Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nu al ???quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteitquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Nou zo hoog is mijn aantal posten nou ook weer niet, niet zo hoog als die van jou
Op de website - heb persaccreditatie, al kan ik diie nu nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je het programma al Japie?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteit![]()
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zeker
Ja, dat zijn altijd ontroerende momenten. Maar gelukkig heb ik em gister opgehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
is die dan niet geldig in Australië?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
middag Bos, hoe staan de zaken ermee?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die dan niet geldig in Australië?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
*valt terug in VVV-medewerkers rol...
Wat zijn uw eisen meneer? En hoe duur mag het zijn meneer?
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kingsize bed, Marokkaanse jongenshoer op afroep, 3 eitjes, sinaasappels en aspirine bij het ontbijt.
Gaat maar om 1 nachtje denk ik, maakt niet zoveel uit maar het meeste zal wel vol zitten.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Inderdaad, ik ben toch veel te hetero voor SCH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Sandman had ontmoet?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijken
Ik ga binnenkort weer op pedovakantie, nu even cultuurquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Goeie hotel-naam voor onSCH logeetje
Michieltje
En je mag je huiSCHdier meenemen
In Oz van 15 aug tot een half jaar later, ivm visumquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz hoe lang blijft uwe kidje in Oz eigenlijk?
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:zou ik ook heen, maar ik krijg vanavond visite die ik niet kan afzeggen....vrijdag od zaterdag dan maar
![]()
dat wil niet zeggen dat je je OV hoeft in te leveren, het schijnt dat je hem ook verloren op kan gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer.. *snik*
terug naar Friesland bedoel jequote:
alle wedstrijddagen van Ned in Hlem !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjes![]()
Oooooooooo *jaloersjes is*quote:
waar is t colbertje nou?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooooooo *jaloersjes is*
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
laat hij nou een boerquote:
Ja dat was dus fout gegaan bij onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Bjoro het volgende:
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)
laat hij nou een boer
Ok, dan zag ik het verkeerd.quote:
Ik begreep het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, dan zag ik het verkeerd.
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Gemaakt voor de radioquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
Ik sta er ook altijd onvoordelig opquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon wat onvoordelig op
Ik ben hartSCHtikke knap hoor![]()
![]()
![]()
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).
Dus even afwachten en hopen.
Heb jij nog iets gehoord van dat bedrijf (in Doetinchem) ?
Even tellen hoor, van de ong. 30 mensen :quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Oké, dan heb je inderdaad nog niks gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |