En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Nu weer geen reactie in Hools, voel me er steeds minder thuis
Niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Onnodig als je de moeite neemt de OP te lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Verwijzing naar het slechte Engels van ons Nederlanders qua uitspraak. En het rijmt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef popolon het volgende:
Waarom heet 't eigenlijk 'Lijf op Vijf'?
Ik zat meteen aan zo'n lifestyleprogramma te denken.
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.
een apart live topic voor op de vrijdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...
Van mij hoeft het ook niet, maar ja..als er bij de users behoefte aan is, waarom niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef mitt het volgende:
een apart live topic voor op de vrijdag.
Lichtelijk overdreven lijkt me toch, dan ook een apart zaterdag topic![]()
Ik zal het even met mijn medemod justme overleggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zie liever topics over wedstrijden die live op TV zijn. Zoals vanavond dus een NAC-Willem - 2 topic. Wilde ik al eerder zeggen, maar was bang dat ik weer als een ouwe zeiksnor over zou komen.
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Mag het door CMT geopende FC Den Bosch #32 - Kampioen 2005/2006 soms dicht? Het grote FC Den Bosch topic #32, We've got the Powel!! :D is er namelijk al.
Redenen te over:
- Mijne was eerder (743963 om 743964).
- De sluitster van het vorige topic vroeg mij de nieuwe te openen.
- Mijne heeft een mooiere OP.
- Mijne heeft een stoerdere TT.
Maar als DG écht niet tegen deze TT kan - grote kans op- dan mag ie ook wel aangepast worden tot '(Wij zullen) nooit veur een ander clubke kiezen'
.
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.![]()
Kutredenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |