Fenerbache won daar vorig seizoen met 0-1, Lyon met 1-2 en Manchester United speelde er doelpuntloos gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Jajong het volgende:
0-5 , ik meen t serieus
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een punt mag Ajax tevreden zijn, thuis gaan de Tsjechen altijd tot het uiterste.
Maar jij spoort dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Jajong het volgende:
0-5 , ik meen t serieus
Ik was dan ook niet serieus, ik lokte smilies uit van lampjes en kakkerlakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fenerbache won daar vorig seizoen met 0-1, Lyon met 1-2 en Manchester United speelde er doelpuntloos gelijk.
0-5 lijkt mij niet helemaal realistisch![]()
Duidelijk, omdat...?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
Overwinning voor Praag,duidelijk.
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.quote:
Het is net Oranje he... Oow...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt
Ajax zal, zoals altijd, genoeg spelers in het veld brengen die een wedstrijd kunnen beslissen. Waarom zou dat in Praag niet kunnen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.
Genoeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ajax zal, zoals altijd, genoeg spelers in het veld brengen die een wedstrijd kunnen beslissen. Waarom zou dat in Praag niet kunnen?
Ook Trabelsi, Pienaar, Boukhari, De Jong en Charisteas hebben de kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Genoeg?
Ik kom niet verder dan Babel (en Sneijder als ie mee mag doen)
MIsschien Pienaar.. maar das ook 2 jaar geleje voor t laatst geweest.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ook Trabelsi, Pienaar, Boukhari, De Jong en Charisteas hebben de kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |