Programma komend weekend:quote:
Standard mag zijn titeldromen opbergen. Het verloor van Club Brugge met 1-4. De Luikenaars zullen dus hun ambities voor dit seizoen moeten herzien. "Een derde plaats blijft de doelstelling", laat Michel Preud'homme echter weten.
"Je mag niet vergeten dat we met heel wat geblesseerden zitten. Sergio Conceiçao was er vrijdag terug bij, maar Wamberto was er bijvoorbeeld niet bij. Dat is iemand die toch wel belangrijk is voor onze ploeg. De doelstelling blijft om aan het einde van dit seizoen in de top drie te staan."
Dus Standard focust zich niet meer op Club Brugge en Anderlecht. "We weten ook wel dat die twee ploegen buiten categorie zijn. Laat ons gewoon kijken naar de rest en proberen om net zoals vorig jaar de derde plaats te pakken."
Je moet eens wat vaker het Groundhopping-topic meelezen!quote:Op maandag 1 november 2004 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is KV Turnhout wel een aanrader voor je. Niet al te ver, maar wel een verrot en bouwvallig stadion.
Daar kom ik nooit eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2004 21:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker het Groundhopping-topic meelezen!
Juistquote:Op maandag 1 november 2004 21:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit eigenlijk.Maar je bent dus al in het Villapark geweest...
Zoveel bijzonders is die hoofdtribune ook niet.quote:Op maandag 1 november 2004 21:17 schreef Yeahinho het volgende:
Hier het bewijs van mijn bezoek, één van de weinige foto's die ik nog heb kunnen maken. Hoofdtribune kreeg ik er dus niet eens meer op dankzij die kut-batterij
.
[afbeelding]
Het complete reisverslag van mijn België-tour (compleet met fotootje van elk bezocht stadion) lees je hier: Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 2
Vervallen stadions zijn gaafquote:Op maandag 1 november 2004 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het blijft toch wel wat hebben die vervallen stadions!
Geweldig!!quote:Op maandag 1 november 2004 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In Meulebeke (gemeentje in West-Vlaanderen zowat tussen Roeselare , Harelbeke en Waregem) heb je overigens ook een schitterend stadion , zo'n 30 jaar geleden kreeg een of andere burgemeester het daar in zijn hoofd om daar een multifunctioneel sportpark neer te zetten. Sindsdien hebben ze daar in dat klein gemeentje een Olympisch zwembad , 3 grote indoor-sportzalen en een voetbalstadion met aanvankelijk 8000 plaatsen (nu zijn er ondertussen al 2 van de grote staantribunes afgebroken) en een volledig aan alle IAAF normen voldoende atletiekpiste.
Ze hebben er ooit nog de finale van een WK -21 jarigen op afgewerkt zelfs.
Maar KFC Meulebeke ? Dat speelt ergens in provenciale ... [afbeelding]
[afbeelding]
En ze hadden er echt aan alles gedacht , hier een kijkje op het veld vanuit de "business-seats" (de tribune die aanvankelijk achter het doel stond is op deze foto al afgebroken , maar je ziet er nog wat resten van eigenlijk)
[afbeelding]
Tegenwoordig ja, maar ik zweer je, 30 jaar terug stond daar een van de grootste stadions in de provincie , maar de 3 grote staantribunes (in die tijd bouwde men nog staantribunes) hebben ze ondertussen afgebroken , enkel de originele zittribune en de cantine (oorspronkelijk bedoeld als VIP-seats met zicht op het veld) blijven nu nog over , samen met de atletiekpiste en achter die tribune het Olympische zwembad en de grote sporthallenquote:Op maandag 1 november 2004 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geweldig!!![]()
Ik wil echt geen afbreuk aan je schitterende verhaal doen, maar naast de mooie hoofdtribune en kantine is het verder gewoon niet meer dan een standaard voetbalveldje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die hoofdtribune is best ok hoor!quote:Op maandag 1 november 2004 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het kan nog altijd ook erger , 2 jaar terug scheelde het maar 1 puntje of KSV Ingelmunster was met dit stadion gepromoveerd naar 1ste klasse ...
[afbeelding]
Ik geloof je graag, maar ben errug benieuwd naar foto's van dat stadion (met staantribunes dus)!!quote:Op maandag 1 november 2004 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja, maar ik zweer je, 30 jaar terug stond daar een van de grootste stadions in de provincie , maar de 3 grote staantribunes (in die tijd bouwde men nog staantribunes) hebben ze ondertussen afgebroken , enkel de originele zittribune en de cantine (oorspronkelijk bedoeld als VIP-seats met zicht op het veld) blijven nu nog over , samen met de atletiekpiste en achter die tribune het Olympische zwembad en de grote sporthallen
Inderdaad, ik woon daar tamelijk vlakbij zelfs ...quote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die hoofdtribune is best ok hoor!
De rest is (was, ze zijn inmiddels gefuseerd) echt dramatisch!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |