quote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Hoofdklasse B Zondag: Seizoen 05/06
Ik zie nu pas dat ik een fout in de titel heb gemaakt.
Kan een modje er seizoen 05/06 van maken.
Alvast bedankt.
Ik ben Golfert dan wel niet, maar ik heb het maar even aangepast.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Golfert, kun je hier 'Met Oranje' aan toevoegen ?
Alvast bedankt.
WK-Voetbal Onder-17, Peru. Mét Oranje!
Niet om het een of ander maar er stondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En Doc, al meer topics zijn niet meer up-to-date van PM zijn lijst, constant aanpassen heeft weinig zin.
ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef PogueMahone het volgende:
Ik heb een paar maand gelden een overzicht van linkjes naar topics gemaakt, ik weet niet of er behoeft is aan een update maar hier is het:
no problem of course!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
wel suf dat het PL-topic me niet opviel, die is nog van vorig jaar
maarja die zakt toch niet zo snel weg...
vergeten updates melden is geen punt natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Doc het volgende:
[..]
ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...
Goed idee.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:misschien iets om die lijst elke keer in de OP van het FB topic te plaatsen?
De ene keer is beter met SCH te discussieren dan de andere keer. Het probleem is dat-ie denkt dat hij altijd goed discussieert en dat is niet zo (maar goed: er is niemand die altijd "goed" discussieert).quote:Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Als mensen niet meer in een topic gaan reageren vanwege SCH, denk ik toch ook dat die niet helemaal goed bezig zijn hoor. Met SCH is best te discussieren, is mijn ervaring. Maar goed, dat zal iedereen wel anders zien. Ik vind hem soms ook wel wat vermoeiend, maar om daar nou je gemoed van af te laten hangen. Hij heeft soms gelijk en soms ongelijk, zoals iedereen, op Cruijff na.
Beetje late reactie, maar ja.
Gevonden. Dicht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie liveverslagen #6: Overal te volgen.
Kan op slot. De sleutel ligt onder de bloempot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |