Vorige delen:
Voetbalshirts
Voetbalshirts 2
Voetbalshirts deel 3 alweer
Voetbalshirts, deel 4
Ook een nadeel is de lopende band productie. Eén basisontwerp en daar moeten vervolgens tientallen verschillende landen in spelen met een eigen kleurtje. Zeker toplanden als Nederland verdienen hun eigen gemaakte shirt.
En wie in hemelsnaam bedenkt het om vlaggen van andere landen op het hart te zetten? Wie verzint het om nu met het nieuwe shirt een wit klein KNVB logo in het midden van de borstkast te plaatsen? De tijd van een groot zwarte leeuw op het hart is wel voorbij. Echt zonde.
Daarnaast zou Nederland met een rood-wit-blauw wapen op de rechterkant van het shirt moeten rondlopen zoals de Italianen met hun nationale vlag. Dat straalt wat identiteit uit.
En nu lopen ze weer met witte broekjes ipv oranje of zwarten. Kan er niet eens een vaste kleur worden gekozen? Bij die Duitsers wisselen ze ook niet van kleur, daar is een zwarte broek een vast onderdeel geworden van het welbekende tenue.
Een witte broek staat niet daadkrachtig genoeg. Zwart blijft nog altijd het mooiste. Het doet mij denken aan de jaren 70. Wit kan alleen mooi werken als het in het shirt verwerkt zit. Een wit uitshirt met oranje accenten zou prachtig zijn. Uiteraard weer met een grote zwarte leeuw op het hart.
Ik zou dolgraag eens een shirt willen ontwerpen waar men trots op kan zijn.
Ik hoop in ieder geval dat het uitshirt WIT is, zonder lijnen en overbodige curven. Gewoon wit en strak.
Ik vind witte broekjes daarentegen wel mooi staan bij roodachtige shirts. Zwart is op zich niet verkeerd maar het staat niet bij een oranje shirt.
Uitshirt: Wit Shirt, Oranje Broek
Enne, qua tierlantijntjes:
Zwarte Leeuw op de zijkant zoals bij het (uit)shirt van FC Twente
Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Tsss, racist!
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Forza Twente
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Witte broekjes bij Oranje Shirts zijn MOOIUitshirt: Wit Shirt, Oranje Broek
Enne, qua tierlantijntjes:
Zwarte Leeuw op de zijkant zoals bij het (uit)shirt van FC Twente
Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Juist
Op vrijdag 6 februari 2004 11:20 schreef Sloggi het volgende:
Gewoon vlag rechts, knvb leeuw links. Dat Nike teken kan altijd nog op de mouwen of iets dergelijks.
quote:Niks racist, gewoon die Duitsers laten zien waar je voor staat!
Op vrijdag 6 februari 2004 09:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tsss, racist!
quote:
Feyenoord Euro Kombat shirt
UNIEK!! Deze moet je als recht geaarde Feyenoord supporter hebben. Feyenoord heeft er NOOIT in gespeeld!! Alleen maar tegenstanders geloot die ook in het geel speelden Karnten en Teplice! Maar toch het shirt met heimwee naar het gouden (gids) jaar 1983!
quote:Dit wordt wel een collectorsitem!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:38 schreef brighton het volgende:
Whaha, wat een verkooppraatjes van 247shop.nl![]()
[afbeelding]
[..]
* FrankyMcG gaat 'm kopen voor z'n toekomstig petekind!
quote:Lekker strak toch
Op vrijdag 6 februari 2004 14:58 schreef Sloggi het volgende:
Op feyenoord.nl zijn ze 15 euro duurder maar op 247 hebben ze alleen S
quote:verzamelwaarde?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zou je een shirt willen hebben waar Feyenoord nooit in heeft gespeeld?
quote:ze weten in arnheim toch iedere keer weer een foeilelijk shirt te ontwerpen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:11 schreef brighton het volgende:
En met ingang van volgend seizoen het nieuwe shirt van Vitesse, met nieuwe hoofdsponsor AFAB:
quote:Dat is gek, ik vind die shirts van Twente altijd zo übersaai. Daar sta ik dan toch van te kijken.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:57 schreef CAZZO het volgende:[..]
ze weten in arnheim toch iedere keer weer een foeilelijk shirt te ontwerpen
maar das ook een klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |