Het leuke van voetbal is dat we er allemaal een andere mening hebben en dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Van Bommel is gewoon een erg goede speler met een prima mentaliteit en heel narrend voor de tegenstander. Een mentaliteit die een team kan opzwepen waardoor je vanzelf een soort leider wordt. Davids heeft een leuke rol buiten het veld maar is binnen het veld lang niet zo'n leider als een Cocu, De Boer of desnoods Van der Sar.
Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Van bommel moet leider en aanvoerder zijn bij oranje...
Nu heeft hij een ondergeschikte rol wat hem niet lekker zit
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.![]()
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?
Wat Oranje betreft beginnen die twee aardig op elkaar te lijken ...
Yups. Seedorf was net een tikkie arroganter. vBommel is dat wel vaak in het veld tegen scheids en tegenstander, maar daarbuiten echt niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet
Seedorf eist gewoon een plek op
van Basten laat van Bommel dingen doen de van bommel niet hoort te doen.
Van Bommel probeert het wel dan nog.
Van Seedorf kun je dat niet zeggen
Het is mogelijk dat Davids een betere leider is, maar voor de groepsfeer moet je hem er niet bijhalen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.![]()
Wat is dit voor een lulkoek?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
van Basten laat van Bommel dingen doen de van bommel niet hoort te doen.
Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.quote:
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
Dat was ook het eerste dat bij mij te binnenschoot toen ik het las. Van Basten heeft een bepaalde techniek en probeert de spelers ongetwijfeld zo veel mogelijk tegemoet te komen, door bijvoorbeeld niet te verwachten dat iemand iets moet doen wat ie echt niet kan. Maar Van Basten's wil is wet in deze lijkt me.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
Het middenveld speelt op een lijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar is dan niks van te merken in oranje
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
Ik zie Landzaat vaker vrij dan van Bommel..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
Van Bommel moet juist van van Basten zijn tegenstander achterna lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |