abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26753889
Hij heeft dit seizoen zat aardige tot goede CL-duels gespeeld hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26754131
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:50:02 #53
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26754159
Bij Barca moet de knop flink om. Hij heeft de potentie om een topspeler te zijn. Maar bij PSV hangt hij vooral de man uit die de lijnen uitzet. En dat beheerst hij niet goed genoeg voor de absolute top. Hij zal zich dus op een controlerende stek moeten profileren in Barcelona.
Dat klinkt makkelijk, maar ik heb me gister flink gestoord aan hoe makkelijk hij zijn man laat lopen, bij twijfel altijd kiest om vooruit te jagen (en daardoor veel te vaak gemakkelijk wordt omzeilt) en af en toe te mooi wil doen/zichzelf overschat. Als je dat in een halve finale CL al niet kan onderdrukken, waarom wel bij Barcelona-Levante, waar hij zich toch eerst zal moeten bewijzen?
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:52:20 #54
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26754208
Van Bommel is idd een speler die in potentie een grote is. Ben echt benieuwd wat hij daar gaat doen in Barca, hoop van harte voor hem en Oranje én Barca dat hij helemaal uit de verf gaat komen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26754275
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef BennieK het volgende:
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
Onzin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26754325
Ik denk dat ie hetzelfde mee gaat maken dan Kezman. Over 2 seizoenen wil ie terug naar psv.

Ik gun Van Bommel het zeker.
pi_26754556
Tja, de nederlandse pers draagt ook bij aan de (zelf)waardering voor zo een speler. Hier worden ze opgehemeld voor elke scheet die ze laten, maar als ze in de professionele wereld terecht komen gaat het om constant presteren.

Niemand gaat je helpen, doe het allemaal zelf maar. Kezman was vol van zichzelf, net als vBommel..ze moeten uitkijken met zo een attitude, want in de grote voetbalwereld wordt je daar dubbel op afgestraft als je niks kan waarmaken.
pi_26754689
Van Bommel snapt heus wel dat hij bij Barcelona gewoon een waterdrager mag worden voor de balvaardige jongens die wedstrijden beslissen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26754707
Van Bommel met Kezman vergelijken waar zijn we mee bezig mensen
pi_26754737
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel gaat mislukken bij Barça, da's nu wel duidelijk. Een leuke speler voor de Nederlandse competitie, een hele goede voor de Nederlandse competitie zelfs maar in de CL bakt hij er voortdurend weinig van, net zoals in Oranje.
hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?
pi_26754760
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
Van Bommel met Kezman vergelijken waar zijn we mee bezig mensen
2 arrogante PSVers met elkaar vergelijken. En hoe de ene van de andere kan leren.
pi_26754782
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?
Nee hoor, in de Nederlandse competitie was hij gewoon erg goed, in de CL een stuk minder en met name tegen AC Milan en in mindere mate tegen Lyon. In Oranje was het ook niet veel, dus jij bent degene met de theedoek voor je ogen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26755025
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef BennieK het volgende:

[..]

2 arrogante PSVers met elkaar vergelijken. En hoe de ene van de andere kan leren.
heerlijk die frustrerende posts
pi_26755066
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef pascalheister het volgende:

[..]

heerlijk die frustrerende posts
die scheldkannonades op Milan gisteren bedoel je? Dat noemen ze frustratie
pi_26755105
Dat is in het vuur van het spel wel te verklaren hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_26755160
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee hoor, in de Nederlandse competitie was hij gewoon erg goed, in de CL een stuk minder en met name tegen AC Milan en in mindere mate tegen Lyon. In Oranje was het ook niet veel, dus jij bent degene met de theedoek voor je ogen.
In oranje speelde hij misschien niet z'n normale niveau maar zeker ruim voldoende. In de CL heeft hij over het hele jaar prima gespeelt. Uit Lyon was heel PSV niks dus dat verwijt ik iedereen. Gister speelde van Bommel weer sterk hoor.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:34:21 #67
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26833753
Mooi verhaal wat ie vertelt waarom hij niet te laat is gekomen!

Sniper hier... sniper daar...
Nobody likes us.We Don't Care
pi_26833807
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:

[..]

In oranje speelde hij misschien niet z'n normale niveau maar zeker ruim voldoende. In de CL heeft hij over het hele jaar prima gespeelt. Uit Lyon was heel PSV niks dus dat verwijt ik iedereen. Gister speelde van Bommel weer sterk hoor.
Tegen Milan?

Hij was echt niet best hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:39:04 #69
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26833909
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tegen Milan?

Hij was echt niet best hoor.
Klopt, Hij heeft dit seizoen betere wedstrijden gespeeld. Hij leed een aantal keer knullig balverlies mede doordat hij uitgleed.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26834101
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt, Hij heeft dit seizoen betere wedstrijden gespeeld. Hij leed een aantal keer knullig balverlies mede doordat hij uitgleed.
Dat bedoel ik. Als Van Bommel goed speelt zeg ik het ook, tegen Milan en Lyon viel hij vooral op door glijpartijtjes en balverlies. Ook aan de treffer van Ambrosini was hij de hoofdschuldige.
pi_26852382
Hij was hoe dan ook wel grappig op het feest.
www.thuisuiteten.nl
pi_27729336
Van Basten houdt deur op een kier

Door Maarten Wijffels

Marco van Basten houdt de deur open voor een terugkeer van Mark van Bommel bij Oranje. Volgens de bondscoach is er geen reden aan te nemen dat hij de middenvelder definitief uit zijn plannen heeft geschrapt.,,Ik heb Mark verteld dat hij in zijn vakantie bij zichzelf te rade moet gaan. Hij blijft in onze ogen dingen niet goed invullen'', zo legde Van Basten gisteren tijdens een persconferentie uit. ,,Vervolgens ligt er na de zomer een mooie uitdaging om aan de slag gaan bij Barcelona. Daar heeft Van Bommel een mooi podium om het ongelijk van ons te bewijzen. Als dat gebeurt, zijn wij niet te groot om eventueel op onze beslissing terug te komen.''

Van Basten besloot zondagmorgen tijdens een onderhoud met zijn assistenten om Van Bommel te laten afvallen voor de laatste interland van dit seizoen, morgenavond in Finland. ,,We hebben overlegd over de opstelling tegen de Finnen. Daarin zou Mark al niet staan en we hebben ook niet de intentie hem in de wedstrijd te gebruiken als invaller. Er was dus eigenlijk geen reden om hem mee te nemen. Dus besloten we hem naar huis te laten gaan.''

Van Basten stipte nog eens aan dat hij dit seizoen verschillende discussies heeft gevoerd met Van Bommel, die hij verwijt voortdurend naar eigen inzicht invulling te geven aan (tactische) opdrachten. In de visie van Van Basten komt die houding het team niet ten goede.

Vorige week voerden bondscoach en speler nog een gesprek over dit thema. Het ging specifiek om de treffer van AC Milan-speler Massimo Ambrosini in de Champions League-halve finale tegen PSV. Bij die treffer liet Van Bommel de Milanees opzichtig vrij lopen. Zaterdagavond was Van Basten zo ontevreden over de grote vrijheid die de Roemeense spelmaker Dorinel Munteanu kreeg tegen Oranje, dat hij Van Bommel na 49 minuten van het veld haalde.

,,Misschien dat de spelers bij PSV in zijn totaliteit meer aan Van Bommel gewend zijn dan bij Oranje. Misschien houden ze meer rekening met hem'', trok Van Basten een opvallende conclusie. ,,Ik vind: middenvelders moeten in dienst spelen van de aanvallers. In sommige elftallen liggen die verhoudingen iets anders. Van Bommel heeft zaterdag niet aan onze verwachtingen voldaan en dan grijp je in met een wissel.''

Specifiek over de situatie met de Roemeen Munteanu, stelde Van Basten dat hij in eerste instantie tegen Van Bommel had gezegd: 'Doe rustig aan. Zolang Munteanu niet gevaarlijk is, is er niets aan de hand.'

,,Maar op een bepaald moment liet Munteanu zich ineens verder terugzakken om vlak voor zijn verdediging het spel te verdelen. Dat had gevolgen, want voor ons werd het moeilijker om druk te geven op de tegenstander. Toen hebben we vanaf de kant gezegd: Mark, ga maar wat verder vooruit spelen.

,,Die orders gaven we omdat tegelijkertijd Ruud van Nistelrooy problemen kreeg. Hij ging duidelijk minder functioneren vanaf het moment dat Munteanu zich terug liet zakken. Juist Van Bommel staat dan op een positie in het veld dat hij kan compenseren. Door zelf wat meer vooruit te lopen had hij Ruud kunnen helpen. Om díe vorm van samenspel draait het in een team. Het is niet dat Van Bommel helemaal niet luistert, maar hij vult dingen niet zo in als wij dat verwachten en aangeven. Het is ook niet eens een onwil, hij ziet dingen gewoon niet goed of hij ziet ze te laat.''

Van Basten proefde tijdens het onheilspellende telefoontje aan Van Bommel grote teleurstelling bij de speler. ,,Hij was zeer teleurgesteld. Vond het heel moeilijk om het te accepteren. Ik wil potverdorie wél naar het WK, zei hij nog. Ik begrijp die teleurstelling. Dit is geen beslissing omdat we hem willen straffen of omdat we hem geen leuke jongen vinden. Wij baseren beslissingen op voetbalzaken. Hij ervaart het volgens mij zelf ook niet als straf. Hij is het gewoon niet eens met hoe wij dingen zien.

,,Als je dit hele seizoen bekijkt, hebben we redelijk wat discussies met elkaar gehad. Die gesprekken zijn altijd open en eerlijk geweest. Als trainer heb je de mogelijkheid om jongens erbij te halen en af te laten vallen. Deze keer is Van Bommel afgevallen en daar moeten we ook weer niet te lang over doorgaan. Andere jongens zijn gretig om hem tegen Finland te vervangen.''

bron: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #8

Het grote Mark Van Bommel vecht je terug in Oranje Topic!
Helaas gesloten, maar de strekking moge duidelijk zijn.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:56:08 #73
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27729378
Legendarische woorden:

"Ik wil potverdrie naar het WK !!!"
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_27729413
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:56 schreef BB-King het volgende:
Legendarische woorden:

"Ik wil potverdrie naar het WK!"
Hij moest het EK ook al door pech missen, dus hij zal er extra gebrand op zijn.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27729682
Van bommel moet leider en aanvoerder zijn bij oranje...
Nu heeft hij een ondergeschikte rol wat hem niet lekker zit
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')