Vind ik ook. Nu is Flappie de captain van Oranje, maar ja, een keeper als aanvoerder .... kweeniequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan kunnen ze hem ook aanvoerder maken van het Nederlands elftal.
Met alle respect, maar dan vind ik Van Bommel toch net iets geschikter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ruud van Nistelrooij wellicht, in dit Oranje.
Alleen de spelers van RBC en Volendam spelen bijna elke week in oranjequote:Op vrijdag 29 april 2005 22:49 schreef XAVI het volgende:
Ik denk dat BOMMEL de beste aanvoerder is van het nederlands elftal, vooral omdat hij een van de weinige spelers is die heeft aangetoond continu in vorm te zijn. De meeste spelers spelen niet elke week in oranje. Alleen Van de Sar zou ook een goede aanvoerder zijn, alleen hij is een keeper en een coach heeft liever een veldspeler als aanvoerder dan een keeper.
hoezo heb je het nieuwe trainingsshirt van Barcelona nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Alleen de spelers van RBC en Volendam spelen bijna elke week in oranje![]()
Maar afgezien daarvan zou ik van Bommel in z'n huidige vorm geen slechte aanvoerder vinden.
en dat voor een Ajacied
Ik absoluut niet. Ik vind Van Nistelrooij tien keer geschikter als aanvoerder dan Van Bommel. Dat een spits geen aanvoerder hoort te zijn is de grootste onzin, ik snap niet waar dat nou weer vandaag komt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:59 schreef showmelove het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan vind ik Van Bommel toch net iets geschikter.
welke van de 5?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had op betere en mooiere club gehoopt voor Mark
Er zijn meer mooie clubs.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:00 schreef BennieK het volgende:
[..]
welke van de 5?
milan, real, man u chelsea of bayern..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur of Inter
Ik hoor ook veel over Madrid.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
Barcelona...speculatie
grapjas.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:09 schreef BennieK het volgende:
Daar hebben ze strebertje Gravesen al...met Bommel erbij heb je teveel domme kracht en te weinig techniek op het middenveld.
Je moet ze wel goed raken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:14 schreef BennieK het volgende:
Figo en Zidane lijken me geen types die breken na 1 klap...
waarom krijg ik het idee dat je een 12 jarige bent?quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff als ik nu tegen Zidane sta of tegen iemand van het eerste bij ons.
Ik vreet ze gewoon op.
Moet je gewoon niet op letten.
En van Bommel is zo'n iemand
Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:58 schreef komrad het volgende:
samen met ronaldinho en guilly op het MF
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.
tenzij hij een gevalletje Kezman is, dan kun je die erelijst wel schrappenquote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
Waarom zou hij Márquez er niet uit kunnen spelen? Die staat er alleen maar omdat ze verder niemand hadden, want dat is eigenlijk een centrale verdediger. Dus Márquez kan dan een linie zakken en Oleguer kan dan naar de bank.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
quote:PSV Eindhoven president Robert Westerhof is resigned to losing midfielder Mark von Bommel and says he is the perfect player for Manchester United. (The Sun)
Ach, zelfde problemen waren er met Ruudje in het begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef ChAoZ het volgende:
Ook in Engeland hebben ze al in de gaten dat Van Bommel een Duitser is
bron
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef BennieK het volgende:
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel gaat mislukken bij Barįa, da's nu wel duidelijk. Een leuke speler voor de Nederlandse competitie, een hele goede voor de Nederlandse competitie zelfs maar in de CL bakt hij er voortdurend weinig van, net zoals in Oranje.
2 arrogante PSVers met elkaar vergelijken. En hoe de ene van de andere kan leren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
Van Bommel met Kezman vergelijken waar zijn we mee bezig mensen
Nee hoor, in de Nederlandse competitie was hij gewoon erg goed, in de CL een stuk minder en met name tegen AC Milan en in mindere mate tegen Lyon. In Oranje was het ook niet veel, dus jij bent degene met de theedoek voor je ogen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?
heerlijk die frustrerende postsquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef BennieK het volgende:
[..]
2 arrogante PSVers met elkaar vergelijken. En hoe de ene van de andere kan leren.
die scheldkannonades op Milan gisteren bedoel je? Dat noemen ze frustratiequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijk die frustrerende posts
In oranje speelde hij misschien niet z'n normale niveau maar zeker ruim voldoende. In de CL heeft hij over het hele jaar prima gespeelt. Uit Lyon was heel PSV niks dus dat verwijt ik iedereen. Gister speelde van Bommel weer sterk hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, in de Nederlandse competitie was hij gewoon erg goed, in de CL een stuk minder en met name tegen AC Milan en in mindere mate tegen Lyon. In Oranje was het ook niet veel, dus jij bent degene met de theedoek voor je ogen.
Tegen Milan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
In oranje speelde hij misschien niet z'n normale niveau maar zeker ruim voldoende. In de CL heeft hij over het hele jaar prima gespeelt. Uit Lyon was heel PSV niks dus dat verwijt ik iedereen. Gister speelde van Bommel weer sterk hoor.
Klopt, Hij heeft dit seizoen betere wedstrijden gespeeld. Hij leed een aantal keer knullig balverlies mede doordat hij uitgleed.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tegen Milan?![]()
![]()
Hij was echt niet best hoor.
Dat bedoel ik. Als Van Bommel goed speelt zeg ik het ook, tegen Milan en Lyon viel hij vooral op door glijpartijtjes en balverlies. Ook aan de treffer van Ambrosini was hij de hoofdschuldige.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Hij heeft dit seizoen betere wedstrijden gespeeld. Hij leed een aantal keer knullig balverlies mede doordat hij uitgleed.
Hij moest het EK ook al door pech missen, dus hij zal er extra gebrand op zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:56 schreef BB-King het volgende:
Legendarische woorden:
"Ik wil potverdrie naar het WK!"
Dan ligt 't dus toch aan zijn gedrag. Grootheidswaanzin is niet gewenst bij Oranje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Van bommel moet leider en aanvoerder zijn bij oranje...
Nu heeft hij een ondergeschikte rol wat hem niet lekker zit
Van Bommel wil dat graag zijn, maar hij kan dan niet, want het ontbreekt hem aan leiderschap en spelinzicht, bij PSV is Van Bommel ook geen leider, dat denk iedereen wel, maar als je verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat Cocu de ware leider is van PSV, een stille leider, die Van Bommel bij PSV beter laat spelen en hem het gevoel geeft dat hij de leider is. Zonder Cocu stelt Van Bommel als leider geen moer voor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kun je niet meer voor een ander land uitkomen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:29 schreef pascalheister het volgende:
17 augustus, Nederland - Duitsland is hij er natuurlijk weer gewoon bij, zonder hem verliezen we
zonder die strijd win je niet van die duitsersquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kan je niet meer voor een ander land uitkomen hoor
Dat is natuurlijk wel een kletskoekverhaal, want zonder Cocu is Van Bommel al "groot" geworden als leider en boegbeeld van PSV.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel wil dat graag zijn, maar hij kan dan niet, want het ontbreekt hem aan leiderschap en spelinzicht, bij PSV is Van Bommel ook geen leider, dat denk iedereen wel, maar als je verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat Cocu de ware leider is van PSV, een stille leider, die Van Bommel bij PSV beter laat spelen en hem het gevoel geeft dat hij de leider is. Zonder Cocu stelt Van Bommel als leider geen moer voor.
Verder speelt Van Bommel, in Oranje buitengewoon triest. HIj is terecht uit de selectie gezet. Laat Cocu ook maar van Oranje de leider (captain) zijn, ook tijdens het WK, dan komt alles goed en hebben we Van Bommel inderdaad niet nodig.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef twi het volgende:
Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kun je niet meer voor een ander land uitkomen hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kun je niet meer voor een ander land uitkomen hoor
Gezien de reactie van PH wordt het tijd dat ie naar bed gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
golfert snapt 'm, 2 vliegen in 1 klap met die opmerking
ik snap hem ook maar kijk niet door een anti van bommel brilquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
golfert snapt 'm, 2 vliegen in 1 klap met die opmerking
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een kletskoekverhaal, want zonder Cocu is Van Bommel al "groot" geworden als leider en boegbeeld van PSV.
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Van Bommel is gewoon een erg goede speler met een prima mentaliteit en heel narrend voor de tegenstander. Een mentaliteit die een team kan opzwepen waardoor je vanzelf een soort leider wordt. Davids heeft een leuke rol buiten het veld maar is binnen het veld lang niet zo'n leider als een Cocu, De Boer of desnoods Van der Sar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.![]()
Het leuke van voetbal is dat we er allemaal een andere mening hebben en dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Van Bommel is gewoon een erg goede speler met een prima mentaliteit en heel narrend voor de tegenstander. Een mentaliteit die een team kan opzwepen waardoor je vanzelf een soort leider wordt. Davids heeft een leuke rol buiten het veld maar is binnen het veld lang niet zo'n leider als een Cocu, De Boer of desnoods Van der Sar.
Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.![]()
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?
Wat Oranje betreft beginnen die twee aardig op elkaar te lijken ...
Yups. Seedorf was net een tikkie arroganter. vBommel is dat wel vaak in het veld tegen scheids en tegenstander, maar daarbuiten echt niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet
Seedorf eist gewoon een plek op
van Basten laat van Bommel dingen doen de van bommel niet hoort te doen.
Van Bommel probeert het wel dan nog.
Van Seedorf kun je dat niet zeggen
Het is mogelijk dat Davids een betere leider is, maar voor de groepsfeer moet je hem er niet bijhalen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lulkoek?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
van Basten laat van Bommel dingen doen de van bommel niet hoort te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |