nooit gezienquote:
Dat zal nog wel even duren ben ik bang. Maar eigenlijk schrok ik er zelf een beetje van. Toch komende tijd maar beetje in houden met kopenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet niks, je gaat Pascal achterna.
American Beauty natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:oi
ff inhaken op de discussie van gisteravond hier;
Beste films ooit zijn natuurlijk Mars Atacks en South Park the movie
En nu zitten we natuurlijk te wachten op een foto van jou collectiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren ben ik bang. Maar eigenlijk schrok ik er zelf een beetje van. Toch komende tijd maar beetje in houden met kopen![]()
Is wel een hele goeie ja. Maar ik ga toch voor The Godfather als beste.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
American Beauty natuurlijk!
Het is idd niet te vergelijken, maar bij de ene film kan je natuurlijk wel een totaal ander gevoel hebben dan bij de andere film.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind dat altijd zo suf om 1 beste film te hebben.
Er zijn toch verschillende genres. Je kan Scarface toch niet met Lock Stock and 2 Smoking Barrels vergelijken, of the Big Lebowski met City of God.
* BliksemSchigt kan niet kiezen
Ja inderdaad. En dat is niet te vergelijken met een Scarface. Nog zo'n film is The Pianist, emotioneel.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
oke daar heb je een punt...
Schindlers list is ook zo'n voorbeeld.. echt een film waar je stil, heel stil van wordt op het eind..
Had ik ook niet tot vorig jaar. Vooraf dacht ik dat ie me alleen maar kon tegenvallen, en nu zeg ik tegen iedereen dat ie alleen maar mee kan vallen. Hoe hoog je verwachtingen ook zijn, ze worden overtroffen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet trouwens bekenen dat ik nog nooit The Godfather gezien heb
Heee Annie M.G. , vanmorgen zeker vroeg eruit om de giraffe een klontje te gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Een Hoerlijke middag allen
da's altijd prettig, maar vind je het erg als ik bedank ?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
ben altijd vroeg wakker, met of zonder giraffe.
Maar geen ochtendhumeur, daarom wens ik iedereen ook een hoer toe voor vanmiddag.
2 vrouwen te veel voor je?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's altijd prettig, maar vind je het erg als ik bedank ?
gewoon te eerlijk voor deze wereld denk ik !quote:
hoot volgens google:quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
ben altijd vroeg wakker, met of zonder giraffe.
Maar geen ochtendhumeur, daarom wens ik iedereen ook een hoer toe voor vanmiddag.
Gordijntjes dicht dusquote:Op woensdag 7 september 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dit moment kijkt er een glazenwasser mee nu ik achter mn computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |