Da's een apparte Ek88 replica? Dit was een visgraat shirt orgineel zonder KNVB logo soms?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef Samcali het volgende:
komt ie, als de moderator het tenminste niet als spam verwijdert![]()
http://groups.msn.com/vvvshirts/shoebox.msnw
Je hebt de Vitesse shirts niet meer?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef Samcali het volgende:
komt ie, als de moderator het tenminste niet als spam verwijdert![]()
http://groups.msn.com/vvvshirts/shoebox.msnw
Zwart bedoel je? Wat dacht je van nepquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?
[afbeelding]
Mozes kriebel, daar had ik bijna een bod op uitgebracht volgens mij, neit egzien dat het logo erop genaaid zat. Ja het zal best echt zijn (alhoewel ik er tot vandaag nog nooit van had gehoord), maar doe mij maar gewoon enkel het zwarte leeuwtje erop.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:00 schreef Samcali het volgende:
De Vitesse shirts heb ik inmiddels allemaal verkocht of geruild. Het EK 88 shirt is in twee versies gemaakt toen: eentje met een opgedrukt KNVB logo, en deze versie met een opgenaaid logo.
Hier een voorbeeldje van Ebay, het bewijs dat het ook met dit KNVB logo om een originele replica gaat![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53628&item=5213517129&rd=1
quote:
Dat het nep is, was mij ook duidelijk. Maar zijn ze nu echt zo dom dat ze niet beseffen dat Nederland geen zwart uitshirt heeft? Idd, die anti racisme shirts zijn opvallend veel te koop. Ik heb er een gezien waarbij het nike logo een kwart slag gedraaid erop stond.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zwart bedoel je? Wat dacht je van nepKijk ens op eBay hoeveel shirts je wel niet kan bestellen die van de spelers afkomstige zijn die tegen ENgeland in het zwart/witte tenue speelde.. gek toch dat zoveel mensen een teneu van RObben/Van Nistelrooij hebben en die ok nog eens te koop aanbieden.
Ook leuk: Het huidige Oranje shirt, BERGKAMP achterop, gedragen en wel.. yeah.. shure
Ja maar Quasar die zijn juist EXTRA zeldzaam, ik heb er vorige week nog ene gekocht voor 500 euro... of.. of... heb ik nu een poesje in een hele grote zak gekocht?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat het nep is, was mij ook duidelijk. Maar zijn ze nu echt zo dom dat ze niet beseffen dat Nederland geen zwart uitshirt heeft? Idd, die anti racisme shirts zijn opvallend veel te koop. Ik heb er een gezien waarbij het nike logo een kwart slag gedraaid erop stond.![]()
Ik vind hem wel mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Geen gezicht zeg...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Niet eens lelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
toffs.comquote:Op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die Arsenal shirtjes van voor 1983 hebben?
Op wat "specials" na heb ik ze allemaal vanaf 1983quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb maar drie Arsenal shirts, maar zo oud heb ik ze niet.
ik geloof iets van 63 Arsenal shirtsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeveel heb je er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |