quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef DarkShine het volgende:
Ik gun het Mark niet.
Wat vind ik dat een arrogante kwal!
Count me out.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Zullen we ook een Clarence Seedorf, Edgar Davids, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Romeo Castelen topic openen?
Aap, wat denk je nou. Het Mark van Bommel topic heb ik nog niet kunnen vinden met google, wordt echt eens tijd dat deze held een topic krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Zullen we ook een Clarence Seedorf, Edgar Davids, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Romeo Castelen topic openen?
Mark Van Bommel Aangeredenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aap, wat denk je nou. Het Mark van Bommel topic heb ik nog niet kunnen vinden met google, wordt echt eens tijd dat deze held een topic krijgt.
Excuse me, spinnetjeman.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aap, wat denk je nou. Het Mark van Bommel topic heb ik nog niet kunnen vinden met google, wordt echt eens tijd dat deze held een topic krijgt.
Het zegt meer over mij dan over hem? Waarom dan? Omdat ik niet achter de hele kudde aanloop die het een geweldige speler vind? Maar omdat ik een afwijkende mening heb dan de rest?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef Staver het volgende:
Op het moment dat de mentale druk zal toenemen kun je als coach niet meer om spelers als MvB heen. Kijk alleen al eens naar de rust die dit soort spelers uitstralen op momenten dat hun ploeg onder druk komen te staan. Philip Cocu is daar toch wel het sprekende voorbeeld van. En als je het het arrogante kwal vind zegt dat meer over jezelf dan over een speler die een winnaarsmentaliteit heeft. Waarvan akte !!!
Woensdag gaat het wel goed hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef Noca het volgende:
Ik zie hem graag snel terug in Oranje
Ben benieuwd hoe het woensdag gaat lopen, mocht het goed gaan dan denk ik dat van Bommel er nog een behoorlijke kluif aan gaat krijgen om zich terug te knokken.
.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mark Van Bommel Aangereden
er zijn er nog wel een paar(oude)
Alleen jammer dat het dit topic zo lelijk maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:
4 kampioenschappen en 1 beker
doen weinigen hem na
nee dan jij met je kutkopquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het dit topic zo lelijk maakt.![]()
Van Bommel onmisbaar voor PSV?quote:
En zo zijn er nog wel meer te vinden en is deze dus overbodig en dicht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Bommel onmisbaar voor PSV?
anti-Van Bommel houding
Sneijder of Van Bommel (dicht)
Niet kicken hè!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |