linksom of rechtsom gedraaid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
TT aangepast door hem om te draaien.
quote:
Ja was een slechte topictitel van Tong.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
TT aangepast door hem om te draaien.
Daar zitten geen voetballiefhebbers, alleen slowchatters.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Heel leuk ik plaats hem even in hools
Paar bekenden tussen Kieft en Koolhof.
En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Nu weer geen reactie in Hools, voel me er steeds minder thuis
Niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met feedback aan de moderators te maken?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft nog niemand het idee gehad om te vragen de titel van Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5 aan te passen naar 'Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-duels op RTL5 '?
Onnodig als je de moeite neemt de OP te lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Verwijzing naar het slechte Engels van ons Nederlanders qua uitspraak. En het rijmt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef popolon het volgende:
Waarom heet 't eigenlijk 'Lijf op Vijf'?
Ik zat meteen aan zo'n lifestyleprogramma te denken.
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, het gaat om live-topics bij die duels.
een apart live topic voor op de vrijdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat voor live-topics zijn er dan zoal? Het is gewoon een verkapte Live-verslagen-topic...
Van mij hoeft het ook niet, maar ja..als er bij de users behoefte aan is, waarom niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef mitt het volgende:
een apart live topic voor op de vrijdag.
Lichtelijk overdreven lijkt me toch, dan ook een apart zaterdag topic![]()
Ik zal het even met mijn medemod justme overleggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zie liever topics over wedstrijden die live op TV zijn. Zoals vanavond dus een NAC-Willem - 2 topic. Wilde ik al eerder zeggen, maar was bang dat ik weer als een ouwe zeiksnor over zou komen.
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Mag het door CMT geopende FC Den Bosch #32 - Kampioen 2005/2006 soms dicht? Het grote FC Den Bosch topic #32, We've got the Powel!! :D is er namelijk al.
Redenen te over:
- Mijne was eerder (743963 om 743964).
- De sluitster van het vorige topic vroeg mij de nieuwe te openen.
- Mijne heeft een mooiere OP.
- Mijne heeft een stoerdere TT.
Maar als DG écht niet tegen deze TT kan - grote kans op- dan mag ie ook wel aangepast worden tot '(Wij zullen) nooit veur een ander clubke kiezen'
.
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ik aan DG over om uit te vechten met je.![]()
Kutredenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide hebben waardeloze topictitels maar zal degene sluiten met de minste posts![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Centraal Collina topic,die kale dus.
Misschien een centraal Collina topic?
Leuk initiatief,you're welcome!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nu de nieuwe poules bekend zijn van de Champions League leek het mij wel leuk om voor de clubs in de OP van de pouletopics banners te maken. Het geeft een mooi overzicht van de clubs en ook nog eens duidelijkheid. Ik zal even een voorbeeld geven met een banner die ik al gemaakt heb:
[afbeelding]
Ik heb gekozen voor een individuele banner per club zodat je na de poules bij de knockout fase ook deze banners kunt gebruiken voor andere topics. De 4 banners komen per topic komen dan onder elkaar te staan. Lijkt het jullie wat, Golfer en DG?
je kan evt ook de url's naar het emailadres van golfer of mij sturen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Moet ik ze dan steeds hier neer zetten en dat jullie ze dan in het centrale topic plaatsen, of misschien een apart topic waar ik ze in kan zetten? Dat laatste is misschien het handigst, omdat je dit topic dan niet vervuild en ik nog wel een paar dagen hier mee bezig ben en dus steeds iets toevoeg.
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef Doc het volgende:
Modje, [CL-Groep G] Met Chelsea en Liverpool
Is het ook, maar om verder gehuil van Doc te voorkomen toch maar even aangepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.
Van mij mag het best veranderd worden, maar ik vind het een beetje overdreven...
Mooi voorbeeld ook voor de winnaar van de YNWA award!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk initiatief,you're welcome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |