Was het eerste doelpunt buitenspel?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef Heero87 het volgende:
Het complotidee van Standard kan onderhand weer opgeboekt worden na vandaag.
26/10/2003 Heusden-Zolder - Club Brugge 4-2quote:Op maandag 19 april 2004 21:49 schreef Heero87 het volgende:
Standard heeft met Heusden-Zolder normaal gezien een eitje.
Ik hoop dat je met deze zin geluk bedoeld in de zin van 2-1 achter naar 2-4 en niet dat de treffers op een gelukkige manier tot stand kwamen oid.quote:Op maandag 19 april 2004 21:49 schreef Heero87 het volgende:
. Standard had het moeilijker met Westerlo, kwam tien minuten voor tijd 2-1 achter, maar had voor het eerst sinds lang nog eens geluk en maakte er knap 2-4 van.
Ze zullen ook wel verliezen van Charleroi komende week.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
GBA heeft thuis met 1-3 verloren van Heusden-Zolder. Waardoor Antwerp terug laatste staat. Toeval? Of wil GBA z'n eeuwige rivaal naar 2de klasse helpen?
Verliezend bekerwinnaar volgens mij.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Brugge nu 3de wordt én de beker wint, dan is het toch de 4de die naar de Uefacup gaat en niet de verliezende bekerwinnaar, hè?
inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Brugge nu 3de wordt én de beker wint, dan is het toch de 4de die naar de Uefacup gaat en niet de verliezende bekerwinnaar, hè?
Heeft toch wel best lang geduurd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:04 schreef Suijk het volgende:
Anderlecht trouwens officieel kampioen, zonder zelf te spelen.
Dat lag meer aan Club dan aan Heusden-Zolder...quote:26/10/2003 Heusden-Zolder - Club Brugge 4-2
Inkoppertje
Uiteraard, de goals waren geen geluk (behalve het feit dat er een verdedigende flater aan vooraf gaat), maar wel de scheve situatie die rechtgezet werd.quote:Ik hoop dat je met deze zin geluk bedoeld in de zin van 2-1 achter naar 2-4 en niet dat de treffers op een gelukkige manier tot stand kwamen oid.
De scheids was werkelijk zwaar kut,was me aan het afvragen bij hoeveel overtredingen Westerlo een keer geel zou krijgen
die zijn idd goed maar vanavond was het wederom belabberd,ondanks de te hoge uitslagquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef Heero87 het volgende:
. En gezien Standard hun prestaties in de topwedstrijden dit jaar... :s
en aan dat scenario zit ik dus ook te denkenquote:Op zondag 25 april 2004 13:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou me niet verbazen indien Standard Club Brugge klopt om het later tegen Charleroi of GBA terug uit handen te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |