Gemaakt voor de radioquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooooooo *jaloersjes is*
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
Ik sta er ook altijd onvoordelig opquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon wat onvoordelig op
Ik ben hartSCHtikke knap hoor![]()
![]()
![]()
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).
Dus even afwachten en hopen.
Heb jij nog iets gehoord van dat bedrijf (in Doetinchem) ?
Even tellen hoor, van de ong. 30 mensen :quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Oké, dan heb je inderdaad nog niks gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactie
hier al de hele vooravond stralend zonnetjequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef just me het volgende:
Net tussen de buien door thuisgekomen en nu maar even een hapje op de hoek gaan bestellen
hier zelfs de hele dag alquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier al de hele vooravond stralend zonnetje
en daar lach je omquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
Ik lees net dat er iemand vermoord en in de fik is gestoken hier vannacht![]()
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
in de bosjes?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
3 dodenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de bosjes?
hier in de buurt net een flink ongeluk 3 dodenauto tegen een vrachtwagen
Ja ik las het ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
gaat lekker zo
Armstrong overweegt toch de Tour nog een keer te rijden
Thanx - zou iemand met de naam Friso korting krijgen in een hotel dat zich Royal noemt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
De Leugenaar is direct achter de bios op de boulevard SCH...
Ik raad je qua centraal punt (mocht je nog iets willen drinken in de stad) hotel Royal aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |