Dat is al zo sinds BB1 .... Heel vaak als iemand in de dbk is geweest, zijn er problemen met het geluid van de rest van het huis.quote:
En daar zijn ze na 6 jaar nog niet uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds BB1 .... Heel vaak als iemand in de dbk is geweest, zijn er problemen met het geluid van de rest van het huis.
www.bb-shop.nlquote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef newsman het volgende:
Ik wil ook zo'n whinny the pooh pakket, lekker knippen.
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
huh werken ze nu zonder die truien en met 2 handen??
Het moet ook foutloos... en 31000 pakjes foutloos inpakken is onmogelijk. Je pakt altijd wel een keer perongeluk een dubbel velletje of juist een te weinig. Als BB wil kunnen ze de opdracht altijd afkeuren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij gaan ze het toch wel halen. En zijn het er te weinig zegt BigBrother stiekem toch dat het gehaald is![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Hee jalla er ook weerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Noodsprong van BB .... (de pakjes moeten wel af natuurlijk)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
je 2 weken zijn al omquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Is dat misschien de taakverdelingquote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef E.T. het volgende:
nu dido en Joost aan 't inpakken en Ralph en Nathalie 'lopen'
Volgens mij zie ik Dido ook geen schaartjes in de zakjes doen. Dat zie ik alleen bij Roel en Linda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |