abonnement Unibet Coolblue
pi_29396742


Links
Het ADO Den Haag topic - Deel #16
Adodenhaag.nl
Adofans.nl
Fanclub

Fansites
Ferrie Bodde
Alberto Saavedra
Geert Den Ouden
Lex Schoenmaker
Aad Mansveld

Competitieschema 2005-2006


Nieuwe Aankopen
John O'Brien (Amerika)
Thomas Rzasa ( Polen )
Sean Doherty ( Engeland )
Alexander Rankovic ( Servië )

Spelers die misschien nog komen
Danko Lazovic ( Servië. Feyenoord )
Gerald Sibon ( Nederland, Psv )
Edwin de Graaf ( nederland, Feyenoord )

Hagenezen
Chen
Ludacriss
Thetallguy
Err
Digger
Jam

Hagenees geboren in de verkeerde stad
Methodmich

Uitslagen Oefenwedstrijden tot nu toe
ADO Den Haag - Laakkwartier 4-1
ADO Den Haag - Zevenhoven 6-0
ADO Den Haag - FC Dordrecht 6-0
ADO Den Haag - FC Zwolle 1-0
ADO Den Haag - Stormv.Telstar 3-4
ADO Den Haag - Wolverhampton Wanderers 3-0
Westlands XI - ADO Den Haag 2-3
ADO Den Haag - Westham United 1-1
Portsmouth - ADO Den haag ( Word nog gespeelt, 05-08-2005 )


Ajax - Ado Den Haag weer verboden
quote:
De wedstrijd Ajax-ADO Den Haag vind ook niet op 13 augustus plaats. Het risicoduel zou op 14 augustus gespeeld worden, maar die datum werd niet goedgekeurd door de Amsterdamse burgemeester Job Cohen. Reden is dat er niet genoeg politie-eenheden beschikbaar kunnen zijn vanwege meerdere evenementen in de stad.

De KNVB kwam vervolgens een dubieus voorstel. De nationale voetbalbond maakte zich belachelijk door het duel een dag eerder in te plannen. Aangezien de reden van Cohen was dat er de héle maand augustus geen evenement meer bij kan, is ook dit voorstel door de hoofdstedelijke burgervader afgewezen.

De gemeente Amsterdam liet via een woordvoerder weten: "We hebben al aangegeven dat augustus te vol zit met evenementen. Dat de KNVB nu toch met 13 augustus komt is dus niet echt een logisch voorstel."

Volgens de reglementen zal het duel nu op het terrein van de bezoekers plaatsvinden, in dit geval het Zuiderpark. Dat lijkt ook niet mogelijk, waardoor de wedstrijd waarschijnlijk wordt vastgesteld op neutraal terein.


We gaan dit jaar voor de Middenmoot
pi_29396753
Zo... talk on !
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:02:29 #3
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_29397037
present

hier trouwens het artikel uit de VI..pijnlijk hoe ze die gozer vast houden

pi_29397449
Net gelezen... het zou echt een perfecte spits kunnen zijn. Zo zie je maar weer wat een beetje vertrouwen met iemand kan doen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:36:34 #5
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_29398142
Zeg uhm, waar komen die Sibon en de Graaf roddels opeens vandaan?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_29398323
pfft laat die gozer gewoon komen, hij is op en top gemotiveerd om iets te laten zien. En dan hebben 3 partijen daar baat van, Danko, DH en Feyenoord.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29398418
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef JAM het volgende:
Zeg uhm, waar komen die Sibon en de Graaf roddels opeens vandaan?
Van de Den Haag forum.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:19:40 #8
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_29399356
Sibon heeft mij nog niet vaak kunnen overtuigen
pi_29399395
de graaf wel?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:42:01 #10
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_29399886
Het is ook maar de vraag of PSV met de leegloop aldaar Sibon wil laten gaan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_29399925
John O'Brien
pi_29419807
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Thetallguy het volgende:
de graaf wel?
Ach, hij komt uit de bollenstreek, zijn vaak harde werkers hoor. Alleen speelt hij ook rechtshalf, evenals Rankovic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29428649
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef ray_nl het volgende:
Sibon heeft mij nog niet vaak kunnen overtuigen
voetballend niet en op het persoonlijke vlak al hele x niet......enge jongen..
Refuse/Resist/Innerself
pi_29453847
1-0 verloren in Portsmouth, doelpunt Robert

niks mis mee opzich lijkt me
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29453920
Ah jammer... had op een gelijkspel gehoopt maar verliezen tegen Portsmouth is zeker geen schande.
pi_29462698
Ik vraag me nu toch wel af wanneer ajax - ado gespeelt gaat worden... het is nog een week voor de competitie start
pi_29464960
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:55 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

voetballend niet en op het persoonlijke vlak al hele x niet......enge jongen..
Volgens mij is het een hele leuke gozer.
That's all folks!
pi_29465053
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Ludacriss het volgende:
Ik vraag me nu toch wel af wanneer ajax - ado gespeelt gaat worden... het is nog een week voor de competitie start
Die wedstrijd staat niet op het programma van de zeker in dat opzicht uitstekende OP.

[ Bericht 2% gewijzigd door DIGGER op 06-08-2005 13:39:51 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29470358
Ciao
Back van 3 weken Italie, what did i missed? Ben 3 keer naar een internetcafé gegaan maar niet veel kunnen oppikken wel uitslagen en aankopen. Geen roddels of iets..
[14.gif]
pi_29501607
quote:
'Ajax - ADO misschien wel in Duitsland'
08 augustus 2005, 02:23
Door: Jasper Baltussen
De wedstrijd tussen Ajax en ADO Den Haag blijft de gemoederen bezig houden. Het duel, dat oorspronkelijk aanstaande zondag stond gepland, heeft nog steeds geen definitieve datum aangewezen gekregen.
Het duel aanstaande zondag niet gespeeld worden omdat de Amsterdamse politie niet voldoende agenten op de been kan brengen. Voorlopig staat het duel op zaterdag gepland, maar vandaag neemt Burgemeester Cohen een definitief besluit over de speeldatum, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Columnist van datzelfde AD, Hugo Borst, kwam in het TV-programma [i]Studio Voetbal[i/] met hele andere feiten. Volgens hem wordt het duel in Amsterdam noch Den Haag gespeeld en wordt pas drie dagen voor het treffen bekend waar het duel plaatsvind. Het vinden van een gemeente, waar genoeg politie op de been gebracht kan worden voor de risicowedstrijd, brengt de nodige problemen met zich mee. Zelfs het uitwijken naar Duitsland, om de wedstrijd toch maar door te laten gaan, zou volgens Borst een optie zijn.

Presentator Jack van Gelder kwam in hetzelfde programma een wel erg merkwaardige ‘oplossing’. Mocht het duel helemaal geschrapt worden van de speelkalender, wat zeer onwaarschijnlijk is, dan krijgen zowel Ajax als ADO drie punten in mindering volgens de bronnen van Van Gelder.
Als we 3 punten in mindering krijgen moeten we voor de verandering maar eens een rechtzaak aanspannen tegen de knvb ofzo? Het kan toch niet dat wij punten in mindering krijgen omdat Cohen de wedstrijd verbiedt en het niet in Den Haag kan omdat er in dat weekeinde er een festival plaats vind in het stadion.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:23:13 #21
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_29501689
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:14 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Als we 3 punten in mindering krijgen moeten we voor de verandering maar eens een rechtzaak aanspannen tegen de knvb ofzo? Het kan toch niet dat wij punten in mindering krijgen omdat Cohen de wedstrijd verbiedt en het niet in Den Haag kan omdat er in dat weekeinde er een festival plaats vind in het stadion.
Als wij hierom 3 punten in mindering krijgen dan vliegt het KNVB-hoofdgebouw volgens mij in de fik, want ik kan me niet voorstellen dat alle Hagenezen dat zomaar pikken. Het zou ook wel te bizar voor woorden zijn en het is volgens mij ook niet reglementair.
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_29501796
geouwek*nkerhoer rond die wedstrijd zeg, gewoon een reglementaire 0-1 en klaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29502233
Anders spelen ze toch gewoon in de arenaauf Schalke
pi_29502460
beide ploegen 3 punten in mindering, welke ringjosti verzint dat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29504144
quote:
Ajax-ADO: neutraal veld, geen fans
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den Haag zal zondag op neutraal terrein en zonder publiek gespeeld worden.

De wedstrijd zou oorspronkelijk zondag in de Arena gespeeld worden, maar werd verboden door de gemeente Amsterdam. De KNVB verzette het duel vervolgens naar zaterdag, maar daar had de Amsterdamse burgemeester Cohen evenmin vrede mee. De gemeente Amsterdam kan vanwege een groot aantal evenementen te weinig politie op de been brengen.

Aangezien de wedstrijd ook niet op het terrein van ADO Den Haag gespeeld kan worden, is door de KNVB besloten om het duel op zondag op neutraal terrein en zonder toeschouwers te laten spelen.
bron: www.nos.nl
GVD, dank je wel hoor Cohen.... kunnen we er weer niet bij zijn !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')