Er staan er wel een paar klaar die hem kunnen opvolgen.. en beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kennelijk heeft Lokeren niet het budget om andere spelers dan goedkope buitenlanders te halen. Als de voorzitter weggaat dan moet ik nog eens zien wat er gaat gebeuren. Tot nu toe blijft Lokeren volgens mij vooral overeind door goedkoop spelers in te kopen en ze daarna weer te verkopen.
Dat staat er toch onder..?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom staat er geen link van het 1e topic in de OP?
zeker is het niet voor niets, het beleid zuigt, er wordt totaal niks gedaan daar met "het merk Lokeren". Kan veel en veel beter. Mar er zijn daar een aantal jonge mensen waar ik veel meer vertrouwen in heb.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Het is niet voor niets dat ze vooral goedkope buitenlanders halen natuurlijk.
Nu wel ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat staat er toch onder..?
Nu even snel een pizza halen, zodat ik om 7 uur Talpa kan aanzetten. Leuk en aardig als je niets anders te doen hebt dat Belgisch voetbal, maar Nederland gaat uiteraard voor.
Ja dat zei ik ook al in het vorige topic. Voor de wedstrijd waren ze zo ook te zien, echt geen gezicht!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die twee in beeld met een koptelefoon op alsof ze de landing op de maan verslaan.
Jupiler League 2004-2005 (België)quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
(de eerste kon ik niet terugvinden)
quote:Standard laat Anderlecht niet gaan. De Rouches wonnen met 2-0 van Sint-Truiden. Standard heeft net als Anderlecht na drie speeldagen nog steeds het maximum van de punten. Het is de beste start in drie jaar voor de Rouches.
Standard begon aanvallend aan de westrijd en zette STVV meteen vast op eigen helft. Toch was de eerste kans voor de bezoekers. Vedran Runje pareerde een poging van Niemi. Maar daarna heerste Standard.
De thuisploeg kreeg heel wat kansen, maar vergat te scoren. Op het einde van de eerste helft wilde heel Standard een strafschop na hands, maar volgens scheidsrechter Allaerts was het gezichtsbescherming.
In de tweede helft kregen de Rouches minder kansen. De 0-0 bleef lang op het bord staan. Karel Geraerts zag een bal van de lijn gekeerd worden, Standard werd zenuwachtig.
Maar als niemand het doet, is er nog altijd Sergio Conceiçao. Hij gaf Belic geen kans en bracht Standard op voorsprong. Op het einde nam Bangoura alle twijfels weg.
Die Lambrecht is gewoon een vetkwab die denkt dat hij iets voorstelt omdat hij veel geld heeft. Hij zou beter wat minder zuipen en vreten, of binnen een paar jaar mogen ze hem per draagberrie van de tribune dragen, omdat zijn hart de strijd tegen het vet heeft verloren. Typisch zo'n kerel die schijt heeft aan de gewone supporter, en denkt dat hij met zijn geld succes kan kopen maar tegelijk héél goed weet dat Lokeren zonder hem allang niet meer bestaan had. Want als het van een profiteur als Orlans moest komen daar ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal mij benieuwen. Ze halen natuurlijk niet voor niets goedkope buitenlandse voetballers nu. Het straalt echt weinig uit zo vind ik. Toch jammer, want zo krijg je in België steeds meer van die kleurloze ploegen vol derderangs buitenlanders.
Waarom staat er geen link van het 1e topic in de OP?
Het programma (is nog niet aangepast, dus je zal nog even moeten kijken wie er nu juist door is van al die ploegen) :quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:11 schreef spurs het volgende:
Joost is er aankomende zaterdag misschien een leuke bekertopper in België(Vlaanderen), op de belgische sites(footbel, en voetbalkrant) kan ik niks vinden......
Het Vlaamse commentaar is over het algemeen veel beter te pruimen dan dat zootje hier in Nederland.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:27 schreef livetothegoal het volgende:
Grappig dat het voetbal weer op de vrt is,niet omdat het voetbal daar interessant is maar om die amateuristiche commentators,de meeste van die dooie lui zouden in NL bij een begrafenisonderneming werken met hun standaard opmerkingen:in 1 tijd,hij moet nog bevestigen en de grappigste:op het hoogste niveau.
Wat zijn die vlamingen communicatief slecht,het enige waar die jaknikker Frank Raes goed in is,is je in slaap wiegen.
daarom dat de meeste NL'ers die ik al leren kennen heb in mijn leven liever de CL bekijken op belgie dan op holland zeker ... over het algemeen wordt de vlaamse commentaar als beter aanzien dan de nederlandse hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:27 schreef livetothegoal het volgende:
Grappig dat het voetbal weer op de vrt is,niet omdat het voetbal daar interessant is maar om die amateuristiche commentators,de meeste van die dooie lui zouden in NL bij een begrafenisonderneming werken met hun standaard opmerkingen:in 1 tijd,hij moet nog bevestigen en de grappigste:op het hoogste niveau.
Wat zijn die vlamingen communicatief slecht,het enige waar die jaknikker Frank Raes goed in is,is je in slaap wiegen.
Een commentator als Frank Raes is voor mij echt een meerwaarde als ik naar voetbal op tv kijk;quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef BramK het volgende:
[..]
daarom dat de meeste NL'ers die ik al leren kennen heb in mijn leven liever de CL bekijken op belgie dan op holland zeker ... over het algemeen wordt de vlaamse commentaar als beter aanzien dan de nederlandse hoor.
quote:Boete voor stadionomroeper
2005-08-25 10:22:22
De stadionomroeper van de Belgische eersteklasser SV Zulte Waregem heeft een proces-verbaal gekregen omdat hij 'opruiende muziek' zou hebben gedraaid tijdens de verloren thuiswedstrijd tegen Standard Luik (1-2). Zulte Waregem verloor die wedstrijd in blessuretijd toen Standard twee keer wist te scoren.
Begrijpelijkerwijs was de teleurstelling bij de aanhang van Zulte Waregem groot. Twee supporters renden het veld op om de scheidsrechter aan te vallen.
De speaker zette toen de plaat 'Welgemeende' op van de Vlaamse zanger Flip Kowlier, naar eigen zeggen om zo zijn frustaties te uiten. In dit bewuste nummer scheldt Kowlier er lustig op los.
De muziek werd overigens pas ruime na het eindsignaal. Eerdergenoemde supporters die het veld op waren gerend, waren toen al afgevoerd. Het grootste gedeelte van het publiek had het stadion toen al verlaten.
Toch zagen inspecteurs van het ministerie van de Belgische Binnenlandse Zaken de muziekkeuze van de speaker niet zitten. Ook enkele supporters kregen een proces verbaal voor opruiend gedrag en het gebruiken van schuttingtaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |