abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 21:19:19 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27689419
Hier verder keuvelen over de geniale San Marco.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27689665
Marco is een held.
slettebak [@] gmail.com
pi_27689667
Marco is geniaal in zijn doortraptheid.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:40:43 #4
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27690268
Marco is laf.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27690288

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27690641
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
slettebak [@] gmail.com
  maandag 6 juni 2005 @ 21:50:54 #7
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27690663
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sprekend. Vooral die aders bovenop.
pi_27690696
Plaatjes uploaden is kut .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 6 juni 2005 @ 21:51:49 #9
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27690703
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef JaWi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mooi als openingspost voor het volgende topic
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27690760
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef JaWi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nice.
pi_27690829
Marco is hypocriet. Tevens inconsequent. Die combinatie is dodelijk.

Nederland, Wereldkampioen 2006.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:59:33 #12
55651 JaWi
Shalom.
pi_27690951
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:55 schreef gras het volgende:
Marco is hypocriet. Tevens inconsequent. Die combinatie is dodelijk.

Nederland, Wereldkampioen 2006.
We worden dan ook echt wereldkampioen. Maar goed, dan hoor je de PSV'ers vast nergens over .
slettebak [@] gmail.com
pi_27690977
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
Marco is laf.
Marco is moedig
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_27691008
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef JaWi het volgende:

[..]

We worden dan ook echt wereldkampioen. Maar goed, dan hoor je de PSV'ers vast nergens over .
Dan gaan we ze allemaal even langs, tijdens de huldigingstour!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:02:47 #15
55651 JaWi
Shalom.
pi_27691062
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Mooi als openingspost voor het volgende topic
Dan mag die wel eerst op een fatsoenlijke upload geplaatst worden .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 6 juni 2005 @ 22:03:24 #16
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27691088
quote:
Het is heerlijk om inconsequent te zijn.

Marco en de bondscoach
Feyenoord!!! * Barça
pi_27691110
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan mag die wel eerst op een fatsoenlijke upload geplaatst worden .
Zou ook wel leuk zijn als ie precies in de lay-out past, iets groter dus.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:04:11 #18
55651 JaWi
Shalom.
pi_27691119
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan gaan we ze allemaal even langs, tijdens de huldigingstour!
In Mokum .
slettebak [@] gmail.com
pi_27691128
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nee, omdat dat onterecht zou wezen, maar waarom het nu op de PSV'ers spelen Ik ben het nooit met de aanstelling van van Basten eens geweest dus, dat zal niet veranderen (en dat is niet omdat ik PSV-fan ben).
pi_27691182
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef JaWi het volgende:

[..]

In Mokum .
voor die happening kom ik wel naar adam
pi_27691199
Mocht Nederland wereldkampioen worden, dan worden de voeten van 1 man maar gekust.
Dirk Kuijt uiteraard, de rest in ondergeschikt..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27691666
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Staanplaats het volgende:
Mocht Nederland wereldkampioen worden, dan worden de voeten van 1 man maar gekust.
Voeten kussen doe je toch niet bij werkers? Of dan opeens wel? Sinds wanneer heet hij eigenlijk Kuijt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 juni 2005 @ 22:40:45 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27692343
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
Marco is laf.
Nee, jij bent een held!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 juni 2005 @ 22:43:07 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27692441
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Staanplaats het volgende:
LFC's superspits!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 6 juni 2005 @ 22:47:44 #25
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27692621
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, jij bent een held!
Zolang we er maar gewoon voor uitkomen in plaats van slappe excuusjes te zoeken om een speler niet op te hoeven stellen.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:43:52 #26
122190 Staver
Blijf eerlijk tegen jezelf
pi_27694751
Even tussendoor .......... de echte even daargelaten....... veelal de hardste roepers over Amsterdam (de beste etc.) zijn helemaal geen Amsterdammers. Leuk voor een dagje winkelen, maar wonen ............... Maar genoeg over Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam, ging het hier niet over Van Basten ? Blijkbaar is Van Basten toch Ajax en al wat dies meer zij ......... of vergis ik me dan zo zeer als ik deze topic lees en het over en weer gezever !!
Hoe dan ook, als Amsterdammer kan ik me heel goed voorstellen dat dit een unieke kans is om een gigantisch rotseizoen op deze manier van je af te schrijven maar laten we ophouden ons superieur te voelen ten opzichte van andere mensen. Niemand is meer of minder...... we hebben alleen maar een ander voetbalclubje
pi_27694885
Blijf de beslissing nog vreemd vinden, maar het is aan Mark om het tegendeel te bewijzen
pi_27694961
Goed, ik haal m wel weer weg.

[ Bericht 87% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 06-06-2005 23:57:12 ]
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:55:38 #29
122190 Staver
pi_27695048
He Johnny, dit gaat toch echt te ver. Een goede onderbouwde kritiek moet je als een uitdaging zien maar dit soort praktijken is ongehoord en mist iedere vorm van respect. Ik ben ook geen liefhebber van het Basteriaanse tijdperk maar er zijn echter grenzen.
pi_27695064
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
edit
leuk, dat je het zo sportief opvat

[ Bericht 22% gewijzigd door golfer op 07-06-2005 00:42:27 ]
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_27695074
quote:
edit

[ Bericht 18% gewijzigd door golfer op 07-06-2005 00:42:41 ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27695081
Aaaaaaah kom op zeg!
pi_27695085
quote:
edit
Nounou

[ Bericht 20% gewijzigd door golfer op 07-06-2005 00:42:55 ]
pi_27695132
Adolf mocht van Eva ook niet naar het EK'46?
pi_27695152
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:58 schreef Erasmusch het volgende:
Adolf mocht van Eva ook niet naar het EK'46?
Wheh, Adolf?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:01:32 #36
122190 Staver
pi_27695213
Maar even een stelling.......... wil je een hechte groep vormen moet je zorgen dat je een gemeenschappelijke vijand hebt . Maar nu de vraag ............ wie is die vijand nu eigenlijk?
pi_27695224
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Staver het volgende:
Maar even een stelling.......... wil je een hechte groep vormen moet je zorgen dat je een gemeenschappelijke vijand hebt . Maar nu de vraag ............ wie is die vijand nu eigenlijk?
Duitsland.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:02:33 #38
122190 Staver
pi_27695250
Vanzelfsprekend !!!!!! Daar komen we nooit meer onder uit
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:21:08 #39
122190 Staver
pi_27695714
Je getuigt van klasse Johnny
pi_27695782
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef Staver het volgende:
Je getuigt van klasse Johnny
Beetje jammer. Ik ben gek op smakeloze humor.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:27:23 #41
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27695878
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Beetje jammer. Ik ben gek op smakeloze humor.
Hehe, het leek me een leuk plaatje. Maar tot volgende week.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:36:45 #42
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27696085
Vertrouw nu allemaal maar op Van Basten.
Die man heeft meer voetbalkennis in z'n kleine teen dan de anti-Van Basten club bij elkaar.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 01:10:39 #43
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27696741
Maar ontopic maar weer lijkt me? ALhoewel alles al is gezegd, heb een beetje de topics doorgescand maar ben eigenlijk weinigs nieuws tegengekomen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen, krijgen we nu een tweede seedorf-situatie of niet? Marco heeft van Bommel iig makkelijker aan de kant gezet dan dat ie hem na veel publieke 'druk' geselecteerd heeft. Het kwam bijna over alsof ie toen maar ff 'moest' en dat ie dat nu gedaan heeft en dus weer zn eigen koers kan varen. Met als enige voordeel voor hem dat van Bommel misschien niet de sterren van de hemel heeft gespeeld.

Maar wie hebben dat eigenlijk verder wel? Op een paar na heeft iedereen zn foutjes wel gemaakt. En het was volgens mij nou ook weer niet alsof van Bommel de kantjes ervan afliep, ondanks dat 'ie zn taken niet goed uitvoerde'. Maar goed, we wachten af.

[ Bericht 16% gewijzigd door golfer op 07-06-2005 01:15:28 (iets wat ikhad weggehaald even als quote verwijder) ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_27697978
Marco legt het nog een keer duidelijk uit :
quote:
Van Basten houdt deur op een kier

Door Maarten Wijffels

Marco van Basten houdt de deur open voor een terugkeer van Mark van Bommel bij Oranje. Volgens de bondscoach is er geen reden aan te nemen dat hij de middenvelder definitief uit zijn plannen heeft geschrapt.,,Ik heb Mark verteld dat hij in zijn vakantie bij zichzelf te rade moet gaan. Hij blijft in onze ogen dingen niet goed invullen'', zo legde Van Basten gisteren tijdens een persconferentie uit. ,,Vervolgens ligt er na de zomer een mooie uitdaging om aan de slag gaan bij Barcelona. Daar heeft Van Bommel een mooi podium om het ongelijk van ons te bewijzen. Als dat gebeurt, zijn wij niet te groot om eventueel op onze beslissing terug te komen.''

Van Basten besloot zondagmorgen tijdens een onderhoud met zijn assistenten om Van Bommel te laten afvallen voor de laatste interland van dit seizoen, morgenavond in Finland. ,,We hebben overlegd over de opstelling tegen de Finnen. Daarin zou Mark al niet staan en we hebben ook niet de intentie hem in de wedstrijd te gebruiken als invaller. Er was dus eigenlijk geen reden om hem mee te nemen. Dus besloten we hem naar huis te laten gaan.''

Van Basten stipte nog eens aan dat hij dit seizoen verschillende discussies heeft gevoerd met Van Bommel, die hij verwijt voortdurend naar eigen inzicht invulling te geven aan (tactische) opdrachten. In de visie van Van Basten komt die houding het team niet ten goede.

Vorige week voerden bondscoach en speler nog een gesprek over dit thema. Het ging specifiek om de treffer van AC Milan-speler Massimo Ambrosini in de Champions League-halve finale tegen PSV. Bij die treffer liet Van Bommel de Milanees opzichtig vrij lopen. Zaterdagavond was Van Basten zo ontevreden over de grote vrijheid die de Roemeense spelmaker Dorinel Munteanu kreeg tegen Oranje, dat hij Van Bommel na 49 minuten van het veld haalde.

,,Misschien dat de spelers bij PSV in zijn totaliteit meer aan Van Bommel gewend zijn dan bij Oranje. Misschien houden ze meer rekening met hem'', trok Van Basten een opvallende conclusie. ,,Ik vind: middenvelders moeten in dienst spelen van de aanvallers. In sommige elftallen liggen die verhoudingen iets anders. Van Bommel heeft zaterdag niet aan onze verwachtingen voldaan en dan grijp je in met een wissel.''

Specifiek over de situatie met de Roemeen Munteanu, stelde Van Basten dat hij in eerste instantie tegen Van Bommel had gezegd: 'Doe rustig aan. Zolang Munteanu niet gevaarlijk is, is er niets aan de hand.'

,,Maar op een bepaald moment liet Munteanu zich ineens verder terugzakken om vlak voor zijn verdediging het spel te verdelen. Dat had gevolgen, want voor ons werd het moeilijker om druk te geven op de tegenstander. Toen hebben we vanaf de kant gezegd: Mark, ga maar wat verder vooruit spelen.

,,Die orders gaven we omdat tegelijkertijd Ruud van Nistelrooy problemen kreeg. Hij ging duidelijk minder functioneren vanaf het moment dat Munteanu zich terug liet zakken. Juist Van Bommel staat dan op een positie in het veld dat hij kan compenseren. Door zelf wat meer vooruit te lopen had hij Ruud kunnen helpen. Om díe vorm van samenspel draait het in een team. Het is niet dat Van Bommel helemaal niet luistert, maar hij vult dingen niet zo in als wij dat verwachten en aangeven. Het is ook niet eens een onwil, hij ziet dingen gewoon niet goed of hij ziet ze te laat.''

Van Basten proefde tijdens het onheilspellende telefoontje aan Van Bommel grote teleurstelling bij de speler. ,,Hij was zeer teleurgesteld. Vond het heel moeilijk om het te accepteren. Ik wil potverdorie wél naar het WK, zei hij nog. Ik begrijp die teleurstelling. Dit is geen beslissing omdat we hem willen straffen of omdat we hem geen leuke jongen vinden. Wij baseren beslissingen op voetbalzaken. Hij ervaart het volgens mij zelf ook niet als straf. Hij is het gewoon niet eens met hoe wij dingen zien.

,,Als je dit hele seizoen bekijkt, hebben we redelijk wat discussies met elkaar gehad. Die gesprekken zijn altijd open en eerlijk geweest. Als trainer heb je de mogelijkheid om jongens erbij te halen en af te laten vallen. Deze keer is Van Bommel afgevallen en daar moeten we ook weer niet te lang over doorgaan. Andere jongens zijn gretig om hem tegen Finland te vervangen.''
Willem is het er niet helemaal mee eens, maar Willem is dan ook een sul op trainersgebied.
quote:
Niet de handdoek gooien Mark'

Door Willem van Hanegem

Het trainersvak neemt je erg in beslag en zorgt voor veel stress.

Willem van Hanegem.

Dat merkte ik in de afgelopen dagen aan Ruud Gullit. Het is bekend dat we elkaar regelmatig op de golfbaan van Houtrak treffen. Ik wist al dat hij een aardig balletje kon slaan, maar sinds zijn vertrek bij Feyenoord is hij als een komeet vooruit gegaan. De laatste keer dat we speelden, liep hij twee slagen boven de baan.

Het is te moeilijk om hier aan een leek precies uit te leggen hoe dat telsysteem werkt. Maar iedereen moet van me aannemen, dat dat verschrikkelijk goed is; twee boven par, ongelooflijk. Ruud is zijn zorgen kwijt en dat merk ik aan zijn golfprestaties. Het gekke is alleen dat hij gemotiveerd is om straks weer ergens als trainer aan de slag te gaan. Mooi is dat, het voetbal blijft trekken ook al is golf nóg zo'n mooi tijdverdrijf.

Zaterdag heb ik net als nogal wat andere mensen de wedstrijd Nederland-Roemenië gezien. Het mooiste daaraan was dat we gewonnen hebben. Het brengt onze ploeg dichter bij deelname aan het WK in Duitsland en dat is het enige dat telt. Het was geen geweldige wedstrijd, ik zag ons wéér niet domineren op de helft van de tegenstander.

En ik moet zeggen dat toen ik in de rust naar een programma met Raoul Heertje had zitten kijken, dat ik daar in de tweede helft nog een paar keer heel eventjes naar terug gezapt ben. Het was nogal komisch en een mens moet als het kan vaak lachen, dat is belangrijk én gezond.

Nadat Mark van Bommel de kritiek van de bondscoach over zich heen had gekregen en daags erna zelfs uit de selectie voor Finland werd gezet, ben ik nog eens gaan nadenken over de prestatie van Van Bommel. Ik kom tot de conclusie dat hij een beetje gezocht wordt en dat hij ten onrechte geslachtofferd is.

Hij zou in gebreke gebleven zijn omdat hij die Munteanu onvoldoende geschaduwd heeft. Nou, die gozer moeten we niet te belangrijk maken zeg. Hij is geloof ik niet één keer op onze helft geweest. Munteanu speelde dicht bij Chivu en die twee stonden elkaar in de breedte balletjes toe te spelen. Veel voordeel haalde hij dus niet uit zijn vrijheid. Ik begrijp dat Van Bommel dus had moeten jagen op Munteanu.

Maar dat is een moeilijke opdracht als je voor je Robben, Van Nistelrooy en Kuyt hebt lopen en als je weet dat de ploeg achter je inzakt. Als je dan gaat jagen, ontstaat er een niet belopen gat achter je rug.

Dat het Nederlands elftal teruggetrokken speelde, vond ik niet zo slecht. Daarmee maak je de ruimte voor de lange bal en daar gingen we goed mee om. Dankzij die countertactiek wonnen we volgens mij. Bij vlagen zag het er heel goed uit als we ter hoogte van de middenlijn in balbezit kwamen en de ruimte benutten. Robben pakte een hoofdrol in die momenten, net als Kuyt natuurlijk. In de tactiek zoals ik die zag, vond ik dat Van Bommel meestal de goede keuzes maakte. Het zou anders geweest zijn als iedereen was gaan jagen en hij was blijven hangen, dan had ik hem ook aangesproken op zijn taakuitvoering.

Het ligt er dik bovenop dat de technische staf van Oranje Van Bommel niet zo ziet zitten. Het is iets wat al een hele tijd speelt en wat steeds terugkomt. Raar is dat. Zoals ik ook het moment van die wissel raar vond. Dat doe je niet met de aanvoerder van PSV en tevens een geroutineerde international. Ik vond dat een beetje vernederend voor Van Bommel.

Nu krijgt hij de opdracht mee om bij Barcelona te laten zien dat Van Basten niet om hem heen kan. Dat vind ik nogal een makkelijke opdracht. Van Van Bommel weten we toch al lang wat hij kan. Ik heb begrepen dat Van Bommel nu nadenkt of hij verder moet met het Nederlands elftal. Ik zou willen zeggen: Niet de handdoek gooien Mark. Bedanken is het laatste wat je kunt doen. Ga de strijd aan. Pak deze tegenslag als een topspeler en knal er in. Ik zou alleen ook op een rustig moment aan de bondscoach vragen of hij misschien iets persoonlijks tegen hem heeft. Dat kan immers ook hè. Zoiets moet Van Bommel gewoon een keer vragen, weet hij meteen waar hij aan toe is.

Verder maak ik me zorgen om Ruud van Nistelrooy in Oranje. Hij is in principe een makkelijk scorende spits, maar momenteel stokt zijn rendement. Dat komt doordat hij te veel wil doen. Ik zie hem zijn doelpunten niet meer zoeken, hij wil steeds maar meevoetballen. Dat dodelijke in zijn spel is weg omdat hij niet meer op zijn instinct lijkt te spelen. Maar laat hem in godsnaam staan, want Ruud is een aparte aanvaller, ineens kan hij er staan. Hij moet zich alleen beperken tot waar hij goed in is; loeren op de goal. Als hij dat doet, is hij een van de beste spitsen ter wereld.
Zwaktebod van Mark dat ie zelf geen commentaar geeft en zich niet laat zien. Geeft al aan dat ie geen weerwoord heeft.
pi_27698613
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 04:09 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zwaktebod van Mark dat ie zelf geen commentaar geeft en zich niet laat zien. Geeft al aan dat ie geen weerwoord heeft.
Zwaktebod weet ik niet. Hij is nu vooral heel teleurgesteld denk ik en zorgt ervoor dat hij geen domme dingen zegt. Ik begrijp het wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 juni 2005 @ 08:48:58 #46
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27698962
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 04:09 schreef Edenoniphobic het volgende:
Marco legt het nog een keer duidelijk uit :
[..]

Willem is het er niet helemaal mee eens, maar Willem is dan ook een sul op trainersgebied.
[..]

Nee, Willem heeft gelijk en Mark heeft ook gelijk dat hij zich nu niet uitlaat.
Dat je denkt dat ie geen weerwoord heeft is pas een zwaktebod.

Die Munteanu kwam nl nauwelijks over de middenlijn. EN om voorbeelden aan te halen uit clubwedstrijden is pas een zwaktebod van Bassie. Doet hij dat bij alle spelers? Want dan kan hij namelijk zijn hele elftal wel thuislaten,
  dinsdag 7 juni 2005 @ 08:51:44 #47
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27699000
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zwaktebod weet ik niet. Hij is nu vooral heel teleurgesteld denk ik en zorgt ervoor dat hij geen domme dingen zegt. Ik begrijp het wel.
Pcies. Hij kan zeggen dat hij het er niet mee eens is en baalt en verder eigenlijk alleen maar kritiek geven en zo nog meer drogredenen geven aan vBasten om op persoonlijke gronden hem te weigeren. "Zie je wel, hij valt me openlijk af."

vHanegem
pi_27699292
Van Persie; wordt in zijn ogen onterecht niet geselecteerd, praat met de bondscoach over de redenen, werkt daaraan, en krijgt een prachtig debuut.
Van Bommel; wordt in zijn ogen onterecht niet geselecteerd, praat daarover met de bondscoach, vind vervolgens dat hij gelijk heeft, en de bondscoach niet, gaat lopen mokken, en wordt nooit meer geselecteerd
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:09:31 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27699317
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Van Persie; wordt in zijn ogen onterecht niet geselecteerd, praat met de bondscoach over de redenen, werkt daaraan, en krijgt een prachtig debuut.
Van Bommel; wordt in zijn ogen onterecht niet geselecteerd, praat daarover met de bondscoach, vind vervolgens dat hij gelijk heeft, en de bondscoach niet, gaat lopen mokken, en wordt nooit meer geselecteerd
Daar zit idd wel wat in.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:14:05 #50
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27699424
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Je vergeet een stap. Hij heeft al eerder gepraat en zich toen overduidelijk al wel aangepast. Persie speelde goed, maar kreeg die ruimte ook. Doordat Ruud met zijn eilandje gewisseld was, Kuyt bleef gassen en Robben juist de andere vleugel geheel bespeelde, kreeg ook hij de ruimte.

Waarom hakkelt vBasten in zijn verdediging toch ook telkens heen en weer tussen "ik" en "we"? Bedoelt hij met we zijn lijntje naar Johan? Of wil hij gewoon de verantwoordelijkheid een beetje afschuiven op zijn TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')