In Oz van 15 aug tot een half jaar later, ivm visumquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz hoe lang blijft uwe kidje in Oz eigenlijk?
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:zou ik ook heen, maar ik krijg vanavond visite die ik niet kan afzeggen....vrijdag od zaterdag dan maar
![]()
dat wil niet zeggen dat je je OV hoeft in te leveren, het schijnt dat je hem ook verloren op kan gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer.. *snik*
terug naar Friesland bedoel jequote:
alle wedstrijddagen van Ned in Hlem !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dan voor zoveel dagen kaartjes![]()
Oooooooooo *jaloersjes is*quote:
waar is t colbertje nou?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooooooo *jaloersjes is*
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
laat hij nou een boerquote:
Ja dat was dus fout gegaan bij onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Bjoro het volgende:
gewoon via internet bestellen (maandje of 3 terug !)
laat hij nou een boer
Ok, dan zag ik het verkeerd.quote:
Ik begreep het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, dan zag ik het verkeerd.
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Gemaakt voor de radioquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hierbij even de SCHpeech voorafgaande aan het Fok!ABC boek
Oh en het was níet Justme
[afbeelding]
Ik sta er ook altijd onvoordelig opquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon wat onvoordelig op
Ik ben hartSCHtikke knap hoor![]()
![]()
![]()
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, vandaag wel een sollicitatiebrief de deur uitgegaan (Boekhoudkundig medewerker).
Dus even afwachten en hopen.
Heb jij nog iets gehoord van dat bedrijf (in Doetinchem) ?
Even tellen hoor, van de ong. 30 mensen :quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel mensen in de zaal begrepen uberhaupt het gedicht?
Oké, dan heb je inderdaad nog niks gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
brief is gister op de bus gedaan, dus nog geen reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |