Gadverdamme! Waarom moeten ze nu winnenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doet Brussels?!![]()
Ik zag eergisteren een reportage op d'n Bels, het ging zo slecht met de club dat ze geen stroom in en rond het Edmond Machtensstadion hadden. Toch gevoetbald vanavond, en alsnog gewonnen!
Ja, Sint-Truiden en Oostende. Dat zou een goede zaak zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Standard doet ook een hele goede zaak. Stiekem hoop ik dat Sint Truiden er nog uit gaat.
Die halen met heel veel geluk dus nog 3 puntjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bergen moet nog tegen Club Brugge, Anderlecht en Moeskroen , die mogen we wellicht al opschrijven bij de degradanten ...
ik hoop dat je dit niet meentquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Sint-Truiden en Oostende. Dat zou een goede zaak zijn.
Natuurlijk meen ik hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:23 schreef BramK het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit niet meent![]()
Het wordt moeilijk voor kaveetje, mooi punt op genk, maar spijtig dat brussels het haalt. Brussels heeft nog het makkelijkste programma, bergen is uitgeteld denk ik. Moeskroen ook nog niet afschrijven als degradatiekandidaat lijkt me.
mja ik begrijp niet hoe je liever kvo en stvv ziet zakken dan bergen bvb ...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik het. Maar als 't Brussels en Bergen worden, is het ook wel goed. Ik kan niet zeggen dat het me zo erg interesseert wie er nu juist gaat degraderen.
Moeskroen zou ik niet afschrijven hoor : moeten nu op verplaatsing naar cercle en bergen en laatste match thuis tegen brussels. Volgens mij zal moeskroen er nog voor moeten gaan tegen bergen en brussels. En brussels behalve nr moeskroen nog nr charleroi dat id running is voor europees voetbal. Bergen lijkt uitgeteld, al weet je nooit natuurlijk, een stunt tegen club of rsca. Oostende zie ik wel de 3 punten halen thuis tegen Lokeren. En dan hebben ze verplaatsing nr La Lou en thuis tegen Standard. Hopelijk is Standard dan al verzekerd van Europees voetbal . Het wordt in elk geval een ware thriller ! Spijtig dat KVO vanaf het begin vh seizoen geen tactisch capabele coach had ...quote:Op zondag 1 mei 2005 09:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Qua programma lijkt Bergen me een zekere degradatiekandidaat, tegen Anderlecht en Club Brugge halen ze normaalgesproken geen punten. Brugge kan kampioen worden en zal wel winnen van Bergen, Anderlecht wint normaliter ook van Bergen.
Bergen kan in feite alleen nog 3 puntjes pakken tegen Moeskroen, ik hoop dat ze dat ook doen.
Moeskroen heeft nog wel een redelijk doelsaldo in vergelijking met Brussels en Oostende en een relatief makkelijk programma. Cercle is uitgespeeld en Bergen en Brussels staan onder Moeskroen. Brussels heeft ook een redelijk gunstig programma.
Ik denk dat Oostende en Bergen degraderen.
Ach, ik irriteer me soms aan dat constante communautair gehuil/gezeik/gemekker dat af en toe in dit topic naar boven komt. En dan ga ik wat moeilijk doenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef BramK het volgende:
[..]
mja ik begrijp niet hoe je liever kvo en stvv ziet zakken dan bergen bvb ...
Bergen, La Louviere en andere Charleroi's kunnen er niets aan doen dat de Vlaamse overheid en/of de Vlaamse gemeente/stadsbesturen weinig of niets geven aan hun clubs. Ga daar eens klagen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat gemekker kan ik me dan wel weer voorstellen. Als de Vlaamse clubs net zoveel geld kregen toegestopt als de Waalse clubs dan zou alleen Standaard als Waalse club nu nog in de eerste klasse spelen. KV Mechelen zou dan nu een subtopper zijn, net zoals Charleroi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |