Wat een bazenkleurquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:27 schreef Paul het volgende:
Uitshirt Utrecht 2026
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er niet kapot van eigenlijk. Ga dat Daisy-shirt wel halen omdat cult en logo uit de 90's. De rest allemaal wat te simpel of gewoon niet zo mooi. Dat zwarte uitshirt heb ik hier in het origineel nog liggen. Had dat logo liever nooit meer op een NEC-shirt gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:39 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC Nijmegen heeft dit jaar zes jubileumshirts. Dit vanwege het 125 jarige bestaan van de club.
[ afbeelding ]
Zes shirts en zes logo's.
Tenue 1: Het traditionele balkenshirt, 1933-1934
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is achterkleinzoon van Guus Lodenstijn een van de oprichters van de club.
Tenue 2: Rood-groen gestreept 1970-1971
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is oud speler Sije Visser.
Tenue 3: Wit met logo op de borst 1977-1978
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is NEC topscorer aller tijden Frans Janssen.
Tenue 4: Het 'Daisy-shirt' 1982-1983
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is oud speler en huidig directeur spelerszaken Carlos Aalbers
Tenue 5: 100 jaar N.E.C. 1999-2000
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is oud speler en trainer Anton Janssen
Tenue 6: Europees succes 2008-2009
[ afbeelding ]
Persoon op de foto is oud speler Youssef El Akchaoui
Bron: Meer informatie over de shirts
Competities waar elke vierkante cm van het shirt volgeplakt wordt met sponsors neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TSV Hartberg 2025/2026 (Oostenrijkse Bundesliga)
Fok vindt hier wat van.
Dat is wel iets van een jaar of 10 geleden, die zien nu ook in dat je een leuk centje kan verdienen met de shirtverkoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat dat een club uit de Ligue 1 was, die zetten hun shirts ook zo vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |