Neuh, grote gaapquote:Op woensdag 7 september 2005 08:01 schreef Superheld het volgende:
Aandachtstrekker.
Arabisch wel!quote:Op woensdag 7 september 2005 08:34 schreef Superheld het volgende:
hee niet eerlijk, fok herkend het russisch niet.![]()
En ik had nog wel zo'n mooie tekst over bloemen in het russisch.![]()
Hey, eindelijk kom je uit de kastquote:Op woensdag 7 september 2005 08:42 schreef Bananenman het volgende:
شبكة بي بي سي الإخبارية على الإنترنت للاطلاع على آخر الأخبار والأنباء ا
je moest eens weten waar ik zin in hebquote:Op woensdag 7 september 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Heb wel zin in een bakje koffie
2 kopjes koffie?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
je moest eens weten waar ik zin in heb
Enschede centraal. Met intercity.quote:
Nee eerst even naar schoolquote:
Pijpt Rafael zo slecht?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:57 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Pfff, ik heb nog steeds een rauwe lul, van de sex met Sylvie een maandje of 2 terug. Blijft vervelend plassen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
je moest eens weten waar ik zin in heb
Hij deed z'n best, maar het echte scoren lukte niet echt.. Toen ik hem troostte met "Raffie maak je niet dick" werd ik ook nog eens de deur uitgetrapt.quote:
auw...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1125851884![]()
![]()
Je mist 'Freddy got fingered'.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:oi
ff inhaken op de discussie van gisteravond hier;
Beste films ooit zijn natuurlijk Mars Atacks en South Park the movie
nooit gezienquote:
Dat zal nog wel even duren ben ik bang. Maar eigenlijk schrok ik er zelf een beetje van. Toch komende tijd maar beetje in houden met kopenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet niks, je gaat Pascal achterna.
American Beauty natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:oi
ff inhaken op de discussie van gisteravond hier;
Beste films ooit zijn natuurlijk Mars Atacks en South Park the movie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |