abonnement Unibet Coolblue
pi_3736700
Naar aanleiding van het topic "Overzicht ajaxshirts" nu een topic over de vele verschillende voetbalshirts die in omloop zijn...

Ik vind persoonlijk een bepaald uitshirt van Inter Milan heel mooi, ik weet niet uit welk seizoen (ik gok rond '98) maar dat was zo grijs met beige gestreept (horizontaal) en met gele letters "Pirelli" erop... prachtig shirt, maar ik kan zo gauw geen plaatje vinden.

Verder nog iets? Ja... Het nieuwe psv thuisshirt is lelijk

pi_3736727
Nieuwe shirts van Oranje en PSV zijn oerlelijk
Ik durf te wedden dat Ajax ook met zo'n lelijk design gaat komen binnenkort
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3736739
Die van oranje is ook lelijk inderdaad... maar ik denk dat het bij Ajax mee gaat vallen, gezien ze adidas als sponsor hebben en die maken meer sobere shirts, niet zo flitsend als nike meestal heeft
  vrijdag 5 april 2002 @ 18:49:54 #4
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_3736756
Dit wordt waarschijnlijk het nieuwe Ajax shirt


pi_3736767
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 18:48 schreef Ez3 het volgende:
Die van oranje is ook lelijk inderdaad... maar ik denk dat het bij Ajax mee gaat vallen, gezien ze adidas als sponsor hebben en die maken meer sobere shirts, niet zo flitsend als nike meestal heeft
oh ja, die hebben geen Nike inderdaad

Hugo Camps zei in Voetbal Insite tegen Foppe dat dat shirt van Heerenveen veranderd moet worden. Geen pompebleden meer want hij vond dat een nationale vlag geen voetbalshirt is.
Lekker dom natuurlijk. Tis toch het mooiste shirt dat er is


p.s.
Cazzo, ik heb nog niet besteld die met lange mouwen waren op

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  vrijdag 5 april 2002 @ 18:52:22 #6
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3736780
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 18:44 schreef Ez3 het volgende:
Verder nog iets? Ja... Het nieuwe psv thuisshirt is lelijk
Hmz.. hoe ziet die er dan uit?
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_3736864

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3736918

deze is ook lelijk

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3737047
Ik neem aan dat dat wel het uit-shirt van Ajax wordt.
Ik vind trouwens wel dat Ajax-uitshirt van vorig jaar mooi.
pi_3737154
Het shirt van Nigeria is pas lelijk. Net zoiets als van Nederland, maar dan gifgroen. Zal even kijken of ik plaatje kan vinden.
pi_3737221
Gevonden...!

Ik moet eerlijk zeggen dat het er hier nog aardig uitziet, maar in het echt doet het pijn aan je ogen.

  vrijdag 5 april 2002 @ 19:53:27 #12
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3737262
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 19:48 schreef james_bond_007 het volgende:
Gevonden...!
[afbeelding]

Ik moet eerlijk zeggen dat het er hier nog aardig uitziet, maar in het echt doet het pijn aan je ogen.


Is dit niet een oud shirt? Want Nike kennende hebben ze ook een hoepel, zie Oranje, Brazilië en PSV...
pi_3737269
Ja, ik ben ook aan het twijfelen nu ja. Ik ga even op zoek naar een mogelijke nieuwere shirt.
  vrijdag 5 april 2002 @ 19:56:24 #14
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_3737280
Wat vinden jullie van dat nieuwe Ajax shirt ?
  vrijdag 5 april 2002 @ 20:01:28 #15
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3737318
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 19:56 schreef SqueaK het volgende:
Wat vinden jullie van dat nieuwe Ajax shirt ?
Je moet hem in het echt zien, en dan nog het liefst gedragen ook... Als ik het zo zie vind ik het maar een raar kleurtje, en die halve adidas-strepen snap ik ook niet zo...

-edit-
Maar ik ben dan ook geen Ajax-fan, dus misschien bevooroordeeld...

[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 05-04-2002 20:03]

  vrijdag 5 april 2002 @ 20:01:34 #16
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_3737321
mooi! simpel...daar hou ik van. En het thuisshirt moet net zo worden als dit jaar....dit jaar issie toppie (klassiek dus)
  vrijdag 5 april 2002 @ 20:02:31 #17
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3737327
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 19:53 schreef PokerFace het volgende:

[..]

Is dit niet een oud shirt? Want Nike kennende hebben ze ook een hoepel, zie Oranje, Brazilië en PSV...


In dit shirt speelde Nigeria op 26 Maart 2002
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_3737383
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 20:02 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

In dit shirt speelde Nigeria op 26 Maart 2002
[afbeelding]


Das dus duidelijk een ander shirt dan het bovenstaande.

En dat blauwe shirt wordt NIET het nieuwe Ajax-uitshirt, dit is het nieuwe trainingsshirt (en ga nu niet blaten dat alleen Ajax dat weer heeft, dat heeft elke club ). En het uit-trainingspak heeft ook die kleuren, dus je kan er van uit gaan dat het Ajax uit-shirt van volgend jaar in deze blauwe kleuren is, maar niet DAT design dus (ik hoop zelf gewoon op dat van de laatste tijd, gewoon het thuis-shirt in andere kleuren).
En het thuis-shirt moet weinig aan veranderen. Gewoon een brede rode baan op een witte achtergrond en geen adidas-strepen. Je kan wel meteen zien dat psv een club is die minder aan traditie hecht. Dat je zo'n verneuking van je thuistenue toestaat zeg

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 5 april 2002 @ 20:11:57 #19
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_3737412
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 20:08 schreef keeper het volgende:

[..]

Das dus duidelijk een ander shirt dan het bovenstaande.

En dat blauwe shirt wordt NIET het nieuwe Ajax-uitshirt, dit is het nieuwe trainingsshirt (en ga nu niet blaten dat alleen Ajax dat weer heeft, dat heeft elke club ). En het uit-trainingspak heeft ook die kleuren, dus je kan er van uit gaan dat het Ajax uit-shirt van volgend jaar in deze blauwe kleuren is, maar niet DAT design dus (ik hoop zelf gewoon op dat van de laatste tijd, gewoon het thuis-shirt in andere kleuren).
En het thuis-shirt moet weinig aan veranderen. Gewoon een brede rode baan op een witte achtergrond en geen adidas-strepen. Je kan wel meteen zien dat psv een club is die minder aan traditie hecht. Dat je zo'n verneuking van je thuistenue toestaat zeg


thanx 4 da info....ook te zien op www.dapprestrijders.nl neem ik aan? Groetjes....tokoboy.

AJAX KAMPIOEN

pi_3737616
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 20:11 schreef tokoboy het volgende:
www.dapprestrijders.nl neem ik aan?
Ja daar had ik het ook vandaan
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 5 april 2002 @ 21:05:06 #21
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_3737804
Heerenveen had een seizoen of 3 geleden een roodachtig uit shirtje.. Die vond ik echt super lelijk..
(bordeaux rood, broekje paste niet bij het shirtje kwa kleur, zo FOUT was het.. kan zo snel ff geen linkje vinden)

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonyth op 05-04-2002 21:16]

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_3737990
ik hou het toch bij het thuisshirt van italie, blauw en strak van Kappa.

Ik snap dan ook niet dat feye met die lelijke slobbershirts speelt.

Shirt van Milan is mooi alleen rood staat me niet, dus dat valt af. Real heeft een mooi(ste) shirt alleen is wit weer niet handig.

Shirts van Barca zijn de laatste tijd erg lelijk, dat oranje tijdens de CL-finale was wel top. Goede tweede is Juve, met dat grote lotto / cl teken erop.

  vrijdag 5 april 2002 @ 22:07:12 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_3738319
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 18:44 schreef Ez3 het volgende:
maar dat was zo grijs met beige gestreept (horizontaal) en met gele letters "Pirelli" erop... prachtig shirt
Ik dacht dat er Firelli op stond. Dat banden merk....

Ik vindt die van Real Madrid erg mooi.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_3738798
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 21:05 schreef Dragonyth het volgende:
Heerenveen had een seizoen of 3 geleden een roodachtig uit shirtje.. Die vond ik echt super lelijk..
(bordeaux rood, broekje paste niet bij het shirtje kwa kleur, zo FOUT was het.. kan zo snel ff geen linkje vinden)
ja dat was inderdaad superlelijk. Maar deden ze dat niet alleen aan tegen de Graafschap of Willem II bijvoorbeeld, als blauw wit niet meer kan?
maar ja, als je niet in die vlag mag voetballen, wat moet je dan?

dit is het huidige uitshirt

slaat ook helemaal nergens op, maar dat trekken ze dus alleen maar aan als de tegenstander ook blauw is

[Dit bericht is gewijzigd door _Fulton_ op 05-04-2002 23:03]

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  vrijdag 5 april 2002 @ 23:02:34 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3738812
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 18:44 schreef Ez3 het volgende:
Naar aanleiding van het topic "Overzicht ajaxshirts" nu een topic over de vele verschillende voetbalshirts die in omloop zijn...

Ik vind persoonlijk een bepaald uitshirt van Inter Milan heel mooi, ik weet niet uit welk seizoen (ik gok rond '98) maar dat was zo grijs met beige gestreept (horizontaal) en met gele letters "Pirelli" erop... prachtig shirt, maar ik kan zo gauw geen plaatje vinden.

Verder nog iets? Ja... Het nieuwe psv thuisshirt is lelijk


Bij ons loopt de halve buurt met Inter shirts rond (die van Hakan Sukür)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')