Als 3 mensjes op het zelfde tijdstip een laatste post willen zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:10 schreef popolon het volgende:
Talpa's "De Wedstrijden" fan-topic!
303 replies
Hoe kan dat
Aangepast.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!
Graag even bij Jajong GRC Groningen 2, we willen de OP up-to-date houden. Alvast bedankt!
Gouden Gids Divisie 2005/2006 Deel 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Ik dank u zeerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Fotografisch geheugen,ik wist wie hem geopend hadquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik dank u zeer.
gevonden met de search?!
Ik wou al zeggen.... met die klote-search krijg je nog geen subforum gevondenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen,ik wist wie hem geopend had
Altenatieve search voor Fok!:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wou al zeggen.... met die klote-search krijg je nog geen subforum gevonden.
Dat kan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
Kan de TT aangepast worden in
de wei weer in.
zoals TS zelf ook al aangeeft
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Ajax-ADO den haag op 7 januari gaat niet door.
kan die soap niet zo langzamerhand een eigen topic krijgen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Wordt al besproken in Waarom kan de KNVB geen goed schema maken? en het zowel het Ado als het Ajax-topic.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:t ajax topic, dan moet k elke keer mn handen wassen als k daar wat gepost heb
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je elke keer spuitend klaar kwam als je daar eens postte.
Je bent al te laat JMP01quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef JPM01 het volgende:
Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!
mag de lijst die in de OP van dat topic staat naar ==> Voetballende VBL-ers deel 9, de voorbereiding is begonnen deze topic verhuizen? die topic zit op slot en kan er niet meer bij.![]()
ik kan dat ding nergens vindenquote:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei inquote:
dank u die van mij mag dichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
hij staat hier 5 post boven zo ongeveer
aha hij heeft er voetballende fokkers van gemaakt.
dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat is deze: Voetballende VBL-ers deel 9, de voorbereiding is begonnen
TT aangepast door hem om te draaien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Mag Nederland-Duitsland, "Vriendschappelijk voetbal" misschien een andere naam krijgen? In het VBL-overzicht staat alleen '"Vriendschappelijk voetbal"...' en das nogal een misleidende topictitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |