Ja, dat zijn altijd ontroerende momenten. Maar gelukkig heb ik em gister opgehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
is die dan niet geldig in Australië?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn OV ingeleverd![]()
pijnlijk moment..
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
middag Bos, hoe staan de zaken ermee?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die dan niet geldig in Australië?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
*valt terug in VVV-medewerkers rol...
Wat zijn uw eisen meneer? En hoe duur mag het zijn meneer?
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kingsize bed, Marokkaanse jongenshoer op afroep, 3 eitjes, sinaasappels en aspirine bij het ontbijt.
Gaat maar om 1 nachtje denk ik, maakt niet zoveel uit maar het meeste zal wel vol zitten.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Verkapte 'Sandman-ik-wil-bij-jou-slapen' post.
Inderdaad, ik ben toch veel te hetero voor SCH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Sandman had ontmoet?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijken
Ik ga binnenkort weer op pedovakantie, nu even cultuurquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Goeie hotel-naam voor onSCH logeetje
Michieltje
En je mag je huiSCHdier meenemen
In Oz van 15 aug tot een half jaar later, ivm visumquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz hoe lang blijft uwe kidje in Oz eigenlijk?
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:zou ik ook heen, maar ik krijg vanavond visite die ik niet kan afzeggen....vrijdag od zaterdag dan maar
![]()
dat wil niet zeggen dat je je OV hoeft in te leveren, het schijnt dat je hem ook verloren op kan gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer.. *snik*
terug naar Friesland bedoel jequote:
alle wedstrijddagen van Ned in Hlem !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjes![]()
Oooooooooo *jaloersjes is*quote:
waar is t colbertje nou?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooooooo *jaloersjes is*
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Oooooooooo *jaloersjes is*
laat hij nou een boerquote:
Ja dat was dus fout gegaan bij onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Bjoro het volgende:
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)
laat hij nou een boer
Ok, dan zag ik het verkeerd.quote:
Ik begreep het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, dan zag ik het verkeerd.
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |