Whatever, ik woon niet op een boerderij, maar het blijft foutquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Whatever, ik woon niet op een boerderij, maar het blijft fout
Omniworld, waar blijft me Shoarma nou, waar blijft me Shoarma nou, waar blijft me Shoarma nou!
![]()
PSV is opgericht als fabriekselftal. De oorsprong daarvan ligt in een volledig andere tijd dan in dat commerciėle bagger-era van tegenwoordig. Philips heeft van oudsher iets met de club, wat heet. Niet te vergelijken met de link tussen Ajax en ABN-Amro, om maar iets te noemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef savelkoul het volgende:
Of Philips Sv
Ik vind het hier in de regio nog wel meevallen. Die dubbele namen zitten we in ieder geval niet op te wachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij amateurclubs is het al schering en inslag. Dan krijg je zo'n volleybalcompetitie met allemaal dubbele namen.
Leuk stuk in de VI trouwens!
wat is erquote:
En hoequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Biko heeft een FCDB verleden...
Dat ie nog nooit voor Willem II heeft gespeeld is dan op zich een wonderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En hoe. Kwam uit de eigen jeugd, gaf in veertien wedstrijden twee goede voorzetten, en kreeg het toen in zijn bol. Moest met alle geweld 'hogerop' en kwam bij RKC op de bank van het 2e terecht
. Nu dus aan de slag bij Omniworld, het zal mij benieuwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |