abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20577921
Tijd voor een nieuw deel van het bijster populaire topic.
quote:
De favorieten
Volgens de voorspellingen gaan we naar een competitie met twee snelheden, naar Schots voorbeeld. Dat betekent twee topfavorieten: Club Brugge en Anderlecht.

RSC Anderlecht: Het jaar na de titel is altijd het moelijkst, zo bewees Club Brugge afgelopen seizoen. De landskampioen kende vorig seizoen een minder seizoenseinde en zal zich nu moeten herpakken. Anderlecht liet (voorlopig) geen enkele speler vertrekken en trok twee versterkingen aan: de fel begeerde Mbo Mpenza en de Franse linkermiddenvelder Fabrice Ehret (Strasbourg). Daarmee lijken ze klaar voor de titelstrijd. De Champions League - voorrondes zullen wellicht al veel bepalen: slaagt Anderlecht er in zich te kwalificeren voor het kampioenenbal, dan ontstaat er wellicht een soort van schwung die hen heel ver kan brengen.

Club Brugge KV: Ook Club lijkt klaar voor de titelstrijd. Brugge trok geen enkele speler aan deze zomer en lijkt ook niet van plan iets in die richting te doen. Het liet wel Andrès Mendoza vertrekken, maar daar is in Brugge wellicht niemand rouwig om. Waar men wel rouwig om is, is het vertrek van Dany Verlinden. De Brugse wonderkeeper ging op pensioen en werd keepertrainer op Jan Breydel. Het wordt afwachten of Tomislav Butina, vorig seizoen regelmatig flaterend, hem kan doen vergeten. Als hij faalt, staan de talenten Stijn Stijnen en Glenn Verbauwhede te springen om hem te vervangen. Er wordt ondertussen veel verwacht van de wintertransfer Bosko Balaban, die door blessures nog niet in actie kwam. De Kroaat scoorde in de laatste drie oefenpartijen al drie goals, al zegt dat niks. Ook voor Club Brugge zal wellicht veel afhangen van de kwalificatie voor de Champions League. Eind juli wacht al de eerste grote afspraak: in de tweede voorronde van de Champions League ontmoet Club Brugge de stugge Bulgaarse kampioen Lokomotiv Plovdiv.

De outsiders

Standard Luik: De Rouches zouden de Rouches niet zijn, moesten ze zich weer niet stevig roeren op de transfermarkt. Standard trok Deflandre, Geraerts, Runje, Onyewu, Souza en Niemi aan, maar liet met Emile Mpenza, Turaci en straks wellicht ook Bisconti drie sterkhouders vertrekken. Ook Datti verliet de club. Het is nog maar de vraag of Standard deze gaten zal kunnen opvullen. Standard is geen titelfavoriet, maar is wel een serieuze outsider. En laat net dan Standard steeds het best uit de hoek komen...

Racing Genk: De enige reden dat Racing Genk bij de outsiders staat, is wellicht de naam die de club heeft. Op basis van de selectie mogen de Limburgers immers geen concurrentie vormen voor de grote drie. Manager Jos Vaesen roept steeds dat Genk beter moet doen, maar ondertussen liet hij wel twee smaakmakers vertrekken: Bernd Thijs en Didier Zokora verlieten België voor het grote geld van respectievelijk Trabzonspor en Saint-Etienne. Ook Cédric Roussel zou op buitenlandse interesse kunnen rekenen. Ondertussen trok Genk wel een nieuwe trainer aan (Vandereycken) en haalde het De Condé en De Camargo terug van Heusden-Zolder. Maar of dat Racing Genk weer naar de top drie zal brengen...?

De rest:

KVC Westerlo: Voor Westerlo wordt het lastig tot onmogelijk om het vorige knappe seizoen over te doen. De club behield wel haar basisspelers en trok ook Vangeffelen (STVV) en Brosque (Feyenoord) aan. Vooral van die laatste wordt op Westel wel wat verwacht.

Excelsior Moeskroen: Moeskroen zal komend seizoen wellicht ver wegzakken. Les Hurlus eindigden vorig seizoen knap vijfde, maar de kans dat dat opnieuw gebeurt is erg klein. De club liet met Mbo Mpenza, Laybutt, Luigi Pieroni en straks wellicht ook Steve Dugardien vier oerbelangrijke spelers vertrekken. Ook Georges Leekens verkoos om te vertrekken. De oefenwedstrijden laten het ergste verhopen voor Moeskroen: in drie oefenwedstrijden tegen kleinere ploegen wist men niet één keer te winnen, laat staan te overtuigen.

Germinal Beerschot: Brazilië boven in Antwerpen. Germinal Beerschot kende vorig seizoen een zeer rustig seizoen en was erg opgelucht dat het niet in degradatienood kwam. In Antwerpen droomt men al van een plaats in de top vijf. Best mogelijk, maar de kans bestaat even zeer dat de Ratten zich straks in de onderste regionen zullen bevinden. Veel spelers vertrokken immers (kapitein Cooreman, Bodor, Huysmans, Dhont, Van de Weyer, Haagdoren en Van der Linden), terwijl de aangetrokken spelers toch niet echt aanspreken. Naast enkele Brazilianen kwamen ook Jurgen Cavens en Van der Weerden naar de club. Het wordt vooral afwachten wat de Brazilianen zullen doen en of Cavens eindelijk de weg naar de netten zal terugvinden. Ook van Daniel Cruz wordt veel verwacht.

Sporting Lokeren: Normaal gezien moet Lokeren in staat zijn een dramaseizoen als vorig seizoen te vermijden. De club trok enkele Brazilianen en Afrikanen aan, en vulde dat aan met de ervaring van Olivier Doll (Anderlecht).

Lierse SK: Met Lierse kan het alle kanten uit. Met trainer Paul Put moeten ze alleszins in staat zijn om een plaats bij de eerste tien te bemachtigen, maar het kan net zo goed uitdraaien op een degradatiestrijd. Afwachten.

Bergen: Hetzelfde geldt voor Bergen. Veel zal afhangen van het al dan niet vertrekken van Wamberto. Racing Genk zou erg geïnteresseerd zijn in de Braziliaan, maar Bergen zou zijn smaakmaker graag houden. Niemi vertrok naar Standard, maar Bergen kreeg wel Datti in de plaats. Hopelijk geeft dat coach Brio de kans om iets aanvallender te gaan spelen. Top tien of degradatie? Het kan allemaal.

FC Brussels: Van FC Brussels wordt eigenlijk wel wat verwacht. Met de spelers die Brussel aantrok (Riise, Theunis, Dudas, Zezeto, Coveliers) moet Brussels normaal gezien perfect in staat zijn om zich te handhaven in eerste klasse. De promovendus moet in principe zelfs in staat zijn bij de eerste tien te eindigen.

KV Oostende: Wat de vrolijke kustploeg uit Oostende doet, wordt afwachten. Wellicht wacht hen een strijd tegen de degradatie. Hun opvallendste aankoop is die van Karaça, die overkomt van Sebatspor.

Cercle Brugge: Wellicht wacht ook Cercle een lange strijd tegen de degradatie. Brommerke Borkelmans en topscorer Jbari vertrokken, iets wat wel eens heel zwaar zou kunnen doorwegen. De opvallendste inkomende transfer was wellicht die van De Mol (FC Utrecht). Maar of dat genoeg is om zich te handhaven?

Sporting Charleroi: Charleroi, de eeuwige degradatiekandidaat. De Karolo's zullen wellicht ook weer dit jaar tegen de degradatie moeten strijden. Met Grégory Dufer (Caen) lieten ze een heel belangrijke pion vertrekken. Charleroi heeft echter een heel belangrijke troef in de degradatiestrijd: ervaring.

KAA Gent: AA Gent kocht deze zomer stevig in, maar tot nu toe rendeerde dat niet echt. In de Intertoto-beker werd men na het nemen van penalties uitgeschakeld door het Macedonische Vardar Skopje. Gent speelde goed, maar blonk uit in het missen van kansen. Dat was vorig seizoen ook al het probleem, en dat lijkt nog steeds niet opgelost te zijn. Niettemin moet met de toevoeging van Jbari, Cooreman, Laybutt en Mamouni een plek bij de eerste vijf mogelijk zijn. Al kan het natuurlijk ook weer tegenvallen...

La Louvière: Ook voor La Louvière wordt het bang afwachten. In principe kan deze ploeg meedraaien in de middenmoot, maar degradatie zit er net zo goed in.

Sint-Truiden VV: Het wordt afwachten wat trainer Marc Wilmots er van bakt. Sint-Truiden moet zeker in staat zijn in de linkerkolom te eindigen. Wellicht zullen ze ook weer enkele toppers in hun val lokken, zoals ze op Staaien gewoon zijn.

KSK Beveren: Beveren mag volgend seizoen de UEFA-Beker in en wellicht zullen de Ivoriaantjes zich daar vol op op richten. Stepvanovs vertrok en dat zou wel eens een serieuze aderlating kunnen zijn, al vond men in de Ivoorkust altijd wel een geschikte vervanger. Ook Arthur Boka verliet de club. Normaal zal Beveren zich wel redden, al is Beveren een club van uitersten: ofwel gaat het goed, ofwel heel slecht.
06-08-2004 20:30 Moeskroen - Anderlecht ... - ...
07-08-2004 18:00 Beveren - Club Brugge ... - ...
07-08-2004 20:00 Brussels - Racing Genk ... - ...
07-08-2004 20:00 AA Gent - G. Beerschot ... - ...
07-08-2004 20:00 Lierse - Standard ... - ...
07-08-2004 20:00 Cercle Brugge - Lokeren ... - ...
07-08-2004 20:00 Sint-Truiden - Bergen ... - ...
08-08-2004 15:00 Oostende - Westerlo ... - ...
08-08-2004 15:00 Charleroi - La Louviere ... - ...

Wat verwachten jullie er van? Ik verwacht (en hoop) eindelijk nog eens een helse titelstrijd tussen Anderlecht en Club Brugge. Pikant detail: de onderlinge wedstrijd vindt op de voorlaatste speeldag plaats.
pi_20577963
belgiekskes
  maandag 12 juli 2004 @ 17:54:10 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20578046
En in de 3de klasse A doet KV Mechelen een serieuze gooi naar het kampioenschap en promotie naar de 2de klasse. Leuk detail is dat stads & aartsrivaal hetzelfde probeert.

Men heeft verschillende (oud)1ste klasse spelers gehaald, en men haalt nu ook nog een 5tal versterkingen via een Britse groep investeerders die KVM zo terug naar de 1ste klasse willen helpen.

Wij komen terug naar 1ste klas!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20578078
Zou wel mooi zijn, KV terug in eerste klasse.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:57:40 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20578124
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:55 schreef Heero87 het volgende:
Zou wel mooi zijn, KV terug in eerste klasse.

Alleen al voor de sfeer, krijg nog steeds kippenvel als ik terugdenk aan de (voorlopig) laatste match in de 1ste klasse.

Staat nog een filmpje van op internet als iemand intresse heeft.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20583046
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef DarkShine het volgende:
En in de 3de klasse A doet KV Mechelen een serieuze gooi naar het kampioenschap en promotie naar de 2de klasse. Leuk detail is dat stads & aartsrivaal hetzelfde probeert.

Men heeft verschillende (oud)1ste klasse spelers gehaald, en men haalt nu ook nog een 5tal versterkingen via een Britse groep investeerders die KVM zo terug naar de 1ste klasse willen helpen.

Wij komen terug naar 1ste klas!
Fiorentina was ook terug in 1ste klas na 2 a 3 seizoenen
zal ook wel met KVM gebeuren
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:45:00 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20591291
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Fiorentina was ook terug in 1ste klas na 2 a 3 seizoenen
zal ook wel met KVM gebeuren
Er is bij ons al 1 seizoen voorbij. Met -9 gestart en de doelen bereikt! Geeindigd in het linkerrijtje en boven rivaal rcm.

Dit seizoen gaat men voor het kampioenschap en niets anders!
Planning:
-
pi_20595491
Zit KV weer bij Racing ingedeeld?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:36:08 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20600036
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef Heero87 het volgende:
Zit KV weer bij Racing ingedeeld?
Ja, complete schema staat op www.rodajcfans.nl.
Planning:
-
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:05:22 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20616358
27/11 & 2/4 zijn de competitiederby's. Mochten zowel KVM alsook racing zich plaatsen voor de beker komen deze misschien tegen elkaar eind augustus.

3 derby's tegen rcm in 1 seizoen, prachtig
Planning:
-
pi_20684384
Met een 16de plaats voor mijn ploegje (KVO) ben ik héél tevreden. 4 basispionnen en van onze betere spelers verlieten de ploeg (de Fransen Lecomte-Cousin, onder verdachte omstandigheden na de eindronde, en Crv en Makhloufi) Zij worden vervangen door nobele onbekenden. We zien dus wel, feit is dat men nog steeds op zoek is naar een spits en linksachter.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 22:57:25 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20694796
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:55 schreef BramK het volgende:
Met een 16de plaats voor mijn ploegje (KVO) ben ik héél tevreden. 4 basispionnen en van onze betere spelers verlieten de ploeg (de Fransen Lecomte-Cousin, onder verdachte omstandigheden na de eindronde, en Crv en Makhloufi) Zij worden vervangen door nobele onbekenden. We zien dus wel, feit is dat men nog steeds op zoek is naar een spits en linksachter.
Ik heb toch mijn twijfels bij Oostende , ze stijgen een reeks, maar beginnen schijnbaar verzwakt tov vorig jaar aan het seizoen. Kan dat wel goed aflopen ?

Aan de andere kant, het pleit voor hen dat ze geen zotte dingen doen en gewoon hun budget proberen rond te krijgen , en met 2 andere eersteklassers naast de deur (Cercle en Club Brugge) is dat zo al niet gemakkelijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_20709239
het wordt idd erg moeilijk, er moeten zeker nog 2 spitsen bijkomen
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:08:56 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_20760688
Ik zie bijzonder weinig verschillen met de competitie van vorig jaar eigenlijk. De meeste teams blijven met bijna exact dezelfde ploeg spelen. Behalve uiteraard Standard, want die hebben goede ervaringen met het overhoop gooien van hun bestaande selectie.

En in voetbal weet je het nooit zeker, maar Oostende lijkt me een vogel voor de kat. Misschien was het toch beter Roeselare geweest dat gepromoveerd was, maar ja, dat mocht niet van de scheids.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-07-2004 14:35:11 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 21 juli 2004 @ 13:38:03 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20764172
KVM heeft ook de eerste oefenmatch gespeeld.

Nieuwendijk 0-2 KV Mechelen
0-1 Valgaerts
0-2 Huysmans

KV speelde in een 4-2-3-1 met:

Stoops
Somers ('45 Verlinden) - Van Briel - Peytier ('60 Solis) - Verheyen ('60 Vanbelle)
Verheyden ('45 Peeters) - Dhondt
Valgaerts - Thys - Huysmans
Vujic
Planning:
-
pi_20776687
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie bijzonder weinig verschillen met de competitie van vorig jaar eigenlijk. De meeste teams blijven met bijna exact dezelfde ploeg spelen. Behalve uiteraard Standard, want die hebben goede ervaringen met het overhoop gooien van hun bestaande selectie.

En in voetbal weet je het nooit zeker, maar Oostende lijkt me een vogel voor de kat. Misschien was het toch beter Roeselare geweest dat gepromoveerd was, maar ja, dat mocht niet van de scheids.
nu moet jij me toch eens uitleggen wat roeselare 1ste klasse meer kan bieden dan oostende hoor ...
En mocht niet vd scheids wel wel wel toch ... indien wij tegen brussels 2x de ref niet tegen hadden waren we mss kampioen, je kan zo blijven zeuren hoor. Het was idd dubieus afgekeurd, maar die speler moest maar niet id baan van de kopbal gaan lopen, FORZA KVO
  woensdag 21 juli 2004 @ 23:08:28 #17
67640 SaintOfKillers
pi_20776936
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef BramK het volgende:

[..]

nu moet jij me toch eens uitleggen wat roeselare 1ste klasse meer kan bieden dan oostende hoor ...
Een ploeg die het sowieso al erg moeilijk zou hebben en die dan ook nog eens verzwakt uit de transferperiode komt..... dan liever een ploeg die een kans maakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 22 juli 2004 @ 01:18:09 #18
pi_20779440
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Een ploeg die het sowieso al erg moeilijk zou hebben en die dan ook nog eens verzwakt uit de transferperiode komt..... dan liever een ploeg die een kans maakt.
SV Roeselare haalt in 2de klasse een toeschouwersaantal dat gemiddeld lager lag dan hun stadscollega's van Club Roeselare in 2de provenciale (4 klassen lager !!!) , ja yeah right een ploeg die "een kans maakt"
  donderdag 22 juli 2004 @ 10:10:17 #19
67640 SaintOfKillers
pi_20782684
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 01:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

SV Roeselare haalt in 2de klasse een toeschouwersaantal dat gemiddeld lager lag dan hun stadscollega's van Club Roeselare in 2de provenciale (4 klassen lager !!!) , ja yeah right een ploeg die "een kans maakt"
Jij moet mij eens uitleggen wat toeschouwersaantallen te maken hebben met voetbalcapaciteiten. Als het daar vanaf hing, hadden Cercle Brugge en Germinal Ekeren nooit nationaal voetbal mogen spelen.

En ik hoop dat Oostende de laatste jaren een transformatie heeft ondergaan, want op basis van wat ze vroeger in eerste hebben laten zien, vind ik het gewoon op alle vlakken een erg kleurloze ploeg, genre Bergen en Cercle Brugge die er ook enkel bijlopen om de hoop wat groter te maken.

Maar laatste zullen ze zeker niet eindigen, want dat zal Beveren wel worden. Nadat ze werden weggespeeld door 3de en 4de klassers, werden ze gisteren vernederd met 5-0 door VW Hamme. En dat moet dan voor Belgie de Europese eer hooghouden.
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:59:44 #20
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20786164
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 01:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als we op die basis gaan beginnen vraag ik me af waar KVM thuishoort!

Gemiddeld zo'n 5500 toeschouwers vorig seizoen. Thuis tegen Racing Mechelen uitverkocht huis, 13.847 toeschouwers en uit naar Racing met een paar 1000 supporters. Iedere uitmatch wel zo'n 1000/1500 man mee op verplaatsing...

Toeschouwers aantallen zeggen dus helemaal niets.
Planning:
-
pi_20793249
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 10:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En ik hoop dat Oostende de laatste jaren een transformatie heeft ondergaan, want op basis van wat ze vroeger in eerste hebben laten zien, vind ik het gewoon op alle vlakken een erg kleurloze ploeg, genre Bergen en Cercle Brugge die er ook enkel bijlopen om de hoop wat groter te maken.
nou velen zullen daar wel niet akkoord mee zijn want de meeste fans van 1ste klassers zagen het liefst Oostende promoveren. KVO werd ook altijd bestempeld als symphatieke kustploeg. En heb jij dan de 3 jaren die Oostende in 1ste zat gevolgd ? dan weet je dat dat niet waar is van kleurloze ploeg, want dat 1ste seizoen eindigden ze 7de, en stonden ze na 10 speeldagen op 2 ptn van club en anderlecht. BRT heeft toen nog een reportage uit gezonden met KVO-spelers op een visserssloep ... ik denk als Westerlo, St-Truiden en La Louviere bvb kunnen meedraaien waarom een Oostende dat op termijn niet zou kunnen ...
pi_20793265
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

en verzwakt uit de transferperiode ? dat zeg jij, dat moet nog blijken hé ...
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:26:49 #23
pi_20797236
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 10:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jij moet mij eens uitleggen wat toeschouwersaantallen te maken hebben met voetbalcapaciteiten. Als het daar vanaf hing, hadden Cercle Brugge en Germinal Ekeren nooit nationaal voetbal mogen spelen.

Maar laatste zullen ze zeker niet eindigen, want dat zal Beveren wel worden. Nadat ze werden weggespeeld door 3de en 4de klassers, werden ze gisteren vernederd met 5-0 door VW Hamme. En dat moet dan voor Belgie de Europese eer hooghouden.
Het is niet omdat Cercle Brugge in een groot stadion speelt , en het daardoor leeg lijkt dat er geen volk komt kijken hé , Cercle haalde vorig seizoen een gemiddelde van 5.109 toeschouwers, met een piek van 13.550. (cijfers kbvb) ,
Roeselare had in 2de klasse een gemiddelde van net iets meer dan 1000 toeschouwers, Cercle het jaar ervoor in 2de iets van meer dan 3000.

Waar ik het over heb is over de overlevingskans van een ploeg in eerste klasse. Kijk naar Heusden-Zolder vorig jaar die zelfs gratis toeschouwers moest toelaten om ook maar n paar honderd toeschouwers te halen ...

En laat ons eerlijk zijn , Roeselare had zeker ook niet de kwaltieiten om in eerste klasse te spelen , eigenlijk bijna niemand in 2de klasse vorig jaar. Roeselare wordt wellicht een verhaaltje zoals Ingelmunster (2 jaar terug nog 2de in 2de klasse , dit jaar gedegradeerd naar 3de met nog altijd een groot deel van de spelerskern van toen) of Eupen (vorig jaar 2de in 2de klasse, dit jaar een kleurloos seizoen in de lage middenmoot met exact dezelfde kern spelers)
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:31:28 #24
67640 SaintOfKillers
pi_20797335
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:46 schreef BramK het volgende:

[..]

nou velen zullen daar wel niet akkoord mee zijn want de meeste fans van 1ste klassers zagen het liefst Oostende promoveren. KVO werd ook altijd bestempeld als symphatieke kustploeg. En heb jij dan de 3 jaren die Oostende in 1ste zat gevolgd ? dan weet je dat dat niet waar is van kleurloze ploeg, want dat 1ste seizoen eindigden ze 7de, en stonden ze na 10 speeldagen op 2 ptn van club en anderlecht. BRT heeft toen nog een reportage uit gezonden met KVO-spelers op een visserssloep ... ik denk als Westerlo, St-Truiden en La Louviere bvb kunnen meedraaien waarom een Oostende dat op termijn niet zou kunnen ...
Ik zie Westerlo, Sint-Truiden en La Louviere op termijn verdwijnen. Ik ben dan ook voorstander van een eerste klasse met een ploeg of 10/12. Die "kleine" ploegjes die het goed doen, zijn altijd wel sympathiek, maar ook tekenend voor het "lage" algemene niveau.
  zondag 25 juli 2004 @ 01:10:55 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20838510
Vanavond mijn eerste Standard wedstrijd van het seizoen bezocht tegen RC Lens in Tournai.
Matige pot die verdiend werd verloren met 1-2.

Het "hoogtepunt" van de wedstrijd was dat de scheids 4 minuten voor tijd de pot staakte nadat de constant provocerende keeper van Lens het bijna letterlijk aan de stok kreeg met een Standard supporter,zoiets had ik iig nog niet meegemaakt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')