hier al de hele vooravond stralend zonnetjequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef just me het volgende:
Net tussen de buien door thuisgekomen en nu maar even een hapje op de hoek gaan bestellen
hier zelfs de hele dag alquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier al de hele vooravond stralend zonnetje
en daar lach je omquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
Ik lees net dat er iemand vermoord en in de fik is gestoken hier vannacht![]()
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
in de bosjes?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
.
3 dodenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de bosjes?
hier in de buurt net een flink ongeluk 3 dodenauto tegen een vrachtwagen
Ja ik las het ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
gaat lekker zo
Armstrong overweegt toch de Tour nog een keer te rijden
Thanx - zou iemand met de naam Friso korting krijgen in een hotel dat zich Royal noemt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
De Leugenaar is direct achter de bios op de boulevard SCH...
Ik raad je qua centraal punt (mocht je nog iets willen drinken in de stad) hotel Royal aan...
Hij heeft er verstand vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Kwaliteittopic dos!
gewoon opbellen; "met de hofhouding van Friso"quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Thanx - zou iemand met de naam Friso korting krijgen in een hotel dat zich Royal noemt?![]()
Met of zonder snoepjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef rubbereend het volgende:
gaat lekker zoArmstrong overweegt toch de Tour nog een keer te rijden
Goede combinatiequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:k ga sporten en daarna bier drinken
Dat is op zijn tijd ook wel prettig, maar inderdaad maar weinig volk hier vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef appelsientje het volgende:
Anders is het hier ff rustig...
Blijft de beste film van de eeuw.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou nu wordt het gezellig hoor
Biertje ??
ik ga zo maar ff sin city kijken..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou nu wordt het gezellig hoor
Biertje ??
* Eilandje biertje geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
als er bier is, dan schuif ik ook aan
Sin CIty is toch deze eeuw en China Town de vorige eeuwquote:
ik las everquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sin CIty is toch deze eeuw en China Town de vorige eeuw![]()
Goed idee, bier. Ik geef maar weer eens een rondje denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
als er bier is, dan schuif ik ook aan
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog een hele rekening openstaan Tolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |