tis nu wel heel verleidelijk om plaatjes te gaan postenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dit moment kijkt er een glazenwasser mee nu ik achter mn computer.
Wat zeg je toch goeie dingen vandaag Suijkiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
Vind ik ook BS. Heb ook niet één favoriet.
Vaak ligt het er ook aan in welke toestand ik de film heb gezien.
Back in town indeedquote:Op woensdag 7 september 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Middag Tong, daar ben je weer.
zenuwachtig voor Faerřer - Israël Tong ?quote:
Liechtenstein - Luxemburgquote:Op woensdag 7 september 2005 13:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zenuwachtig voor Faerřer - Israël Tong ?
dan laat ik het maarquote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent nu te laat Eend.
hou je t nog?quote:
daar kan het ook spoken inderdaad !quote:
Ben je anders van me gewend dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeg je toch goeie dingen vandaag Suijkie
quote:De webredactie van Voetbal International (VI) te Gouda, bestaande uit vier redacteuren, verzorgt de nieuwsvoorziening van VI's electronische media (de site www.vi.nl, mobiel internet, sms-diensten etc.). Per 1 november aanstaande zoeken wij een fulltime
Web-redacteur m/v
Functie-eisen:
• zeer ruime kennis van Nederlands betaald voetbal en buitenlands voetbal, waarbij vooral de competities van Spanje, Italië en Engeland plus de Champions League belangrijk zijn;
• gevoel voor nieuws en het vermogen om dat te verwoorden in korte, heldere berichten;
• eindredactionele vaardigheden;
• bereidheid om veelal buiten kantooruren te werken: 's avonds en in het weekend;
• zeer nauwkeurig en zelfstandig kunnen werken;
• ervaring bij een electronische nieuwsmedium (Internet, teletekst, etc.);
• de School voor Journalistiek of aanverwante opleiding hebben afgerond;
• flexibel, stressbestendig, teamplayer.
Ons arbeidsvoorwaardenpakket is concurrerend, onze werksfeer informeel.
Stuur je sollicitatie naar Voetbal International, Postbus 575, 2800 AN te Gouda of reageer per e-mail: greef@vi.nl.
Voor meer informatie neem je contact op met Dick Holstein, coördinator electronische media: 0182-599377.
kun je er toch inschrijven dat je het graag wilt, dat je graag je opleiding ervoor zou laten schietenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas ben ik nog niet klaar met m'n opleiding, het ziet er wel interessant uit.
Was leuk je gekend te hebben, laterzquote:Op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga even zelfmoord plegen door nu naar de uni te gaan om in de zaal te voetballen
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |