abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30363820
Joepie het begint zo weer - ik stel me al weer in op innige tevredenheid met 1-0 of 2-0 tegen het altijd lastige Andorra. Het gaat immers om het resultaat
pi_30363842
Verdwaald schotje van Kuijt, SCH?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30363886
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Verdwaald schotje van Kuijt, SCH?
Marco heeft het zo gewild,

Brengt hij VoH in die per ongeluk de bal op zijn hoofd krijgt, dan bejubel ik dat als een perfecte wissel
pi_30364472
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Marco heeft het zo gewild,

Brengt hij VoH in die per ongeluk de bal op zijn hoofd krijgt, dan bejubel ik dat als een perfecte wissel
Goed zo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30364538
Als het gelijk wordt, is het eigenlijk nog best knap?

Toch?

We hebben wel eens eerder gelijk gespeeld tegen een klein land, en daar moet je het mee vergelijken
pi_30364734
Als we gelijkspelen, dan doet Marco dat om toch de scherpte te bewaren voor de laatste wedstrijden natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_30364845
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
Als we gelijkspelen, dan doet Marco dat om toch de scherpte te bewaren voor de laatste wedstrijden natuurlijk.
Briljant
pi_30364865
Voor alles is een uitleg.
Klik dan als je durft
pi_30364867
Ik hoop op een kutwedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30364899
Wellicht dat de tips van Foppe hebben geholpen
pi_30364925
Foppe
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30364951
Ja, da's tenminste wel een coach
pi_30364966
Dat fossiel snapt er niets van.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 20:29:12 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_30365036
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
Wellicht dat de tips van Foppe hebben geholpen
Ik nam je een tijdje serieus. Maar dit is de laatste keer dat ik op je reageer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30365106
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik nam je een tijdje serieus. Maar dit is de laatste keer dat ik op je reageer.

Trouwste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 20:32:59 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_30365200
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nog één keer dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 september 2005 @ 21:00:43 #242
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30366241
Het staat 2 - 0 inmiddels.
Hup, aan het werk!
pi_30367361
Pffft, wat een gepruts.

"It is nog fair, it is not fair"

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2005 @ 21:34:19 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30367801
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
Pffft, wat een gepruts.

"It is nog fair, it is not fair"
NLs elftal speelt geinspireerd met mooie combinaties en een absolute wil om goed te winnen, ondanks overtredingen waar die Spartaan 150 uur straf voor gekregen heeft. En jij zegt gepruts ...

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SCH!!!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30368130
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Doc het volgende:

[..]

NLs elftal speelt geinspireerd met mooie combinaties en een absolute wil om goed te winnen, ondanks overtredingen waar die Spartaan 150 uur straf voor gekregen heeft. En jij zegt gepruts ...

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SCH!!!
Dit topic gaat over Van Basten toch? Een coach die zo calimero achtig loopt te bleren terwijl je voorstaat
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2005 @ 21:48:22 #246
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30368456
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit topic gaat over Van Basten toch? Een coach die zo calimero achtig loopt te bleren terwijl je voorstaat
Je wilt toch dat NL mooi speelt - dat wil Marco ook. Als je zo'n tegenstander krijgt doe je er van alles aan om dat ondanks zo'n tegenstander voor elkaar te krijgen. Dus du moment Marco z'n best doet om ook zo mooi voetbal te krijgen zodat jij niet naar een stel tijdrekkende schoppers hoeft te kijken zit jij weer te zeuren. Je weet ook niet wat je wilt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30368497
"Best startende bondscoach ooit"

Marco
pi_30368572
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Je wilt toch dat NL mooi speelt - dat wil Marco ook. Als je zo'n tegenstander krijgt doe je er van alles aan om dat ondanks zo'n tegenstander voor elkaar te krijgen. Dus du moment Marco z'n best doet om ook zo mooi voetbal te krijgen zodat jij niet naar een stel tijdrekkende schoppers hoeft te kijken zit jij weer te zeuren. Je weet ook niet wat je wilt ...
Een coach hoort op de bank te zitten en niet zijn spelers op te hitsen tegen de scheids. Die schreeuwende coaches zijn een schande voor het hedendaagse voetbal. Maar je liefde voor Marco begint een beetje ziekelijke vormen aan te nemen. Sorry dat ik wat kritiek heb op je held hoor, je bent echt verblind en dat discussieert lastig, je lult echt alles recht wat krom is maar dat moet je verder zelf weten.

Een coach die tegen zo'n B-landje zo gaat lopen bleren, ongelooflijk
pi_30368783
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Een coach die tegen zo'n B-landje zo gaat lopen bleren, ongelooflijk
Gaat toch ook over teamgevoel en band. Cocu die tegen zo'n b-landje een debiele duw uitduwt en een opstootje veroorzaakt, is toch ook ongelooflijk. Maar het schept wel teamgevoel en voor elkaar opkomen. Ook in dit soort wedstrijden.

En ik kan precies hetzelfde zeggen over jou wat jij over Doc zegt, alleen dan andersom. Jij zoekt alles op om ook maar af te geven op Van Basten.
pi_30369063
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gaat toch ook over teamgevoel en band. Cocu die tegen zo'n b-landje een debiele duw uitduwt en een opstootje veroorzaakt, is toch ook ongelooflijk. Maar het schept wel teamgevoel en voor elkaar opkomen. Ook in dit soort wedstrijden.
Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........
quote:
En ik kan precies hetzelfde zeggen over jou wat jij over Doc zegt, alleen dan andersom. Jij zoekt alles op om ook maar af te geven op Van Basten.
Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')