Teringrobbie,quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Kiek maor in het beisbol topikkie doesje
NEE VANDAAG NIETquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:10 schreef Superheld het volgende:
Ik kan je titel bijna niet lezen. Kan het wat groter?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef Bananenman het volgende:
#834? We waren toch al veel verder?
Dat was de laatste (of de eerste) hools die ik vanaf hier geopend heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Hehe, het moet 896 zijn, hoe kom je toch bij 834?
Boven de 10 doortellen is lastig voor Robbie, want hij heeft maar 10 vingers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Hehe, het moet 896 zijn, hoe kom je toch bij 834?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij doet iets orgineels met het TALPA logo![]()
Daar ben ik toch voor aangenomen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Het juiste nummer en de juiste naam erin gezet.
*zucht*
11, hihihihihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Boven de 10 doortellen is lastig voor Robbie, want hij heeft maar 10 vingers.
dit waren de afgekeure ontwerpenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij doet iets orgineels met het TALPA logo![]()
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?quote:
Hetze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCH nummer 29 is lekker van Canada
Joey Vitto.
Ik ga hem ff zoeken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
Je moet toch ergens je posten opkrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
het mooiste was dat er mensen zich gingen afvragen (toen SCH 3 minuten niet poste) of hij stil en/of hij de discussie had opgegevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.
Halloquote:
zoals jij dat hier doet zeg maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je posten opkrikken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals jij dat hier doet zeg maar?
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nee, ik weet wel van paar gasten dat ze uit Zeeland komen, maar heb ze nog nooit gezien. Of misschien ook wel maar dan weet ik de naam bij het gezicht niet... ik weet het niet, dit seizoen zoveel gasten bijgekomen, ik ken de helft niet van die nieuwe gassiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hej JaWi of Banaan, kennen jullie die Vlissingers van 410? Ben best benieuwd wie het zijn eigenlijk...
* SCH komt ws. dit weekend weer naar Vlissingen, filmpjeSCH kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman eens roken gaat, das toch zeker al van vanmorgen 11 uur geleden
Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nu al ???quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteitquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Nou zo hoog is mijn aantal posten nou ook weer niet, niet zo hoog als die van jou
Op de website - heb persaccreditatie, al kan ik diie nu nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je het programma al Japie?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteit![]()
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zeker
Ja, dat zijn altijd ontroerende momenten. Maar gelukkig heb ik em gister opgehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
is die dan niet geldig in Australië?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
middag Bos, hoe staan de zaken ermee?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die dan niet geldig in Australië?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
*valt terug in VVV-medewerkers rol...
Wat zijn uw eisen meneer? En hoe duur mag het zijn meneer?
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kingsize bed, Marokkaanse jongenshoer op afroep, 3 eitjes, sinaasappels en aspirine bij het ontbijt.
Gaat maar om 1 nachtje denk ik, maakt niet zoveel uit maar het meeste zal wel vol zitten.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Inderdaad, ik ben toch veel te hetero voor SCH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Sandman had ontmoet?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijken
Ik ga binnenkort weer op pedovakantie, nu even cultuurquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Goeie hotel-naam voor onSCH logeetje
Michieltje
En je mag je huiSCHdier meenemen
In Oz van 15 aug tot een half jaar later, ivm visumquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz hoe lang blijft uwe kidje in Oz eigenlijk?
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:zou ik ook heen, maar ik krijg vanavond visite die ik niet kan afzeggen....vrijdag od zaterdag dan maar
![]()
dat wil niet zeggen dat je je OV hoeft in te leveren, het schijnt dat je hem ook verloren op kan gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer.. *snik*
terug naar Friesland bedoel jequote:
alle wedstrijddagen van Ned in Hlem !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjes![]()
Oooooooooo *jaloersjes is*quote:
waar is t colbertje nou?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooooooo *jaloersjes is*
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
laat hij nou een boerquote:
Ja dat was dus fout gegaan bij onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Bjoro het volgende:
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)
laat hij nou een boer
Ok, dan zag ik het verkeerd.quote:
Ik begreep het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, dan zag ik het verkeerd.
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Gemaakt voor de radioquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
Ik sta er ook altijd onvoordelig opquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon wat onvoordelig op
Ik ben hartSCHtikke knap hoor![]()
![]()
![]()
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).
Dus even afwachten en hopen.
Heb jij nog iets gehoord van dat bedrijf (in Doetinchem) ?
Even tellen hoor, van de ong. 30 mensen :quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Oké, dan heb je inderdaad nog niks gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactie
hier al de hele vooravond stralend zonnetjequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef just me het volgende:
Net tussen de buien door thuisgekomen en nu maar even een hapje op de hoek gaan bestellen
hier zelfs de hele dag alquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier al de hele vooravond stralend zonnetje
en daar lach je omquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
Ik lees net dat er iemand vermoord en in de fik is gestoken hier vannacht![]()
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
in de bosjes?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
3 dodenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de bosjes?
hier in de buurt net een flink ongeluk 3 dodenauto tegen een vrachtwagen
Ja ik las het ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
gaat lekker zo
Armstrong overweegt toch de Tour nog een keer te rijden
Thanx - zou iemand met de naam Friso korting krijgen in een hotel dat zich Royal noemt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
De Leugenaar is direct achter de bios op de boulevard SCH...
Ik raad je qua centraal punt (mocht je nog iets willen drinken in de stad) hotel Royal aan...
Hij heeft er verstand vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Kwaliteittopic dos!
gewoon opbellen; "met de hofhouding van Friso"quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Thanx - zou iemand met de naam Friso korting krijgen in een hotel dat zich Royal noemt?![]()
Met of zonder snoepjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
gaat lekker zoArmstrong overweegt toch de Tour nog een keer te rijden
Goede combinatiequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:k ga sporten en daarna bier drinken
Dat is op zijn tijd ook wel prettig, maar inderdaad maar weinig volk hier vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef appelsientje het volgende:
Anders is het hier ff rustig...
Blijft de beste film van de eeuw.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou nu wordt het gezellig hoor
Biertje ??
ik ga zo maar ff sin city kijken..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou nu wordt het gezellig hoor
Biertje ??
* Eilandje biertje geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
als er bier is, dan schuif ik ook aan
Sin CIty is toch deze eeuw en China Town de vorige eeuwquote:
ik las everquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sin CIty is toch deze eeuw en China Town de vorige eeuw![]()
Goed idee, bier. Ik geef maar weer eens een rondje denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
als er bier is, dan schuif ik ook aan
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog een hele rekening openstaan Tolk.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik verveel me. Veel bagger geopend. Ik heb spijt
Is prima.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Ik was de komende weken de glazen wel af
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is trouwens Chinatown (aan elkaar dus)
Oei, gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Superheld het volgende:
Nu ben ik bewapend tegen de boze fok mods met ijsthee.
Jij bent lief toch?quote:
Zo dat was het eerste gedeelte van de filmquote:
Appelsientje valt weer in een oude gewoontequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo dat was het eerste gedeelte van de film
nee nee anders was het zoooooooo geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Appelsientje valt weer in een oude gewoonte![]()
![]()
![]()
Waar kan ik die het beste kopen (qua prijs)?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef pascalheister het volgende:
beste film deze eeuw is voor mij City of God
Is ie niet lekker danquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een pizza'tje wegknallen.
Vorige eeuw is natuurlijk Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Beste film van de Vorige Eeuw is natuurlijk de orginele Planet of the Apes!
heb er zelf 2 versies van http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=399753&navid=3quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar kan ik die het beste kopen (qua prijs)?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef pascalheister het volgende:
die inbreker op ned 2 net
als ie maar nooit m'n dvd's meeneemt
of verzekerd??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt ze nog niet goed beveiligd Pascal?
mwah er zitten wel dvd's tussen die OOP zijn of waar ik een speciale/emotionele band mee hebquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt ze nog niet goed beveiligd Pascal?
bepaalde uitgave's van films waar je veel waarde aan hechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik me met emotionele band met een DVD voorstellen?
Ik vond eigenlijk alleen de kleurtjes leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
Dat was goed te doen Sin City.. vette film.. mooie vrouwen, guns..
wow,welke wedstrijden heb je gezien?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug uit het honkbalstadion.
Was gezellig.
V.I.P spotting: Hans Dijkstal en Mart Smeets waren ook aanwezig.
Straks even alles nalezen hier.
Dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alleen de kleurtjes leuk.
snapte na 1 keer kijken geen fuck van de hele film.![]()
Nederland-Brazilië op het WK honkbal, zie verder in SPT het topic er over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wow,welke wedstrijden heb je gezien?
* Spideyman is naar een wedstrijd van de San Francisco Giants geweest
[[url=http://img196.imageshack.us/img196/3306/img30569ny.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img196.imageshack.us/img196/303/img30572pk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img196.imageshack.us/img196/1807/img30606xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img196.imageshack.us/img196/3061/img30650bn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neuh, grote gaapquote:Op woensdag 7 september 2005 08:01 schreef Superheld het volgende:
Aandachtstrekker.
Arabisch wel!quote:Op woensdag 7 september 2005 08:34 schreef Superheld het volgende:
hee niet eerlijk, fok herkend het russisch niet.![]()
En ik had nog wel zo'n mooie tekst over bloemen in het russisch.![]()
Hey, eindelijk kom je uit de kastquote:Op woensdag 7 september 2005 08:42 schreef Bananenman het volgende:
شبكة بي بي سي الإخبارية على الإنترنت للاطلاع على آخر الأخبار والأنباء ا
je moest eens weten waar ik zin in hebquote:Op woensdag 7 september 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Heb wel zin in een bakje koffie
2 kopjes koffie?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
je moest eens weten waar ik zin in heb
Enschede centraal. Met intercity.quote:
Nee eerst even naar schoolquote:
Pijpt Rafael zo slecht?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:57 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Pfff, ik heb nog steeds een rauwe lul, van de sex met Sylvie een maandje of 2 terug. Blijft vervelend plassen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
je moest eens weten waar ik zin in heb
Hij deed z'n best, maar het echte scoren lukte niet echt.. Toen ik hem troostte met "Raffie maak je niet dick" werd ik ook nog eens de deur uitgetrapt.quote:
auw...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1125851884![]()
![]()
Je mist 'Freddy got fingered'.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:oi
ff inhaken op de discussie van gisteravond hier;
Beste films ooit zijn natuurlijk Mars Atacks en South Park the movie
nooit gezienquote:
Dat zal nog wel even duren ben ik bang. Maar eigenlijk schrok ik er zelf een beetje van. Toch komende tijd maar beetje in houden met kopenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet niks, je gaat Pascal achterna.
American Beauty natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:oi
ff inhaken op de discussie van gisteravond hier;
Beste films ooit zijn natuurlijk Mars Atacks en South Park the movie
En nu zitten we natuurlijk te wachten op een foto van jou collectiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren ben ik bang. Maar eigenlijk schrok ik er zelf een beetje van. Toch komende tijd maar beetje in houden met kopen![]()
Is wel een hele goeie ja. Maar ik ga toch voor The Godfather als beste.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
American Beauty natuurlijk!
Het is idd niet te vergelijken, maar bij de ene film kan je natuurlijk wel een totaal ander gevoel hebben dan bij de andere film.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind dat altijd zo suf om 1 beste film te hebben.
Er zijn toch verschillende genres. Je kan Scarface toch niet met Lock Stock and 2 Smoking Barrels vergelijken, of the Big Lebowski met City of God.
* BliksemSchigt kan niet kiezen
Ja inderdaad. En dat is niet te vergelijken met een Scarface. Nog zo'n film is The Pianist, emotioneel.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
oke daar heb je een punt...
Schindlers list is ook zo'n voorbeeld.. echt een film waar je stil, heel stil van wordt op het eind..
Had ik ook niet tot vorig jaar. Vooraf dacht ik dat ie me alleen maar kon tegenvallen, en nu zeg ik tegen iedereen dat ie alleen maar mee kan vallen. Hoe hoog je verwachtingen ook zijn, ze worden overtroffen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet trouwens bekenen dat ik nog nooit The Godfather gezien heb
Heee Annie M.G. , vanmorgen zeker vroeg eruit om de giraffe een klontje te gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Een Hoerlijke middag allen
da's altijd prettig, maar vind je het erg als ik bedank ?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
ben altijd vroeg wakker, met of zonder giraffe.
Maar geen ochtendhumeur, daarom wens ik iedereen ook een hoer toe voor vanmiddag.
2 vrouwen te veel voor je?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's altijd prettig, maar vind je het erg als ik bedank ?
gewoon te eerlijk voor deze wereld denk ik !quote:
hoot volgens google:quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
ben altijd vroeg wakker, met of zonder giraffe.
Maar geen ochtendhumeur, daarom wens ik iedereen ook een hoer toe voor vanmiddag.
Gordijntjes dicht dusquote:Op woensdag 7 september 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dit moment kijkt er een glazenwasser mee nu ik achter mn computer.
tis nu wel heel verleidelijk om plaatjes te gaan postenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dit moment kijkt er een glazenwasser mee nu ik achter mn computer.
Wat zeg je toch goeie dingen vandaag Suijkiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
Vind ik ook BS. Heb ook niet één favoriet.
Vaak ligt het er ook aan in welke toestand ik de film heb gezien.
Back in town indeedquote:Op woensdag 7 september 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Middag Tong, daar ben je weer.
zenuwachtig voor Faerøer - Israël Tong ?quote:
Liechtenstein - Luxemburgquote:Op woensdag 7 september 2005 13:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zenuwachtig voor Faerøer - Israël Tong ?
dan laat ik het maarquote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent nu te laat Eend.
hou je t nog?quote:
daar kan het ook spoken inderdaad !quote:
Ben je anders van me gewend dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeg je toch goeie dingen vandaag Suijkie
quote:De webredactie van Voetbal International (VI) te Gouda, bestaande uit vier redacteuren, verzorgt de nieuwsvoorziening van VI's electronische media (de site www.vi.nl, mobiel internet, sms-diensten etc.). Per 1 november aanstaande zoeken wij een fulltime
Web-redacteur m/v
Functie-eisen:
• zeer ruime kennis van Nederlands betaald voetbal en buitenlands voetbal, waarbij vooral de competities van Spanje, Italië en Engeland plus de Champions League belangrijk zijn;
• gevoel voor nieuws en het vermogen om dat te verwoorden in korte, heldere berichten;
• eindredactionele vaardigheden;
• bereidheid om veelal buiten kantooruren te werken: 's avonds en in het weekend;
• zeer nauwkeurig en zelfstandig kunnen werken;
• ervaring bij een electronische nieuwsmedium (Internet, teletekst, etc.);
• de School voor Journalistiek of aanverwante opleiding hebben afgerond;
• flexibel, stressbestendig, teamplayer.
Ons arbeidsvoorwaardenpakket is concurrerend, onze werksfeer informeel.
Stuur je sollicitatie naar Voetbal International, Postbus 575, 2800 AN te Gouda of reageer per e-mail: greef@vi.nl.
Voor meer informatie neem je contact op met Dick Holstein, coördinator electronische media: 0182-599377.
kun je er toch inschrijven dat je het graag wilt, dat je graag je opleiding ervoor zou laten schietenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas ben ik nog niet klaar met m'n opleiding, het ziet er wel interessant uit.
Was leuk je gekend te hebben, laterzquote:Op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga even zelfmoord plegen door nu naar de uni te gaan om in de zaal te voetballen
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |