waarom krijg ik het idee dat je een 12 jarige bent?quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff als ik nu tegen Zidane sta of tegen iemand van het eerste bij ons.
Ik vreet ze gewoon op.
Moet je gewoon niet op letten.
En van Bommel is zo'n iemand
Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:58 schreef komrad het volgende:
samen met ronaldinho en guilly op het MF
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.
tenzij hij een gevalletje Kezman is, dan kun je die erelijst wel schrappenquote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
Waarom zou hij Márquez er niet uit kunnen spelen? Die staat er alleen maar omdat ze verder niemand hadden, want dat is eigenlijk een centrale verdediger. Dus Márquez kan dan een linie zakken en Oleguer kan dan naar de bank.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
quote:PSV Eindhoven president Robert Westerhof is resigned to losing midfielder Mark von Bommel and says he is the perfect player for Manchester United. (The Sun)
Ach, zelfde problemen waren er met Ruudje in het begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef ChAoZ het volgende:
Ook in Engeland hebben ze al in de gaten dat Van Bommel een Duitser is
bron
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef BennieK het volgende:
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel gaat mislukken bij Barça, da's nu wel duidelijk. Een leuke speler voor de Nederlandse competitie, een hele goede voor de Nederlandse competitie zelfs maar in de CL bakt hij er voortdurend weinig van, net zoals in Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |