abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27729705
Jammer dat niemand een abbo'tje op de Telegraaf Online heeft en dat stuk van vandaag effe had gequote. Heb begrepen dat verscheidene internationals, waaronder Kuyt, bevestigen dat Munteau vlak voor de laatste linie van Roemenie juist vrijgelaten moest worden. Dit verhaal strookt dus niet met het verwijt dat ie niet doorgedekt heeft, want dat was dus niet de bedoeling. En dat zegt Mark daarin ook.

Het moet haast dus wel ergens anders inzitten. Misschien toch een conflcit. Misschien is het een bepaalde houding die ie de laatste tijd had sinds ie getekend heeft, want Bommel loopt erg relaxed te lachen op training en op het veld.

MIsschien is het een staaltje Cruijff psychologie, waarbij Rijkaard altijd keihard werd aangepakt omdat van de meest bepalende persoonlijkheden het meeste wordt verwacht. Het op scherp zetten van Mark om een nog rijpere speler voor het WK 2006 klaar te stomen. Hoe ijskoud ie vPersie liet vallen na Zweden, hoe makkelijk ie er weer bij zit na een tijdje.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:23:27 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27729795
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Van bommel moet leider en aanvoerder zijn bij oranje...
Nu heeft hij een ondergeschikte rol wat hem niet lekker zit
Dan ligt 't dus toch aan zijn gedrag. Grootheidswaanzin is niet gewenst bij Oranje.
pi_27729863
17 augustus, Nederland - Duitsland is hij er natuurlijk weer gewoon bij, zonder hem verliezen we
pi_27729875
quote:
Van Bommel wil dat graag zijn, maar hij kan dan niet, want het ontbreekt hem aan leiderschap en spelinzicht, bij PSV is Van Bommel ook geen leider, dat denk iedereen wel, maar als je verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat Cocu de ware leider is van PSV, een stille leider, die Van Bommel bij PSV beter laat spelen en hem het gevoel geeft dat hij de leider is. Zonder Cocu stelt Van Bommel als leider geen moer voor.
Verder speelt Van Bommel, in Oranje buitengewoon triest. HIj is terecht uit de selectie gezet. Laat Cocu ook maar van Oranje de leider (captain) zijn, ook tijdens het WK, dan komt alles goed en hebben we Van Bommel inderdaad niet nodig.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:31:22 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27729884
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:29 schreef pascalheister het volgende:
17 augustus, Nederland - Duitsland is hij er natuurlijk weer gewoon bij, zonder hem verliezen we
Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kun je niet meer voor een ander land uitkomen hoor
pi_27729897
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef twi het volgende:

[..]

Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kan je niet meer voor een ander land uitkomen hoor
zonder die strijd win je niet van die duitsers
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:32:48 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27729899
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Van Bommel wil dat graag zijn, maar hij kan dan niet, want het ontbreekt hem aan leiderschap en spelinzicht, bij PSV is Van Bommel ook geen leider, dat denk iedereen wel, maar als je verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat Cocu de ware leider is van PSV, een stille leider, die Van Bommel bij PSV beter laat spelen en hem het gevoel geeft dat hij de leider is. Zonder Cocu stelt Van Bommel als leider geen moer voor.
Verder speelt Van Bommel, in Oranje buitengewoon triest. HIj is terecht uit de selectie gezet. Laat Cocu ook maar van Oranje de leider (captain) zijn, ook tijdens het WK, dan komt alles goed en hebben we Van Bommel inderdaad niet nodig.
Dat is natuurlijk wel een kletskoekverhaal, want zonder Cocu is Van Bommel al "groot" geworden als leider en boegbeeld van PSV.
pi_27729905
Tegen roemenie kun je je ook niet motiferen
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:33:14 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27729910
quote:

Wanneer je eenmaal voor Oranje uit bent gekomen, kun je niet meer voor een ander land uitkomen hoor

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:34:54 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27729931
quote:

[..]

zeer scherp
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:35:32 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27729938
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:33 schreef golfer het volgende:

[..]

golfert snapt 'm, 2 vliegen in 1 klap met die opmerking
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:36:20 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27729950
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef twi het volgende:

[..]

Gezien de reactie van PH wordt het tijd dat ie naar bed gaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27729960
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef twi het volgende:

[..]

ik snap hem ook maar kijk niet door een anti van bommel bril
pi_27729982
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:32 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een kletskoekverhaal, want zonder Cocu is Van Bommel al "groot" geworden als leider en boegbeeld van PSV.
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:42:01 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27730025
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Shreyas het volgende:
Van Bommel is naar mijn idee nooit groot geweest en dus ook nooit groot geworden. Voor de komst van Cocu vond ik Van Bommel ook maar een matig spelertje.
Bovendien, wat betreft leiderschap, ik snap niet waarom niemand het heeft over Edgar Davids, dat is in mijn ogen een betere leider dan Van Bommel en Cocu bijelkaar. Die wordt ook maar niet teruggehaald, maar daar heeft niemand het over.
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Van Bommel is gewoon een erg goede speler met een prima mentaliteit en heel narrend voor de tegenstander. Een mentaliteit die een team kan opzwepen waardoor je vanzelf een soort leider wordt. Davids heeft een leuke rol buiten het veld maar is binnen het veld lang niet zo'n leider als een Cocu, De Boer of desnoods Van der Sar.
pi_27730298
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:42 schreef twi het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Van Bommel is gewoon een erg goede speler met een prima mentaliteit en heel narrend voor de tegenstander. Een mentaliteit die een team kan opzwepen waardoor je vanzelf een soort leider wordt. Davids heeft een leuke rol buiten het veld maar is binnen het veld lang niet zo'n leider als een Cocu, De Boer of desnoods Van der Sar.
Het leuke van voetbal is dat we er allemaal een andere mening hebben en dat is maar goed ook.
We hoeven niet overal hetzelfde over te denken
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:21:53 #92
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27731543
Heeft zijn schoonpapa zich eiegenlijk al hierover uitgelaten?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27731605
Niet in de media, lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:30:44 #94
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27731620
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:28 schreef Suijk het volgende:
Niet in de media, lijkt me.
Mag ook in een onderonsje met je hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 juni 2005 @ 08:35:56 #95
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27731673
quote:
Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?

Wat Oranje betreft beginnen die twee aardig op elkaar te lijken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:38:28 #96
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27731703
quote:

[..]

Davids is een goede voetballer,maar alles behalve een leider.
pi_27744933
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Heb je het nu over Mark van Bommel of over Seedorf...?

Wat Oranje betreft beginnen die twee aardig op elkaar te lijken ...
Dat vind ik niet

Seedorf eist gewoon een plek op

van Basten laat van Bommel dingen doen de van bommel niet hoort te doen.
Van Bommel probeert het wel dan nog.

Van Seedorf kun je dat niet zeggen
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:19:35 #98
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27747656
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat vind ik niet

Seedorf eist gewoon een plek op

Van Bommel probeert het wel dan nog.

Van Seedorf kun je dat niet zeggen
Yups. Seedorf was net een tikkie arroganter. vBommel is dat wel vaak in het veld tegen scheids en tegenstander, maar daarbuiten echt niet.
pi_27768476
quote:

[..]

Het is mogelijk dat Davids een betere leider is, maar voor de groepsfeer moet je hem er niet bijhalen denk ik
Of vergis me zo erg in Davids?
Het kan een goeie jongen zijn, maar dat straalt hij iig niet uit

En V Basten hamert toch zo op het teamgevoel
En daarbij, Davids heeft al maandenlang geen wedstrijden gespeeld..
pi_27768564
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:

Wat is dit voor een lulkoek?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')