Hmz, da's mooi klote dan. Nah ja, zal eens een mailtje sturen naar 247shop.nl, misschien hebben ze die shirts er wel afgehaald omdat het EK eraan komt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:13 schreef Devano het volgende:
Ik heb dat shirt een aantal weken geleden voor 25 euro besteld op 247shop.nl maar ik zie net dat ie daar niet meer op staat.
waarom dat balkje voor je ogen? Supporter van Helmond Sport zijn lijkt me geen misdaad, en ook niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
nee geen photoshop, dit is echt een helmond sport supporter in irak![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:45 schreef Samcali het volgende:
[..]
waarom dat balkje voor je ogen? Supporter van Helmond Sport zijn lijkt me geen misdaad, en ook niks om je voor te schamen![]()
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb inmiddels het blauwe thuisshirt maar besteld via subsidesports.de. Ik heb zelf een M'etje nodig. Vallen die shirtjes trouwens groot uit of klein?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:46 schreef Devano het volgende:
Je mag anders die van mij wel overkopen. Het witte uitshirt van Italië dus, Kappa en maat S. Ik pas hem toch eigenlijk niet, heb hem meer gekocht als verzamelobject.![]()
heb ik zelf ook niet gedaan. zo stond die op een helmond sport sitequote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:45 schreef Samcali het volgende:
[..]
waarom dat balkje voor je ogen? Supporter van Helmond Sport zijn lijkt me geen misdaad, en ook niks om je voor te schamen![]()
welke mis je!?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:49 schreef Samcali het volgende:
Is er hier nog iemand die VVV shirts te koop heeft? Ik heb er intussen 30, maar ik mis er nog een aantal...
de meeste keepersshirts, spelersshirts met Gouden Gids logo op de mouw, ISL thuisshirt met spelersnaam achterop, en een groot aantal shirts van voor 1994quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
welke mis je!?
Ik ken wel wat vvv-ers, zal vanavond eens rondvragen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:54 schreef Samcali het volgende:
[..]
de meeste keepersshirts, spelersshirts met Gouden Gids logo op de mouw, ISL thuisshirt met spelersnaam achterop, en een groot aantal shirts van voor 1994![]()
Het shirt valt zeer klein. M'n andere shirts (van Nike, Adidas, Diadora..) passen precies met S, maar ik denk dat je met dit shirt sowiezo een maatje groter dan normaal moet nemen. Strak is prima maar té klein en té strak zit ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:07 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb inmiddels het blauwe thuisshirt maar besteld via subsidesports.de. Ik heb zelf een M'etje nodig. Vallen die shirtjes trouwens groot uit of klein?
op vvv-venlo:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:54 schreef Samcali het volgende:
[..]
de meeste keepersshirts, spelersshirts met Gouden Gids logo op de mouw, ISL thuisshirt met spelersnaam achterop, en een groot aantal shirts van voor 1994 :'(
Hmz, aan hand van die maten-index kwam ik uit op een s'je. Heb gelukkig toch maar een M'etje besteld. Hopen dat het goed gaat, mijn andere kappa shirts zijn allemaal L'etjes. Nah ja, afwachten dan maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef Devano het volgende:
[..]
Het shirt valt zeer klein. M'n andere shirts (van Nike, Adidas, Diadora..) passen precies met S, maar ik denk dat je met dit shirt sowiezo een maatje groter dan normaal moet nemen. Strak is prima maar té klein en té strak zit ook niet echt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |