Teringrobbie,quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Kiek maor in het beisbol topikkie doesje
NEE VANDAAG NIETquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:10 schreef Superheld het volgende:
Ik kan je titel bijna niet lezen. Kan het wat groter?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef Bananenman het volgende:
#834? We waren toch al veel verder?
Dat was de laatste (of de eerste) hools die ik vanaf hier geopend heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Hehe, het moet 896 zijn, hoe kom je toch bij 834?
Boven de 10 doortellen is lastig voor Robbie, want hij heeft maar 10 vingers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Hehe, het moet 896 zijn, hoe kom je toch bij 834?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij doet iets orgineels met het TALPA logo![]()
Daar ben ik toch voor aangenomen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Het juiste nummer en de juiste naam erin gezet.
*zucht*
11, hihihihihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Boven de 10 doortellen is lastig voor Robbie, want hij heeft maar 10 vingers.
dit waren de afgekeure ontwerpenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij doet iets orgineels met het TALPA logo![]()
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?quote:
Hetze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCH nummer 29 is lekker van Canada
Joey Vitto.
Ik ga hem ff zoeken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
Je moet toch ergens je posten opkrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
het mooiste was dat er mensen zich gingen afvragen (toen SCH 3 minuten niet poste) of hij stil en/of hij de discussie had opgegevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.
Halloquote:
zoals jij dat hier doet zeg maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je posten opkrikken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals jij dat hier doet zeg maar?
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nee, ik weet wel van paar gasten dat ze uit Zeeland komen, maar heb ze nog nooit gezien. Of misschien ook wel maar dan weet ik de naam bij het gezicht niet... ik weet het niet, dit seizoen zoveel gasten bijgekomen, ik ken de helft niet van die nieuwe gassiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hej JaWi of Banaan, kennen jullie die Vlissingers van 410? Ben best benieuwd wie het zijn eigenlijk...
* SCH komt ws. dit weekend weer naar Vlissingen, filmpjeSCH kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman eens roken gaat, das toch zeker al van vanmorgen 11 uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |