 TBA 3 +
Forza 2 Limited Collectors Edition TBA 3 +
Gears of War 17 november 2006 18 +
Arcade Unplugged Q3
Dit komt van MS zelf.
Dat is al van mei. Je weet zelf ook hoevaak games uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://gamespress.com/release.asp?c=v%0D%C3h%B5
Tja, dan moet het uitstel bericht wel komen, tot die tijd neem ik gewoon de release die eerder is aangegevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al van mei. Je weet zelf ook hoevaak games uitgesteld worden
Must havequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef BMH het volgende:
furr demo... op marketplace?
Is je antwoord nutteloos?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag?
Nooit van gehoord iig.
Het duurt even, maar wij worden vast dikke vrienden, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Is je antwoord nutteloos?
Oh shit.. Weer een retorische vraag.
Toch vraag ik me af wat je nou bedoelde met dat over die furr demo, is er eentje/komt er eentje? wil je weten of er eentje komt? Je was in ieder geval nogal vaag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Is je antwoord nutteloos?
Oh shit.. Weer een retorische vraag.
Morgen & overmorgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef Gajes het volgende:
Wanneer was poker ook alweer gratis?
Is maar goed dat ik het even vraag! tnxquote:
Alleen die 2 dagen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Is het deze 2 dagen gratis voor altijd, of alleen voor deze 2 dagen.
quote:Just Cause demo overmorgen op de marketplace
Dinsdag 22 augustus 2006 - Er was al eerdert een gerucht over een Just Cause demo, maar vandaag heeft eidos het officieel bevestigd. Als alles goed verloopt komt de demo overmorgen al op de marketplace. De demo zal ongeveer 550 mb wegen en zal een singleplayer missie bevatten die speciaal voor de demo is ontworpen.
In Just Cause neem je de rol over van CIA-agent Rico Rodriguez. Het verhaal speelt zich af op een tropisch eiland in de buurt van Zuid-Amerika genaamd San Esperito. Volgens Amerika barst het op het eiland van de massavernietigingwapens. Aan jouw de eer om op onderzoek te gaan, dit zal natuurlijk de nodige actie met zich meebrengen.
Nee, maar die is ook wel verplichte kost voor die 400 punten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef -Dries- het volgende:
Uno is morgen ook gratis?
Die lijst lijkt steeds meer waar te wordenquote:
quote:Relic werkt aan strategy-game voor PS3, X360 en Wii
Soms kun je interessante informatie uit vacatures van ontwikkelaars en uitgevers halen. Zo heeft THQ recentelijk een vacature gepost voor een tools-programmeur die bij Relic Entertainment aan de slag moet gaan. Opzich nog niet zo opvallend, ware het niet dat de sollicitant aan een strategy-game project voor de PS3, Xbox 360 en Wii zal gaan werken. Duidt dit op een console-port van de game Company of Heroes? Het zou ons niet verbazen, want de game Battle for Middle-earth II van EA heeft al op de Xbox 360 bewezen dat zelfs een RTS heel goed speelbaar is op een console.
quote:Saints Row demo 350.000 keer gedownload in eerste week
De marktplaats van de Xbox 360, Xbox Live Marketplace, lijkt een garandeerde hit voor uitgevers die hun spel aan de man willen brengen. Waar vroeger magazines en andere soorten media gekocht moesten worden voor een demo CD, valt nu alles direct van Marketplace af te halen.
THQ deelt mee in de feestvreugde en maakt bekend dat de demo van Saints Row in de eerste week sinds dat deze op Marketplace staat zo'n 350.000 keer gedownload is. Afgaande op de stemming die door de demo gecreëerd is, lijkt Saints Row met een release op 1 september een absolute hit te gaan worden.
Alleen morgen en overmorgen is poker gratis te downloaden, het is wel de volledige versie en die blijft altijd volledig en gratis. Het is dus gewoon de volledige versie maar dan 48uur lang voor nop te downloaden.quote:
tofquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alleen morgen en overmorgen is poker gratis te downloaden, het is wel de volledige versie en die blijft altijd volledig en gratis. Het is dus gewoon de volledige versie maar dan 48uur lang voor nop te downloaden.
En misvattingen, want ik heb helemaal niks gelogen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
@jorienvdherik: kun je nu niet 1 keer een topic openen zonder taal- of spelfouten?
Kom je nu meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
@jorienvdherik: kun je nu niet 1 keer een topic openen zonder taal- of spelfouten?
Heb je ooit een sollicitatiebrief moeten schrijven? Kan nog wel lastig worden als je geen enkele zin afsluit met een punt.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je ooit een sollicitatiebrief moeten schrijven? Kan nog wel lastig worden als je geen enkele zin afsluit met een punt.
Heb je ooit een sollicitatiebrief moeten schrijven? Kan nog wel lastig worden als je in je brief een smiley zet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je ooit een sollicitatiebrief moeten schrijven? Kan nog wel lastig worden als je geen enkele zin afsluit met een punt.
Het zijn de versus multiplayer levels.. Alleen dan speel je niet tegen andere mensen maar tegen a.i.... Op die manier heeft iedere game met een team deathmatch mode een coop modequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat is toch coopJa zonder verhaal ja.... en met bots zoals jij zegt.... Is de SP dan met acteurs?
Ja ik begrijp je wel. Maar de missies gaan niet over het verslaan van de vijand zoals in een versus multiplayer match. De missies varieren voor zover ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Het zijn de versus multiplayer levels.. Alleen dan speel je niet tegen andere mensen maar tegen a.i.... Op die manier heeft iedere game met een team deathmatch mode een coop mode
Ik wil coop zoals in Chaos theory.. Gewone missies maar dan met zen 2-en te spelen.. Elkaar helpen, puzzles oplossen etc... Geen botmatch
Kan wel zijn... Maar toch... Geen coop modequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel. Maar de missies gaan niet over het verslaan van de vijand zoals in een versus multiplayer match. De missies varieren voor zover ik gelezen heb.
Op zich een punt............. !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
niet zo druk maken allemaal, drink meer bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |