nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef Druppel het volgende:
Mols had aangeeven te stoppen. Echter doet ie dat nu niet. Na mijn idee een beetje kansloos maar goed we zullen zien.
Dat is de andere kant van het verhaal. Hij had het zelf aangegeven te stoppen. Staat er op die site die ik aangaf een aantal weken gelden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef mitt het volgende:
[..]
nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.
Idd een leuke wedstrijd. Goed ff kijkken hoe we aan kaarten kunnen komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk, derby tegen Elinkwijk in de eerste ronde beker. En Mols mis je niet echt, lijkt me.
Grandelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef mitt het volgende:
Grandel,
Cornelisse, Di Tomasso, Schut, Braafheid (Shew A Tjon)
Kruys, de Jong, Tanghe, van den Bergh, Douglas, Nelisse
zoiets zal het wel worden.
Oeps goede opmerking! Hmmm misschien De Jong eruit en Douglas erin..... maar zoals die hier staat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Douglas niet?
Linksbackpositie is al geruime tijd een probleemquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Haar dus niet naar Heracles, maar naar RKC!.
Bij FC Utrecht lijkt de linksbackpositie een beetje het probleem of heb ik het mis? Braafheid en Tsjew A Tjon zijn niet echt geweldige linksbacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |