quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel moet spelen.
Kun je een gefundeerde mening geven waarom Snijder beter is?
Wesley Sneijder heeft 1 goede interland gespeeld, Van Bommel wel wat meer, hij heeft duizend keer meer ervaring dan Sneijder. Je noemt alleen maar jonge spelers echt goed. Al deze spelers hebben zich internationaal nog niet echt bewezen. Dat komt nog wel hoor, maar tot die tijd hebben we iemand als Mark van Bommel hard nodig. Hij is degene die op het veld de "koekies" uitdeelt waar nodig. Hij controleert het middenveld als Jan Wouters vroeger. Dat kunnen die jonkies dus nog niet. Ja als alles loopt misschien bv. tegen een zwakke tegenstander als Schotland, maar tegen Frankrijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Dom lulverhaal.
en beter.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:39 schreef Anyanka het volgende:
Sneijder is knapper..
Ga weg vrouw, dit is een voetbaltopicquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:39 schreef Anyanka het volgende:
Sneijder is knapper..
MIsschien moet ik het dan maar eens in het NL 11-tal proberenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:39 schreef Anyanka het volgende:
Sneijder is knapper..
Wat is een opic?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ga weg vrouw, dit is een voetbalopic![]()
Dat is je dan deels geluktquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:48 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar even die schattige voetbalfans irriteren..
Dat heb je nu gedaan dus ga heen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:48 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat is een opic?
Ik wilde alleen maar even die schattige voetbalfans irriteren..
Hoe raad je het zo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[golfermodus aan]
zo en nu verder in [oefen-interland]Nederland - Frankrijk
[/golfermodus uit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |