abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2005 @ 02:36:03 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26615318
samen met ronaldinho en guilly op het MF
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_26615880
Denk dat daar per wedstrijd gekeken gaat worden wie er gaat spelen ook al is hij dan in bloed vorm.
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:28:14 #34
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26615899
De Man wordt nehoorlijk vaak gewisseld in Oranje. Lijkt me niet zo'n pré voor een aanvoerder. Daarbuiten is een middenvelder gewoon aan te raden, puur vanwege zijn positie als spelverdeler.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26615925
Wat is er eigenlijk mis met Cocu als captain?
pi_26615930
leuke avatar gr8w8
pi_26618886
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff als ik nu tegen Zidane sta of tegen iemand van het eerste bij ons.

Ik vreet ze gewoon op.

Moet je gewoon niet op letten.

En van Bommel is zo'n iemand
waarom krijg ik het idee dat je een 12 jarige bent?
pi_26619314
cocu is meer de stille leider
pi_26620923
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:58 schreef komrad het volgende:
samen met ronaldinho en guilly op het MF
Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 mei 2005 @ 03:03:33 #40
88831 Shreyas
De beste
pi_26634424
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zijn de valse vleugelspitsen.... Mark zal de rol van Márquez krijgen, vermoed ik. Ballen afpakken en inleveren bij Deco en Xavi. Waarbij Mark op Márquez voor heeft dat hij zelf ook af en toe diep kan gaan.
Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26634505
quote:
Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als Mark van Bommel naar Barcelona gaat, dan wordt hij daar wellicht bankzitter (net als van der Meyde en Davids bij Inter). Hij kan nooit spelers als Giuly, Deco, Ronaldinho, Xavi of Marquez uit de basis houden, simpelweg te weinig kwaliteit. Dus het lijkt me voor zijn ontwikkeling niet slim als hij naar Barcelona gaat, maar voor zijn portemenee en erelijst is het natuurlijk wel mooi meegenomen.
tenzij hij een gevalletje Kezman is, dan kun je die erelijst wel schrappen
pi_26641850
quote:
Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waarom zou hij Márquez er niet uit kunnen spelen? Die staat er alleen maar omdat ze verder niemand hadden, want dat is eigenlijk een centrale verdediger. Dus Márquez kan dan een linie zakken en Oleguer kan dan naar de bank.
www.thuisuiteten.nl
pi_26641883
Lijkt me de beste oplossing zoals je het voorstelt. Oleguer komt tekort.
That's all folks!
pi_26642105
Ik vind Van Bommel een heel ander verhaal dan Kezman. Kezman zag je van te voren aan dat hij gewoon geen kwaliteiten heeft voor een Europese topploeg. Van Bommel kan wel degelijk het niveau van Barcelona aanvullen en bijhouden.
pi_26686742
Ook in Engeland hebben ze al in de gaten dat Van Bommel een Duitser is

bron
quote:
PSV Eindhoven president Robert Westerhof is resigned to losing midfielder Mark von Bommel and says he is the perfect player for Manchester United. (The Sun)
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_26748473
Z'n man laten lopen werd hem nu eens fataal...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26748548
Ja hij maakte een Seedorfje... jammer.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:38:24 #48
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26749658
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef ChAoZ het volgende:
Ook in Engeland hebben ze al in de gaten dat Van Bommel een Duitser is

bron
[..]
Ach, zelfde problemen waren er met Ruudje in het begin.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26751905
Jammer, hij kwam duidelijk te kort voor de top

Bij Barca mag hij hard gaan knokken om een basisplaats
pi_26751998
Van Bommel gaat mislukken bij Barça, da's nu wel duidelijk. Een leuke speler voor de Nederlandse competitie, een hele goede voor de Nederlandse competitie zelfs maar in de CL bakt hij er voortdurend weinig van, net zoals in Oranje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26753889
Hij heeft dit seizoen zat aardige tot goede CL-duels gespeeld hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_26754131
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:50:02 #53
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26754159
Bij Barca moet de knop flink om. Hij heeft de potentie om een topspeler te zijn. Maar bij PSV hangt hij vooral de man uit die de lijnen uitzet. En dat beheerst hij niet goed genoeg voor de absolute top. Hij zal zich dus op een controlerende stek moeten profileren in Barcelona.
Dat klinkt makkelijk, maar ik heb me gister flink gestoord aan hoe makkelijk hij zijn man laat lopen, bij twijfel altijd kiest om vooruit te jagen (en daardoor veel te vaak gemakkelijk wordt omzeilt) en af en toe te mooi wil doen/zichzelf overschat. Als je dat in een halve finale CL al niet kan onderdrukken, waarom wel bij Barcelona-Levante, waar hij zich toch eerst zal moeten bewijzen?
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:52:20 #54
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26754208
Van Bommel is idd een speler die in potentie een grote is. Ben echt benieuwd wat hij daar gaat doen in Barca, hoop van harte voor hem en Oranje én Barca dat hij helemaal uit de verf gaat komen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26754275
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef BennieK het volgende:
Jammer dat hij dat allemaal teniet doet door 1 keer niet op te letten. Dat is het verschil tussen de top en net-niet spelers.
Onzin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26754325
Ik denk dat ie hetzelfde mee gaat maken dan Kezman. Over 2 seizoenen wil ie terug naar psv.

Ik gun Van Bommel het zeker.
pi_26754556
Tja, de nederlandse pers draagt ook bij aan de (zelf)waardering voor zo een speler. Hier worden ze opgehemeld voor elke scheet die ze laten, maar als ze in de professionele wereld terecht komen gaat het om constant presteren.

Niemand gaat je helpen, doe het allemaal zelf maar. Kezman was vol van zichzelf, net als vBommel..ze moeten uitkijken met zo een attitude, want in de grote voetbalwereld wordt je daar dubbel op afgestraft als je niks kan waarmaken.
pi_26754689
Van Bommel snapt heus wel dat hij bij Barcelona gewoon een waterdrager mag worden voor de balvaardige jongens die wedstrijden beslissen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26754707
Van Bommel met Kezman vergelijken waar zijn we mee bezig mensen
pi_26754737
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel gaat mislukken bij Barça, da's nu wel duidelijk. Een leuke speler voor de Nederlandse competitie, een hele goede voor de Nederlandse competitie zelfs maar in de CL bakt hij er voortdurend weinig van, net zoals in Oranje.
hele jaar een theedoek voor je ogen gehad ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')