abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29987101
Gisteren weer eens een lekker potje gevoetbald! Maar helaas liep ik met me bovenbeen tegen iemand aan. Kennen jullie dat? Dan lijkt er eerst niet echt wat aan de hand zolang je maar beweegt, maar langzaam maar zeker word je bovenbeen steeds stijfer en als je dan de volgende dag wakker word kun je amper lopen van de pijn. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
pi_29987918
Oh jah man dat is echt zo irritant heb dat ook zo vaak!! Gewoon blijven bewegen dan gaat het bij mij het snelste weer over..

Heb dit seizoen al weer 2 blauwe nagels daar word ik echt gek van!
pi_29992085
jah ik ga vanavond niet mee trainen, maar rondjes lopen denk ik
Blauwe nagel heb ik gelukkig nog nooit last van gehad, lijkt me geen pretje.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:03:37 #4
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30003873
richting voetbal ermee
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30004326
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:16 schreef ElYefe het volgende:
Gisteren weer eens een lekker potje gevoetbald! Maar helaas liep ik met me bovenbeen tegen iemand aan. Kennen jullie dat? Dan lijkt er eerst niet echt wat aan de hand zolang je maar beweegt, maar langzaam maar zeker word je bovenbeen steeds stijfer en als je dan de volgende dag wakker word kun je amper lopen van de pijn. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
Voortaan aan je lul trekken.

'ha-ha-ha-ha'

Wat een slechte grap zeg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30008973
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')