abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 20:59:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925661
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.

Het wordt dan zeker een wereldster.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3925676
Leuk voor een boek..
The "opperboer" does London.
-
pi_3925691
... is een irritante krullebol die vuile overtredingen maakt en door z'n onschuldige jongensachtige voorkomen er 99% van de tijd er mee wegkomt. Ik hoop ook dat 'ie naar Arsenal gaat zodat ik me minder aan 'm hoef te ergeren.
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:02:02 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925699
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk voor een boek..
The "opperboer" does London.
Tis een goede boer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:02:53 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925709
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:01 schreef Censere het volgende:
... is een irritante krullebol die vuile overtredingen maakt en door z'n onschuldige jongensachtige voorkomen er 99% van de tijd er mee wegkomt. Ik hoop ook dat 'ie naar Arsenal gaat zodat ik me minder aan 'm hoef te ergeren.
Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.

Kom je nog wel achter.

pi_3925875
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.

Kom je nog wel achter.

Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:22:20 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925882
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:21 schreef Censere het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant

Was van Basten ook.

pi_3925913
Ah. Mark. De nieuwe Wouters voor op het middenveld, alleen zonder O-benen. Die gaan we straks nog nodig hebben in Oranje, als Davids in prive-sfeer weer eens zijn handen niet thuis kan laten.

Heb Bommel wel eens gesproken met uitgaan. Aardige jongen, totaal niet zoals ie op het veld is. Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  maandag 22 april 2002 @ 21:25:17 #9
11721 scheur
maar toch.....................
pi_3925921
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was van Basten ook.
Wie moet je nog meer wassen,dan???

pi_3925930
Ik vind het maar een middelmatige middenvelder die absoluut niet het niveau van een Viera, Davids of Keane kan halen, wat toch echt nodig zal zijn om in zo'n topteam te komen spelen.
Maar het meeste heb ik vanavond nog gelachen met het feit dat Derksen hem vergeleek met Beckham.
Daarnaast is die nog eens heel erg arrogant.
vrager "kun je leven met dat Ajax kampioen wordt"
Bommel "Nee wij en F'noord zijn veel beter"
pi_3925990
quote:
Da's niet arrogant, dat is eerlijk en waar
pi_3926023
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:32 schreef Censere het volgende:

[..]

Nou dat betwijfel ik ten zeerste, zeker volgend jaar als die talenten er ook bij zitten.
En iedereen vergeet ook nog even dat een v/d vaart een half seizoen niet meegedaan heeft.
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:36:22 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_3926052
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:25 schreef scheur het volgende:

[..]

Leer eerst eens goed quoten.

maandag 22 april 2002 @ 21:45:59 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_3926182
quote:

[..]

neej hoor
Ajax heeft toch gewoon meer punten dan die 2?
dat zijn gewoon de feiten.
Ze spelen misschien beter maar laten meer punten liggen dus zijn ze minder goed.
Het is een beetje op zijn nederlands praten als je zegt dat ze beter zijn.
Nederland speelt het mooiste voetbal ter wereld maar is niet op het WK
omdat het niet effectief genoeg was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_3926233
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

neej hoor
Ajax heeft toch gewoon meer punten dan die 2?
dat zijn gewoon de feiten.
Ze spelen misschien beter maar laten meer punten liggen dus zijn ze minder goed.
Het is een beetje op zijn nederlands praten als je zegt dat ze beter zijn.
Nederland speelt het mooiste voetbal ter wereld maar is niet op het WK
omdat het niet effectief genoeg was.

Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.

Champions League > UEFA Cup > Competitie > Beker

Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.

maandag 22 april 2002 @ 21:50:12 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3926244
quote:

[..]

Nee..Anders hadden ze wel op 1 en 2 gestaan
En dat staan ze niet!
-
  maandag 22 april 2002 @ 22:03:09 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3926491
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef michelos het volgende:
Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.
Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig? Deelt toch echtwel uit dacht ik zo! Maar begrijp wat je bedoelt en je hebt gelijk daarin
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3926731
quote:
Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef Machiel het volgende:
Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig?
Je hebt gelijk. Sinds het Inter-verhaal is ie eigenlijk genezen van zijn te softe mentaliteit.

Maar een sierlijke voetballer van zijn klasse heeft nu eenmaal niet geleerd om echt te bikkelen op het middenveld zoals een Bommel of Davids dat in zich hebben. Volgens mij valt dat ook niet echt te leren, dat moet in je zitten. Net zoals andersom het briljante van Bergkamp aangeboren moet zijn. Ieder zijn kwaliteiten.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_3926952
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:
Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:20:43 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3929006
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:
Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.
Uitgeschakeld worden door Celtic voor de UEFA Cup lijkt me geen schande. Wat er tegen Kopenhagen gebeurde, dat was een schande. Maar dat ben ik inmiddels alweer vergeten. Ik zou niet met Feyenoord willen ruilen, qua resultaten dit seizoen.
quote:
Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:

Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker

Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup. Wanneer je me deze vraag gesteld had voordat de UEFA de CL verklootte met tweede en derde en vierde poule-rondes of hoe het nu ook zou mogen gaan, had ik het misschien anders gezien. De ECII is al tijden afgeschaft, en de UEFA Cup zat daar nog onder.

De UEFA Cup is een schitterende prijs, maar geef mij maar een landskampioenschap.

quote:
Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.
En dus hebben ze beter gepresteerd.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-04-2002 00:24]

dinsdag 23 april 2002 @ 00:23:21 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3929030
Ohja, Mark van Bommel. Ongelofelijke irritante kut-speler die ongetwijfeld uit kan groeien tot een héle grote. Keane is immers ook ongelofelijk irritant, en zo zijn er wel meer. Van Bommel heeft gewoon grote klasse, en zoals hij vanavond aan tafel zat vond ik 'm gewoon goed overkomen. Heel anders dan ik had verwacht. Laat 'm wel in vredesnaam naar Manchester gaan, want in Arsenal hoef ik 'm niet te hebben.
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:27:34 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3929071
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 00:23 schreef twi het volgende:
Ohja, Mark van Bommel. Ongelofelijke irritante kut-speler die ongetwijfeld uit kan groeien tot een héle grote. Keane is immers ook ongelofelijk irritant, en zo zijn er wel meer. Van Bommel heeft gewoon grote klasse, en zoals hij vanavond aan tafel zat vond ik 'm gewoon goed overkomen. Heel anders dan ik had verwacht. Laat 'm wel in vredesnaam naar Manchester gaan, want in Arsenal hoef ik 'm niet te hebben.
Ze worden anders wel landskampioen! (wsl)
-
pi_3930196
quote:
Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.

Het wordt dan zeker een wereldster.

Zal denk ik niet gebeuren zolang Vieira er nog speelt, maar het zou wel een goeie opvolger voor hem zijn daar. Vieira is wel iets atletischer en technischer, maar er zit wel een redelijke gelijkenis tussen beide spelers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3930299
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 00:20 schreef twi het volgende:

Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:

Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker

Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup.

Ik geef je groot gelijk. Zou ik ook doen als ik supporter van een club zou zijn die de komende jaren geen aanspraak kan maken op de UEFA cup titel en de afgelopen jaren hard heeft moeten knokken om nog in de top 5 van de Nederlandse competitie voor te komen.

Je verhaal doet me een beetje denken aan een clubje uit Italië dat ook met zo'n instelling rond liep. We weten allemaal hoe dat is afgelopen... Daar ging het echter over een competitie die vele malen sterker is dan in Nederland en waar vele malen meer geld verdient wordt, dus vanuit hun oogpunt kan ik het nog enigzins begrijpen.

Maar goed, winnen van Inter, Glasgow etc. en op die manier een titel pakken is wat mij betreft altijd nog begerenswaardiger en eervoller dan een kampioenschap te winnen door te winnen met moeite van Groningen en Utrecht Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook wel had gewild dat Feyenoord het kampioenschap zou winnen dit jaar, maar dat zat er (door het drukke schema ?) helaas niet in.

dinsdag 23 april 2002 @ 08:23:47 #25
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3930344
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:
LOL

Ze staan achter en hebben onlangs nog met 3-0 op de broek gehad, gefrustreerde lampekap.

quote:
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:

[..]

Voorlopig lijkt het erop dat PSV helemaal niets gaat winnen dus dit stukje raakt kant nog wal. Het gaat er ook niet om dat Ajax 'beter is' dan Feyenoord en PSV, van Bommel zegt dat zij veel beter zijn, misschien moet je het nog een keertje lezen
Hard, gemeen en snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')