quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hetze tegen Talpa en Marco?
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
Je moet toch ergens je posten opkrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij lult hele topics vol met die calvodinges, kunnen ze niet gaan msnen met elkaar
het mooiste was dat er mensen zich gingen afvragen (toen SCH 3 minuten niet poste) of hij stil en/of hij de discussie had opgegevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die calvo is zo'n opscheppertje, wel grappig.
Halloquote:
zoals jij dat hier doet zeg maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je posten opkrikken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals jij dat hier doet zeg maar?
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nee, ik weet wel van paar gasten dat ze uit Zeeland komen, maar heb ze nog nooit gezien. Of misschien ook wel maar dan weet ik de naam bij het gezicht niet... ik weet het niet, dit seizoen zoveel gasten bijgekomen, ik ken de helft niet van die nieuwe gassiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hej JaWi of Banaan, kennen jullie die Vlissingers van 410? Ben best benieuwd wie het zijn eigenlijk...
* SCH komt ws. dit weekend weer naar Vlissingen, filmpjeSCH kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman eens roken gaat, das toch zeker al van vanmorgen 11 uur geleden
Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Bluezz Jr die ver weg is?
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
We zaten al uuuuren in het Pim Mullier hoor Bjoortje
Nu al ???quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laatste bericht is van 30-aug en heel positief, hij heeft het erg naar zijn zin, zijn vrienden daar waren heel erg blij hem weer te zien en het is very hot.
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteitquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Nou zo hoog is mijn aantal posten nou ook weer niet, niet zo hoog als die van jou
Op de website - heb persaccreditatie, al kan ik diie nu nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je het programma al Japie?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dan ook het verschil, jij krikt je posts ik post kwaliteit![]()
Zit nu aan een koude witte thuis en straks om 6 uur weer terug, patatje happen daar, broodje beenham, en NL-Brasil kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Roseetje erbij en net nog op tijd thuis om ff lekker de 301e post in Hools plaatsen, zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |