Marco heeft het zo gewild,quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Verdwaald schotje van Kuijt, SCH?
Goed zo.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Marco heeft het zo gewild,
Brengt hij VoH in die per ongeluk de bal op zijn hoofd krijgt, dan bejubel ik dat als een perfecte wissel![]()
Briljantquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
Als we gelijkspelen, dan doet Marco dat om toch de scherpte te bewaren voor de laatste wedstrijden natuurlijk.
Ik nam je een tijdje serieus. Maar dit is de laatste keer dat ik op je reageer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
Wellicht dat de tips van Foppe hebben geholpen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik nam je een tijdje serieus. Maar dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
NLs elftal speelt geinspireerd met mooie combinaties en een absolute wil om goed te winnen, ondanks overtredingen waar die Spartaan 150 uur straf voor gekregen heeft. En jij zegt gepruts ...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
Pffft, wat een gepruts.
"It is nog fair, it is not fair"
Dit topic gaat over Van Basten toch? Een coach die zo calimero achtig loopt te bleren terwijl je voorstaatquote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Doc het volgende:
[..]
NLs elftal speelt geinspireerd met mooie combinaties en een absolute wil om goed te winnen, ondanks overtredingen waar die Spartaan 150 uur straf voor gekregen heeft. En jij zegt gepruts ...
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SCH!!!![]()
![]()
Je wilt toch dat NL mooi speelt - dat wil Marco ook. Als je zo'n tegenstander krijgt doe je er van alles aan om dat ondanks zo'n tegenstander voor elkaar te krijgen. Dus du moment Marco z'n best doet om ook zo mooi voetbal te krijgen zodat jij niet naar een stel tijdrekkende schoppers hoeft te kijken zit jij weer te zeuren. Je weet ook niet wat je wilt ...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Van Basten toch? Een coach die zo calimero achtig loopt te bleren terwijl je voorstaat![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Je wilt toch dat NL mooi speelt - dat wil Marco ook. Als je zo'n tegenstander krijgt doe je er van alles aan om dat ondanks zo'n tegenstander voor elkaar te krijgen. Dus du moment Marco z'n best doet om ook zo mooi voetbal te krijgen zodat jij niet naar een stel tijdrekkende schoppers hoeft te kijken zit jij weer te zeuren. Je weet ook niet wat je wilt ...
Gaat toch ook over teamgevoel en band. Cocu die tegen zo'n b-landje een debiele duw uitduwt en een opstootje veroorzaakt, is toch ook ongelooflijk. Maar het schept wel teamgevoel en voor elkaar opkomen. Ook in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Een coach die tegen zo'n B-landje zo gaat lopen bleren, ongelooflijk
Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gaat toch ook over teamgevoel en band. Cocu die tegen zo'n b-landje een debiele duw uitduwt en een opstootje veroorzaakt, is toch ook ongelooflijk. Maar het schept wel teamgevoel en voor elkaar opkomen. Ook in dit soort wedstrijden.
Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzenquote:En ik kan precies hetzelfde zeggen over jou wat jij over Doc zegt, alleen dan andersom. Jij zoekt alles op om ook maar af te geven op Van Basten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |