Vind ik ook. Nu is Flappie de captain van Oranje, maar ja, een keeper als aanvoerder .... kweeniequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan kunnen ze hem ook aanvoerder maken van het Nederlands elftal.
Met alle respect, maar dan vind ik Van Bommel toch net iets geschikter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ruud van Nistelrooij wellicht, in dit Oranje.
Alleen de spelers van RBC en Volendam spelen bijna elke week in oranjequote:Op vrijdag 29 april 2005 22:49 schreef XAVI het volgende:
Ik denk dat BOMMEL de beste aanvoerder is van het nederlands elftal, vooral omdat hij een van de weinige spelers is die heeft aangetoond continu in vorm te zijn. De meeste spelers spelen niet elke week in oranje. Alleen Van de Sar zou ook een goede aanvoerder zijn, alleen hij is een keeper en een coach heeft liever een veldspeler als aanvoerder dan een keeper.
hoezo heb je het nieuwe trainingsshirt van Barcelona nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Alleen de spelers van RBC en Volendam spelen bijna elke week in oranje![]()
Maar afgezien daarvan zou ik van Bommel in z'n huidige vorm geen slechte aanvoerder vinden.
en dat voor een Ajacied
Ik absoluut niet. Ik vind Van Nistelrooij tien keer geschikter als aanvoerder dan Van Bommel. Dat een spits geen aanvoerder hoort te zijn is de grootste onzin, ik snap niet waar dat nou weer vandaag komt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:59 schreef showmelove het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan vind ik Van Bommel toch net iets geschikter.
welke van de 5?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had op betere en mooiere club gehoopt voor Mark
Er zijn meer mooie clubs.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:00 schreef BennieK het volgende:
[..]
welke van de 5?
milan, real, man u chelsea of bayern..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur of Inter
Ik hoor ook veel over Madrid.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
Barcelona...speculatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |