Gevalletje aktie-reaktie op elkaar. Kan het allemaal wel weghalen, maar discussie loopt daarna weer normaal verder.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef SCH het volgende:
[Centraal]Salomon Kalou #2: Roodwit of het rood van Benfica?
Was ook meer om te signaleren maar er zijn mensen die soms wel heel heftig op die cultheld reageren, hij is toch ook weer niet helemaal vogelvrij? Hij deed daar niet zoveel raars. En volgens mij is en blijft een doodsverwensing een strafbaar feit. Toch?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevalletje aktie-reaktie op elkaar. Kan het allemaal wel weghalen, maar discussie loopt daarna weer normaal verder.
Door DG gesloten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:38 schreef dndiek het volgende:
Wie, Wat, Waar ? In het voetbalseizoen 2005/2006. kan dicht want het is een variant op het nostradamus-topic
Niet echt nodig. Prijzen zijn verdeeld en verder commentaar kan gewoon in het uitslagentopic als gewoon topic.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:01 schreef Lionheaad het volgende:
Nieuwe awards topic sticky??
quote:Iets waarvoor een aantal katholieke partijen nog altijd fanatiek lobbyen lobbyt.
Dubbel, dicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef MaxPower het volgende:
The English Championship [2005/2006]
Kan TO zelf doen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:01 schreef VoreG het volgende:
The English Championship [2005/2006]
Zet dan op zn minst even de OP over
Ik dacht dat users dat gewoon binnen 24 uur konden doen, maar ik heb intussen al wat gefröbeld en de OP verwerkt in het huidige topic.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:12 schreef VoreG het volgende:
Niet meer want daar is de tijd voor verstreken
Topmodquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat users dat gewoon binnen 24 uur konden doen, maar ik heb intussen al wat gefröbeld en de OP verwerkt in het huidige topic.
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Eredivisie: Voorspellingen graag
Kan dicht denk ik.
Als 3 mensjes op het zelfde tijdstip een laatste post willen zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:10 schreef popolon het volgende:
Talpa's "De Wedstrijden" fan-topic!
303 replies
Hoe kan dat
Aangepast.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!
Graag even bij Jajong GRC Groningen 2, we willen de OP up-to-date houden. Alvast bedankt!
Gouden Gids Divisie 2005/2006 Deel 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Ik dank u zeerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Fotografisch geheugen,ik wist wie hem geopend hadquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik dank u zeer.
gevonden met de search?!
Ik wou al zeggen.... met die klote-search krijg je nog geen subforum gevondenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen,ik wist wie hem geopend had
Altenatieve search voor Fok!:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wou al zeggen.... met die klote-search krijg je nog geen subforum gevonden.
Dat kan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
Kan de TT aangepast worden in
de wei weer in.
zoals TS zelf ook al aangeeft
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Ajax-ADO den haag op 7 januari gaat niet door.
kan die soap niet zo langzamerhand een eigen topic krijgen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Wordt al besproken in Waarom kan de KNVB geen goed schema maken? en het zowel het Ado als het Ajax-topic.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:t ajax topic, dan moet k elke keer mn handen wassen als k daar wat gepost heb
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je elke keer spuitend klaar kwam als je daar eens postte.
Je bent al te laat JMP01quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef JPM01 het volgende:
Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!
mag de lijst die in de OP van dat topic staat naar ==> Voetballende VBL-ers deel 9, de voorbereiding is begonnen deze topic verhuizen? die topic zit op slot en kan er niet meer bij.![]()
ik kan dat ding nergens vindenquote:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei inquote:
dank u die van mij mag dichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
hij staat hier 5 post boven zo ongeveer
aha hij heeft er voetballende fokkers van gemaakt.
dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat is deze: Voetballende VBL-ers deel 9, de voorbereiding is begonnen
TT aangepast door hem om te draaien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Mag Nederland-Duitsland, "Vriendschappelijk voetbal" misschien een andere naam krijgen? In het VBL-overzicht staat alleen '"Vriendschappelijk voetbal"...' en das nogal een misleidende topictitel.
linksom of rechtsom gedraaid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
TT aangepast door hem om te draaien.
quote:
Ja was een slechte topictitel van Tong.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
TT aangepast door hem om te draaien.
Daar zitten geen voetballiefhebbers, alleen slowchatters.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Heel leuk ik plaats hem even in hools
Paar bekenden tussen Kieft en Koolhof.
En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Nu weer geen reactie in Hools, voel me er steeds minder thuis
Niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Onnodig als je de moeite neemt de OP te lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Verwijzing naar het slechte Engels van ons Nederlanders qua uitspraak. En het rijmt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef popolon het volgende:
Waarom heet 't eigenlijk 'Lijf op Vijf'?
Ik zat meteen aan zo'n lifestyleprogramma te denken.
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.
een apart live topic voor op de vrijdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...
Van mij hoeft het ook niet, maar ja..als er bij de users behoefte aan is, waarom niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef mitt het volgende:
een apart live topic voor op de vrijdag.
Lichtelijk overdreven lijkt me toch, dan ook een apart zaterdag topic![]()
Ik zal het even met mijn medemod justme overleggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zie liever topics over wedstrijden die live op TV zijn. Zoals vanavond dus een NAC-Willem - 2 topic. Wilde ik al eerder zeggen, maar was bang dat ik weer als een ouwe zeiksnor over zou komen.
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Mag het door CMT geopende FC Den Bosch #32 - Kampioen 2005/2006 soms dicht? Het grote FC Den Bosch topic #32, We've got the Powel!! :D is er namelijk al.
Redenen te over:
- Mijne was eerder (743963 om 743964).
- De sluitster van het vorige topic vroeg mij de nieuwe te openen.
- Mijne heeft een mooiere OP.
- Mijne heeft een stoerdere TT.
Maar als DG écht niet tegen deze TT kan - grote kans op- dan mag ie ook wel aangepast worden tot '(Wij zullen) nooit veur een ander clubke kiezen'
.
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.![]()
Kutredenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Centraal Collina topic,die kale dus.
Misschien een centraal Collina topic?
Leuk initiatief,you're welcome!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nu de nieuwe poules bekend zijn van de Champions League leek het mij wel leuk om voor de clubs in de OP van de pouletopics banners te maken. Het geeft een mooi overzicht van de clubs en ook nog eens duidelijkheid. Ik zal even een voorbeeld geven met een banner die ik al gemaakt heb:
[afbeelding]
Ik heb gekozen voor een individuele banner per club zodat je na de poules bij de knockout fase ook deze banners kunt gebruiken voor andere topics. De 4 banners komen per topic komen dan onder elkaar te staan. Lijkt het jullie wat, Golfer en DG?
je kan evt ook de url's naar het emailadres van golfer of mij sturen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Moet ik ze dan steeds hier neer zetten en dat jullie ze dan in het centrale topic plaatsen, of misschien een apart topic waar ik ze in kan zetten? Dat laatste is misschien het handigst, omdat je dit topic dan niet vervuild en ik nog wel een paar dagen hier mee bezig ben en dus steeds iets toevoeg.
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef Doc het volgende:
Modje, [CL-Groep G] Met Chelsea en Liverpool
Is het ook, maar om verder gehuil van Doc te voorkomen toch maar even aangepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.
Van mij mag het best veranderd worden, maar ik vind het een beetje overdreven...
Mooi voorbeeld ook voor de winnaar van de YNWA award!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk initiatief,you're welcome!
Het gaat om het principequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.
Van mij mag het best veranderd worden, maar ik vind het een beetje overdreven...
Terecht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook, maar om verder gehuil van Doc te voorkomen toch maar even aangepast.
Yups. Dubbelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Sloggi het volgende:
Het Feijenoord topic 109: En wie niet springt......
Dubbel.
Dicht!quote:blessure
Dicht?
Het duurt denk ik te lang om ze allemaal in een keer te sturen. Ik ben steeds bezig om een poule af te ronden dus dan zou ik elke keer naar je toe moeten mailen. Als ik een poule af heb zoals nu de eerste, zet ik ze wel hier neer zodat jullie ze in het topic kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je kan evt ook de url's naar het emailadres van golfer of mij sturen.
Is ook goed,de eerste zijn inmiddels geplaatst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het duurt denk ik te lang om ze allemaal in een keer te sturen. Ik ben steeds bezig om een poule af te ronden dus dan zou ik elke keer naar je toe moeten mailen. Als ik een poule af heb zoals nu de eerste, zet ik ze wel hier neer zodat jullie ze in het topic kunnen verwerken.
Ik vond het juist een mooi lettertype. Bij mijn eerdere banners heb ik wel een redelijk strak lettertype gebruikt. Ik wou eens wat anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:43 schreef popolon het volgende:
Vind het design erg mooi, alleen het lettertype van de clubs niet zo, beetje te speels.
Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
Wel leuk initiatief.
Ok mooi. Misschien dat we die logo's die daaronder staan weg kunnen halen? Voor mijn gevoel een beetje dubbelop. Wel mooi dat bij de dikgedrukte naam een klein verhaaltje staat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook goed,de eerste zijn inmiddels geplaatst.
Ik zal straks als ik wat meer tijd heb de clubbanner boven het verhaaltje zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ok mooi. Misschien dat we die logo's die daaronder staan weg kunnen halen? Voor mijn gevoel een beetje dubbelop. Wel mooi dat bij de dikgedrukte naam een klein verhaaltje staat.
Ik vind van niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:16 schreef snijder het volgende:
Stel ik een algemene vraag en geef als voorbeeld een Engelse wedstrijd op, moet ik hem dan maar gelijk in het PL topic vragen? Beetje kortzichtig niet?
livesports
Heb ik wel aan zitten denken maar dan zouden we zo'n topic denk ik sticky moeten maken om te voorkomen dat die vraag nog steeds gesteld gaat worden wat je wsl toch niet tegenhoudt omdat er altijd users zijn die er overheen kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:18 schreef Erasmusch het volgende:
Is het niet handiger om 1 topic voor die pp-shit te houden? Nu krijg in elk topic 38x de vraag welke instellingen je moet hebben en waar downloaden enzo.
Of zullen we er centrale poule topics van maken zoals bij de champions league? Dan krijg je dus 8 poules en zal ik voor elke club een banner maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de banners van de UEFA cup af, maar er zijn nog geen topics hierover. Mag ik deze aanmaken en er centrale wedstrijdtopics van maken bijv. "[centraal UEFA Cup] AS Monaco - Willem II " ?
Maar er zijn nu al acht poules en dat gaat straks over in knock out fase. Het mooiste voor mij zou zijn als we 8 pouletopics zouden maken met alle clubs voorzien van een banner en dat dat ook de topics zullen zijn waarin de wedstrijd van nederlandse clubs besproken zal worden. Dus geen aparte topics voor NL clubs. Dan heb je sowieso 4 poules waar interesse voor is waar de NL clubs zich bevinden en de overige 4 hebben clubs die naar mijn smaak interessant genoeg zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
voor de Uefacup worden er over het algemeen toch alleen topics geopend voor de Nederlandse clubs en eventueel een mooi/bijzondere pot. Strax als er poules zijn zullen er wel weer pouletopics komen
er is nu toch nog eerst een knock out ronde voor die poules beginnen? of ben ik nu gek?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Maar er zijn nu al acht poules en dat gaat straks over in knock out fase. Het mooiste voor mij zou zijn als we 8 pouletopics zouden maken met alle clubs voorzien van een banner en dat dat ook de topics zullen zijn waarin de wedstrijd van nederlandse clubs besproken zal worden. Dus geen aparte topics voor NL clubs. Dan heb je sowieso 4 poules waar interesse voor is waar de NL clubs zich bevinden en de overige 4 hebben clubs die naar mijn smaak interessant genoeg zijn.
Zodra die poules gespeeld zijn en de knockfase overblijft, zou je wel alleen topics kunnen openen voor NL clubs of een mooie pot.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef gr8w8 het volgende:
Het officiële PSV-topic #120: Fredje, wat doe je... ;(
Kan iemand van die 119 in de TT een 120 maken....
Ik denk dat je zoiets beter kunt doen als de poulefase is aangebroken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de banners van de UEFA cup af, maar er zijn nog geen topics hierover. Mag ik deze aanmaken en er centrale wedstrijdtopics van maken bijv. "[centraal UEFA Cup] AS Monaco - Willem II " ?
Dan verwijs je die toch naar dat andere topic? Mij leek het alleen wat overzichtelijker...quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ik wel aan zitten denken maar dan zouden we zo'n topic denk ik sticky moeten maken om te voorkomen dat die vraag nog steeds gesteld gaat worden wat je wsl toch niet tegenhoudt omdat er altijd users zijn die er overheen kijken.
Ik ben voorstander van zo min mogelijk sticky topics, maar wat natuurlijk wel kan is in de FAQ van VBL er een verhaaltje over inzetten, zodat daar bij eventuele vragen naartoe verwezen kan worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
Heb ik wel aan zitten denken maar dan zouden we zo'n topic denk ik sticky moeten maken om te voorkomen dat die vraag nog steeds gesteld gaat worden wat je wsl toch niet tegenhoudt omdat er altijd users zijn die er overheen kijken.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets beter kunt doen als de poulefase is aangebroken.
Je hebt gelijk, op het overzicht van de uefa cup site zag het eruit alsof men al in een poule zit. Dan wachten we eerst op die knockout wedstrijden zodat er nog 40 clubs overblijven in 8 poules van 5. Tegen die tijd is mijn vakantie afgelopen dus ik weet niet of ik ze allemaal zal kunnen maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is nu toch nog eerst een knock out ronde voor die poules beginnen? of ben ik nu gek?
Ik heb nu wel 8 banners klaar liggen van de 4 NL clubs en hun tegenstander. Ik neem aan dat over deze wedstrijden ook nog topics worden geopend per NL club. Zouden we de banners daar niet goed voor kunnen gebruiken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets beter kunt doen als de poulefase is aangebroken.
Mijn zege heb jequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb nu wel 8 banners klaar liggen van de 4 NL clubs en hun tegenstander. Ik neem aan dat over deze wedstrijden ook nog topics worden geopend per NL club. Zouden we de banners daar niet goed voor kunnen gebruiken?
Bisschop DG sprak zijn zegen uitquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[1e ronde UEFA Cup] Feyenoord - Rapid Boekarest
Mag de "knockout" uit de TT gehaald worden? Dat het om een knockout fase ging had ik al in de OP staat. Alvast bedankt.
Hoe wat en waar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ok, dan vraag ik MM of hij een klein verhaaltje bij de clubs wil bedenken.
De wedstrijdtopics voor de Uefacup van Feyenoord, AZ, Willem II en Heerenveen, En natuurlijk ook de poulefase later deze competitiequote:
Ok, dat zou echt mooi zijn. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Okee, zal me er morgen even over buigen en de poules uiteraard later.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ongetwijfeld groot wordende FC Fabulous-topic [WTF?!]
Deze kan wel dicht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Opmerkelijk voetbalnieuws
En deze ook.
Sowieso dat topic even opgeschoond van het offtopic gewouwel daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk
Het is toch op Fok verboden om NAW gevens van anderen online te zetten?
![]()
Voor deze ronde, we kennen onze eigen clubs wel al. Is het noodzakelijk of zal ik vanaf de poules beginnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ok, dat zou echt mooi zijn. Alvast bedankt.
Ik zou het wel mooi vinden, je moet het wel doen als je het zelf leuk vind. Misschien kan je iets vertellen over de tegenstanders en daarbij een klein stukje over de NL clubs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor deze ronde, we kennen onze eigen clubs wel al. Is het noodzakelijk of zal ik vanaf de poules beginnen?
Doe ik vandaag wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dank je MM, voor je beschrijving. Helaas kan ik ze niet meer in de OP zetten. Daarom zou ik graag Golfer of DG in willen vragen of een van hun de OP zo kan maken zoals bij de CL-topics. Alvast bedankt.
Aangepast.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Gallerij der Grootheden
Zou de TT hiervan mogen worden aangepast naar : Gallerij der Grootheden ?
Ik wil namelijk dat dit dan het centrale topic wordt voor "voetbal monumenten"
Alvast bedankt
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef MaxPower het volgende:
Dan is het nog altijd Galerij dacht ik...
Leuk he, zo'n ontgroening van een nieuwe mod?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:13 schreef Koewam het volgende:
Ik ben hier nog nooit geweest, maar god, wat een bagger zeg, hier.
Dat zeg ik nou al jarenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:13 schreef Koewam het volgende:
Ik ben hier nog nooit geweest, maar god, wat een gebagger zeg, hier.
Ik wilde serieus in het FA topic gaan kijken.quote:
Zwart staat beter.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik wilde serieus in het FA topic gaan kijken.
kssst weg hier, jij werkt een paar subfora verderopquote:
Hij staat erbij.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
voor in het linkjesoverzicht in VBL:
de site van Muslu Nalbantoğlu; www.muslu.nl
quote:
Excellent choice.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Bij de poules zal ik ze je wel mailen anders Quasar.
Bedoel je dit topic?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is het topic over de Afrikaanse WK-kwalificatiepoules?
Dank je, Bos.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic?
[ WK Ronde 2006] Afrikaanse groep
De tijd op 3 maanden of 3-6 maanden zetten en dan CTRL Find doen in Firefox.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zoeken jullie eigenlijk? Ik krijg nauwelijks wat gevonden eigenlijk hier.
Ik zet 'm op 3 maanden en dan CTRL+F in IE, maar zelfs dan krijg ik sommige topics waarvan ik weet dat ze er zijn niet gevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd op 3 maanden of 3-6 maanden zetten en dan CTRL Find doen in Firefox.
Dan moet je steeds een stap verder gaan. Dus naar 3-6 of 6-9 (waar ik die van Afrika heb gevonden)quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zet 'm op 3 maanden en dan CTRL+F in IE, maar zelfs dan krijg ik sommige topics waarvan ik weet dat ze er zijn niet gevonden.
http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nlquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zoeken jullie eigenlijk? Ik krijg nauwelijks wat gevonden eigenlijk hier.
a) zoeken in IE is überhaupt vervelendquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zet 'm op 3 maanden en dan CTRL+F in IE, maar zelfs dan krijg ik sommige topics waarvan ik weet dat ze er zijn niet gevonden.
is zoeken via CRTL+F niet ook een enorme belasting voor de servers van Fok? k las ergens zoietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
a) zoeken in IE is überhaupt vervelend
b) zoeken naar topics met CRTL + F, vereist wel een goede kennis van topictitel, kernwoorden en of topicstarter, anders lukt het nog niet.Maar meestal kan ik bijna alles wel vinden.
quote:Op zondag 4 september 2005 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is zoeken via CRTL+F niet ook een enorme belasting voor de servers van Fok? k las ergens zoiets
Dank daarvoor.quote:Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind wel dat je gelijk hebt en heb het topic gesloten. Het is nu aan jou.
Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vindenquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[Zentral topic] WK 2006 Deutschland - Teil Zwei!
Zoals jullie weten heb ik veel werk in het centrale WK 2006 topic gestoken. Ik had een maand geleden al de OP klaar liggen voor het tweede deel. Deze zou nog uitgebreider en beter zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens een tweede deel geopend door een onbekend iemand met een afschuwelijke TT en OP waarbij die laatste letterlijk van mij is overgekopieerd waar ook nog eens fouten in zitten. Ik ben hier niet zo blij mee en had heel graag het topic wat een beetje als die van mij aanvoelde, zelf geopend met de juiste updates, meer persoonlijke inbreng, en wel een normale TT.
Mijn vraag is, wat te doen? Gezien de weinig bijdragende en offtopic posts van de mensen tot nu toe, stel ik een slotje voor en nu wel met een goede start van het tweede deel beginnen.
Ok, dank je.quote:Op maandag 5 september 2005 10:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vinden. Maar ik gun jou bij deze dan de eer!
Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Vind je ook dat Doc provoceert in het Van Basten topic?
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken snerenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.
Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?
Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.
Je valt me echt vies tegen nu.
Zo, meneer Wijsheid!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Of kom niet meer in die live topics, ik heb even gekeken maar het doet pijn aan je ogen.
Gaat nergens meer over, allemaal kinderen trouwens, niet één bepaalde user.
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar ik word er gewoon heel erg moe van dat SCH alles uit de kast haalt om mij een ban aan te smeren. Dat is gewoon enorm triest, zeker als dat gebeurt op basis van lasterpraatjes van SCH.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen.
Sorry paul, als je dit echt meent dan zijn we uitgepraat, 4/5 van mijn posts in het Van Basten topics zijn hartstikke inhoudelijk, soms enorme lappen tekst. Als je meent dat ik daar niet inhoudelijk post dan hebben we echt een groot verschil van mening over inhoud.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.
Ach, je gaat dat toontje aanslaan, dat maakt echt niet zoveel indruk. Natuurlijk zeggen users als CMT in dat soort topics dat soort dingen. Het siert mij dat ik me niet telkens laat provoceren door die domme badinerende en kwetsende one-liners van hem. Helaas treed je daar niet tegen op en kaats je nu de bal naar mij.quote:Als steeds meer users intussen al hebben aangegeven niet meer serieus op je te willen reageren omdat je constant loopt uit te dagen moet dat je toch op zijn minst aan het denken zetten en wordt het misschien eens tijd om de hand in eigen boezem te steken?
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
Dat heb ik gedaan Jaap en helaas blijf je in herhalingen vallen en als je om echte inhoudelijke argumenten of bewijzen wordt gevraagd negeer je die vaak.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
Je doelt op Feyenoord-dude? Daar waren we daarna prima weer uit omdat we het over iets eens waren. Dat zijn gewoon één malige twisten met users die daarna weer prima zijn opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?
Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.
Je valt me echt vies tegen nu.
Mooi voorbeeld van hoe jij een user die jou verder niets gedaan heeft bot afkat, jij jezelf alleen maar ophemelt en zelf in de hele post zonder enig argument komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........
[..]
Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzen
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Hoofdklasse B Zondag: Seizoen 05/06
Ik zie nu pas dat ik een fout in de titel heb gemaakt.
Kan een modje er seizoen 05/06 van maken.
Alvast bedankt.
Ik ben Golfert dan wel niet, maar ik heb het maar even aangepast.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Golfert, kun je hier 'Met Oranje' aan toevoegen ?
Alvast bedankt.
WK-Voetbal Onder-17, Peru. Mét Oranje!
Niet om het een of ander maar er stondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En Doc, al meer topics zijn niet meer up-to-date van PM zijn lijst, constant aanpassen heeft weinig zin.
ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef PogueMahone het volgende:
Ik heb een paar maand gelden een overzicht van linkjes naar topics gemaakt, ik weet niet of er behoeft is aan een update maar hier is het:
no problem of course!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
wel suf dat het PL-topic me niet opviel, die is nog van vorig jaar
maarja die zakt toch niet zo snel weg...
vergeten updates melden is geen punt natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Doc het volgende:
[..]
ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...
Goed idee.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:misschien iets om die lijst elke keer in de OP van het FB topic te plaatsen?
De ene keer is beter met SCH te discussieren dan de andere keer. Het probleem is dat-ie denkt dat hij altijd goed discussieert en dat is niet zo (maar goed: er is niemand die altijd "goed" discussieert).quote:Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Als mensen niet meer in een topic gaan reageren vanwege SCH, denk ik toch ook dat die niet helemaal goed bezig zijn hoor. Met SCH is best te discussieren, is mijn ervaring. Maar goed, dat zal iedereen wel anders zien. Ik vind hem soms ook wel wat vermoeiend, maar om daar nou je gemoed van af te laten hangen. Hij heeft soms gelijk en soms ongelijk, zoals iedereen, op Cruijff na.
Beetje late reactie, maar ja.
Gevonden. Dicht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie liveverslagen #6: Overal te volgen.
Kan op slot. De sleutel ligt onder de bloempot.
PyTh is allang blij dat hij hem niet hoeft te organiserenquote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Suijk het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de EC toto even organiseer? Als pyth weer online is, kan hij beslissen of hij het weer verder wil doen of niet, maar anders wordt het wel kort dag om te voorspellen...
Hou jij effe je kloons onder de duimquote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is dit topic gesloten:
Anti Dutchgooner
is toch handig om het functioneren van de mods ff te evalueren?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef dndiek het volgende:
Die quote van VI.nl :D deze kan dicht want er is ook deze: Komische Voetbal Quotes deel 2
natuurlijk, maar k krijg t slot niet openquote:Op woensdag 14 september 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[CL] Fenerbahçe - PSV
Mag deze weer open ?? want het is de eerst volgende wedstrijd
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, maar k krijg t slot niet open
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt
[afbeelding]
Aangepast.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan de tt van : [Centraal] Real Madrid Topic #14: Nog een lange weg te gaan veranderd worden in nog een lange weg te gaan. Heb nog al wat typo's gemaakt.
Bij voorbaat dank!
Gracias Golfer, zal voortaan mijn leesbril weer op zetten.quote:
[CL-Groep A] Met Bayern en Juventusquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is er een topic over de CL poule van Juventus en Brugge?
Mijn gedachte...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Wedstrijdtopics tussen dit soort clubs horen gewoon apart. Was vorig jaar ook al.
Afspraak is en blijft: alleen als ze op de publieke TV live worden uitgezonden.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Wedstrijdtopics tussen dit soort clubs horen gewoon apart. Was vorig jaar ook al.
Omdat het geen klassieker of traditionele topper is wordt het gesloten. Jullie zijn gewoon te frustie om een neo-topper de credits te geven die zo'n wedstrijd inmiddels behoort te krijgen.
Micky-Mouse mods die niet inzien hoe belangrijk en mooi die match is.![]()
Maak hem weer open dan, die slome heeft teveel op de golfbaan gestaan en even gemist dat we een top 4 hebben in dit land. Vaduz vindt het ook wel oke hem kennende, Ajacieden zelf ook wel, dat 1 enkele grumpy Ajax-mod tegen is boeit dan niet meer zo. Joodse minderheid, meerderheid beslist enzo...quote:
Dat is niet waar he. Klassiekers en toppers krijgen ook een eigen topic, en zijn nooit live op het publieke net.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Afspraak is en blijft: alleen als ze op de publieke TV live worden uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |