abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30280969
[Zentral topic] WK 2006 Deutschland - Teil Zwei!

Zoals jullie weten heb ik veel werk in het centrale WK 2006 topic gestoken. Ik had een maand geleden al de OP klaar liggen voor het tweede deel. Deze zou nog uitgebreider en beter zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens een tweede deel geopend door een onbekend iemand met een afschuwelijke TT en OP waarbij die laatste letterlijk van mij is overgekopieerd waar ook nog eens fouten in zitten. Ik ben hier niet zo blij mee en had heel graag het topic wat een beetje als die van mij aanvoelde, zelf geopend met de juiste updates, meer persoonlijke inbreng, en wel een normale TT.

Mijn vraag is, wat te doen? Gezien de weinig bijdragende en offtopic posts van de mensen tot nu toe, stel ik een slotje voor en nu wel met een goede start van het tweede deel beginnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 05-09-2005 10:18:58 ]
pi_30281956
Ik vind wel dat je gelijk hebt en heb het topic gesloten. Het is nu aan jou.
That's all folks!
pi_30281987
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind wel dat je gelijk hebt en heb het topic gesloten. Het is nu aan jou.
Dank daarvoor.
  maandag 5 september 2005 @ 10:42:33 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30282200
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[Zentral topic] WK 2006 Deutschland - Teil Zwei!

Zoals jullie weten heb ik veel werk in het centrale WK 2006 topic gestoken. Ik had een maand geleden al de OP klaar liggen voor het tweede deel. Deze zou nog uitgebreider en beter zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens een tweede deel geopend door een onbekend iemand met een afschuwelijke TT en OP waarbij die laatste letterlijk van mij is overgekopieerd waar ook nog eens fouten in zitten. Ik ben hier niet zo blij mee en had heel graag het topic wat een beetje als die van mij aanvoelde, zelf geopend met de juiste updates, meer persoonlijke inbreng, en wel een normale TT.

Mijn vraag is, wat te doen? Gezien de weinig bijdragende en offtopic posts van de mensen tot nu toe, stel ik een slotje voor en nu wel met een goede start van het tweede deel beginnen.
Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vinden . Maar ik gun jou bij deze dan de eer!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30282228
Is begrijpelijk Falco, we gaan nu weel vrolijk verder.
That's all folks!
pi_30282323
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vinden . Maar ik gun jou bij deze dan de eer!
Ok, dank je.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2005 @ 22:33:58 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30302969
handig voetballinkje: http://www.latestgoals.net/
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30306671
Ik heb hem er even bijgezet, leuke site!
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 september 2005 @ 16:15:29 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30323700
bluezz is bovendien met een extra Z
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30323937
Is in orde.
That's all folks!
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:22:49 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30323979
Alles aangepast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30346628
[Champions League] Sparta Praag - Ajax
[CL]PSV - Schalke 04

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de Champions League banners ook te gebruiken voor de wedstrijdtopics? Alvast bedankt.
pi_30347514
Daar waren ze voor bedoeld inderdaad, ze staan er in.
That's all folks!
  woensdag 7 september 2005 @ 12:42:31 #215
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30350608
kan een modje ff in dit topic
[CL]PSV - Schalke 04
deze url gebruiken voor de layout van het stadion ??
http://www.hoeve.nu/mark/Fok/psv_stadion.jpg
bedankt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30350917
Is gelukt.
That's all folks!
  woensdag 7 september 2005 @ 12:53:17 #217
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30350982
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gelukt.
Thnx
pi_30370311
golfer, het is jouw keuze om een user van het allooi van CMT te blijven toelaten in VBL - dan moet je niet raar opkijken als verschillende users met hem in conflict raken. Hij scheldt iedere dag - daar heb je genoeg voorbeelden van gekregen en die wil ik je best blijven leveren.

Zolang je hem toe blijft laten, houd je dit probleem. Dit is geen dreigement maar een waarschuwing
  woensdag 7 september 2005 @ 22:26:45 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30370406
Net als jij heeft hij ook een laatste waarschuwing te pakken.
Het is jouw keuze om dit topic, het Van Bastentopic en andere topics te verpesten met geprovoceer, net zoals het CMT's keuze is dat te doen en mijn keuze is om jullie daarvoor, als jullie hier mee doorgaan, allebei een afkoelban te geven.
Aan jullie zelf dus die keuze.
Kappen ermee of tegen een ban aanlopen.
Mijn geduld met jullie beider gedrag in VBL is op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30370472
Vind je ook dat Doc provoceert in het Van Basten topic?
  woensdag 7 september 2005 @ 22:28:33 #221
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30370493
Of kom niet meer in die live topics, ik heb even gekeken maar het doet pijn aan je ogen.

Gaat nergens meer over, allemaal kinderen trouwens, niet één bepaalde user.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:29:57 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30370561
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Vind je ook dat Doc provoceert in het Van Basten topic?
Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30370717
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?

Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.

Je valt me echt vies tegen nu.
pi_30370851
Hoe zit het met het aannaaien van een ban? Met het verkondigen van laster?

Die discussie met Doc is niet normaal trouwens. De enige die normaal probeert te discussieren is toch echt Doc.

Pot-ketel-pikzwart.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:38:24 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30370903
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?

Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.

Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.

Als steeds meer users intussen al hebben aangegeven niet meer serieus op je te willen reageren omdat je constant loopt uit te dagen moet dat je toch op zijn minst aan het denken zetten en wordt het misschien eens tijd om de hand in eigen boezem te steken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_30370954
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Of kom niet meer in die live topics, ik heb even gekeken maar het doet pijn aan je ogen.

Gaat nergens meer over, allemaal kinderen trouwens, niet één bepaalde user.
Zo, meneer Wijsheid!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30370956
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
That's all folks!
pi_30371083
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar ik word er gewoon heel erg moe van dat SCH alles uit de kast haalt om mij een ban aan te smeren. Dat is gewoon enorm triest, zeker als dat gebeurt op basis van lasterpraatjes van SCH.

Wat ook vermoeiend is, is dat dit bangezeur afkomstig is van iemand die zelf in het Van Basten-topic voortdurend bezig is met getroll en geklootviool.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30371189
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen, dingen aan je voorbij laten gaan bijvoorbeeld.
That's all folks!
pi_30371275
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen.
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
pi_30371341
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.
Sorry paul, als je dit echt meent dan zijn we uitgepraat, 4/5 van mijn posts in het Van Basten topics zijn hartstikke inhoudelijk, soms enorme lappen tekst. Als je meent dat ik daar niet inhoudelijk post dan hebben we echt een groot verschil van mening over inhoud.
quote:
Als steeds meer users intussen al hebben aangegeven niet meer serieus op je te willen reageren omdat je constant loopt uit te dagen moet dat je toch op zijn minst aan het denken zetten en wordt het misschien eens tijd om de hand in eigen boezem te steken?
Ach, je gaat dat toontje aanslaan, dat maakt echt niet zoveel indruk. Natuurlijk zeggen users als CMT in dat soort topics dat soort dingen. Het siert mij dat ik me niet telkens laat provoceren door die domme badinerende en kwetsende one-liners van hem. Helaas treed je daar niet tegen op en kaats je nu de bal naar mij.

Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
pi_30371402
Er zijn meer users die aan geven niet meer op je te willen reageren. Niet alleen ik. Je maakt er zoals gebruikelijk weer eens je eigen waarheid van.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 22:54:30 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30371617
* rubbereend pakt chips erbij en volgt de rel verder

was alweer ff geleden dat er hier amok werd gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30371623
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
That's all folks!
pi_30371654
Ik ben prima bezig. Al tijden geen waarschuwingen meer gehad hier, alleen nu eentje van Golfer. In tegenstelling tot iemand anders loop ik ook niet in zomaar willekeurige topics mensen bans aan te smeren, zeuren om bans en mensen voor fascist of racist uit te maken.

Ik kan er prima wat aan doen inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Niet meer op SCH reageren bijvoorbeeld, al meer mensen hebben aangegeven dat dat voor hen de enige mogelijkheid is om leuk te posten in VBL. Dat zegt genoeg.
pi_30371673
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
  woensdag 7 september 2005 @ 22:59:22 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30371840
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef SCH het volgende:

Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
Dat heb ik gedaan Jaap en helaas blijf je in herhalingen vallen en als je om echte inhoudelijke argumenten of bewijzen wordt gevraagd negeer je die vaak.

Natuurlijk zijn lang niet al jouw posts daar helemaal zonder inhoud of argumenten, maar je hebt er wel een handje van om wat olie op het vuur te gooien.
Misschien is het verstandig voor je om even wat afstand te nemen van bepaalde topics en niet met een rode waas voor de ogen op bepaalde andere users te reageren ?

Soms is het voor de gemoedsrust beter niet als een bok op de haverkist te reageren en even een pauze in te lassen.

Ik ga nu even honkbal-samenvatting kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30371868
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
That's all folks!
pi_30371945
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
pi_30371977
Ach, wordt het nu een CMT heeft zijn leven gebeterd verhaal? Hoe ontroerend

Als hij zijn leven heeft gebeterd, ben ik een heilige. Er zijn weinig users die met zoveel provocerende one-liners en bashes voor de dag komen als hij. Nog steeds. Ik negeer zijn getroll in bijvoorbeeld het Van Basten topic.

Je zag het ook in het Andorra topic vanavond waar hij liep te provoceren: dat het zo goed was dat Andorra zo liep te schoppen, dat ze nog veel harder moesten voetballen, geschop en geduw is geweldig voetbal - gelukkig ging nauwelijks een user op die onzin en dan zie je dat het smoort.

CMT boeit mij verder niet. Ik vind het echt heel erg teleurstellend hoe golfer mijn posts in het Van Basten-topic beschrijft. Ik vind dat dat absoluut geen reeel beeld geeft en mij geen recht doet. Ik zal niet brandschoon zijn maar dat is volgens mij geen 1 user. Ik zit daar niet te trollen of te provoceren maar een mening te verkondigen op basis van argumenten, een mening die een mens kan hebben ook al heeft een ander mens die dan weer niet.

ps ik postte dit voordat ik je bovenstaande post las golfer - voor de andorra discussie heb je gelijk maar over dat van basten topic verschil ik met je van mening - ik negeer daar juist zoveel mogelijk het veelvuldige gebash en probeer het zoveel mogelijk bij argumenten te houden, af en toe wordt het wat verhit maar dat is ook echt van meerdere kanten - Doc noemt mij er ook dieptriest omdat hij met me van mening verschilt, zo gaat dat soms
pi_30372087
Je verdraait wederom woorden, SCH.
pi_30372090
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
That's all folks!
pi_30372160
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
Je doelt op Feyenoord-dude? Daar waren we daarna prima weer uit omdat we het over iets eens waren. Dat zijn gewoon één malige twisten met users die daarna weer prima zijn opgelost.

Je geeft aan dat ik SCH beter kan negeren. Is inderdaad beter, verschillende users geven ook aan dat ze niet meer op SCH reageren omdat dat toch weinig zin heeft. Het is wel de omgekeerde wereld natuurlijk dat veel users één iemand maar moeten negeren omdat het anders niet meer gezellig is.
pi_30372340
Oke, dat met Feyenoord_dude heb ik de afloop niet meegekregen, sorry daarvoor. Maar het kan dan wel de omgekeerde wereld zijn, de beste oplossing is de negeermodus vaak wel. (is soms lastig, snap ik)

Laten we het gedoe nu maar even bezinken, later zien we wel verder.
That's all folks!
  woensdag 7 september 2005 @ 23:17:39 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30372581

voor het nageslacht
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:18:46 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30372625
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]

voor het nageslacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:19:28 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30372652
quote:
[afbeelding]

voor het nageslacht
, k dacht al, waar blijft ie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30372771
quote:
[afbeelding]

voor het nageslacht
Heb je Sylvie eh............?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 10:52:26 #249
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30380659
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

n?

quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef SCH het volgende:

Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........
[..]

Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzen
Mooi voorbeeld van hoe jij een user die jou verder niets gedaan heeft bot afkat, jij jezelf alleen maar ophemelt en zelf in de hele post zonder enig argument komt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30381877
[centraal] WK 2006 Duitsland #2

Mag deze banner van Mexico in de OP geplaatst worden, net onder Amerika met een spatie er tussen? Dankje.

pi_30382418
Hij staat eronder, mooie banner weer!
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 11:58:52 #252
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30382623
Het klopt nog niet helemaal Vaduz...
De "witte" ruimte is groten dan bij de rest
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_30382813
Ik ga het aanpassen.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 12:14:02 #254
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30382963
nu helemaal geen wit meer
pi_30383036
Dat was even zo, nu ziet ie er goed uit.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 14:38:23 #256
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_30386719
Ik heb een paar maand gelden een overzicht van linkjes naar topics gemaakt, ik weet niet of er behoeft is aan een update maar hier is het:

Nederland:

Eredivisie:

ADO Den Haag: Het ADO Den Haag topic - Deel #17
Ajax: Het grote AJAX-topic # 191: Alles komt goed!
AZ: AZ #7 : Mission Impossible, Louis'11 Niet Meer Af Te Stoppen
Feijenoord: Het Grote Feyenoord Topic #110 : Kampioen met Kuijt!
FC Groningen: [Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
SC Heerenveen: [centraal] SC Heerenveen #7
Heracles Almelo: Heracles deel 6, met Hirayama naar Europees Voetbal
NAC Breda: Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis
NEC: NEC - Nijmegen deel 3: Waar blijft toch die spits??
PSV: Het Officiële PSV- topic # 125: Róbert in de spits
RBC Roosendaal: RBC Roosendaal topic #1
Roda JC: [centraal] Roda JC #12: Met Stevens de kleedkamers in!
Sparta Rotterdam: Sparta Rotterdam (deel 3) - De terugkeer van de Kasteelheren
FC Twente: [Centraal] FC TWENTE deel 8, met Bakircioglu Europa
FC Utrecht: Centraal FC Utrecht topic deel 11
Vitesse: [centraal] Vitesse #13 Met 'n slechte start en 'n goed einde
Willem II: Willem II Topic: The road to de Kuip!

Gouden Gids Divisie:

Gouden Gids Divisie 2005/2006 Deel 1

AGOVV: Het grote AGOVV-topic DEEL 2
Cambuur Leeuwarden: [centraal] Cambuur Leeuwarden
FC Den Bosch: FC Den Bosch #32 - Kampioen 2005/2006
FC Dordrecht: [Centraal] FC Dordrecht topic
FC Eindhoven: Centraal FC Eindhoven topic
Emmen: Het enige echte BVO EMMEN topic
Excelsior: Het grote Excelsior topic: Oost mag nooit Zuid worden!!!!
Fortuna Sittard: [centraal] Fortuna Sittard deel 5
Go Ahead Eagles: GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
De Graafschap: [centraal] Graafschap Topic #8 - terug bij af...
Helmond Sport: Helmond Sport topic, deel 6
MVV: MVV naar top eerste divisie! [deel 3]
FC Omniworld: [Centraal] FC Omniworld-topic, deel 2
TOP Oss: Top Oss in de eredivisie
BV Veendam: [centraal] BV Veendam topic
FC Volendam: Het FC Volendam Topic...!
VVV Venlo: [Centraal]VVV Venlo Topic!
FC Zwolle: FC Zwolle - topic !!!

Overige clubs:

FC Amsterdam: FC Amsterdam

Amateurs:

Zaterdag Hoofdklasse A: Hoofdklasse A Zaterdag: Seizoen 2005-2006
Zaterdag Hoofdklasse B: Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2005/06
Zaterdag Hoofdklasse C: Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2005/2006
Zondag Hoofdklasse B: Hoofdklasse B Zondag: Seizoen 04/05
Zondag Hoofdklasse C: Hoofdklasse C Zondag Seizoen : 05/06

Overige:

Amstel/Gatorade Cup: Amstel/Gatorade Cup 2005/2006 #2
Jong Oranje: Jong Oranje

Competities:

Jupiler League (en overig Belgisch voetbal): Het centrale Belgisch voetbal-topic #7
Bundesliga: Bundesliga Saison 2005/2006 #1: Die Elf von Niederrhein
2. Bundesliga: Die 2. Bundesliga Saison 2005/2006
DFB Pokal: DFB Pokal 2005/2006
Premier League: Premier League 2004/2005 Part 14 Come on Palace!
Championship: [Centraal] Football League Championship 2005-2006
Ligue 1: [Frankrijk] Ligue 1 - Saison 2005/2006: nr. 5 voor Lyon?
Alfa Ethniki (Griekenland): [Griekenland] Het niet zo heel grote Alfa Ethniki topic.
Serie A: Serie A # 15: cominciamo!
Serie B & C: [Centraal] Serie B & C-topic deel 3
Tippelliga: [Centraal] Tippeliga 2005 (Noorse competitie)
Superliga (Portugal): [Centraal] Superliga topic 2005/06
Quatar: [Centraal]Qatar Soccer Comp. Batistuta, De Boer etc.
Scottish Premier League: Scottish Premier League, 2005/2006
Primera División: Het Grote Primera Division Topic #4 Barcelona Kampioen!
MLS: MLS, voetbal in de Verenigde Staten

WK Kwalificaties (en aanverwanten):

WK Duitsland: [centraal] WK 2006 Duitsland #2
Afrika: [ WK Ronde 2006] Afrikaanse groep
Europa Groep 1: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 1 (Met Nederland) #3
Europa Groep 2: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 2 (met GRIEKENLAND)
Europa Groep 3: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 3 (met PORTUGAL)
Europa Groep 4: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 4 (met FRANKRIJK)
Europa Groep 5: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 5 (met ITALIË)
Europa Groep 6: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 6 (met ENGELAND)
Europa Groep 7: [ WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 7 (met Spanje/België) #3
Europa Groep 8: [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 8 (met ZWEDEN)
Europa standen: [WK 2006] Standen Poules met oog op Play-Off's
Noord/midden Amerika: [WK 2006 KWALIFICATIE] N./C. America & Caribbean
Zuid-Amerika: [Kwalificatie WK 2006] Zuid-Amerika

Champions League:

Groep A: [CL-Groep A] Met Bayern en Juventus
Groep B: [CL-Groep B] Met Ajax en Arsenal
Groep C: [CL-Groep C] Met Barcelona en Werder Bremen
Groep D: [CL-Groep D] Met Manchester United en Benfica
Groep E: [CL-Groep E] Met PSV en AC Milan
Groep F: [CL-Groep F] Met Real Madrid en Olympique Lyon
Groep G: [CL-Groep G] Met Liverpool en Chelsea
Groep H: [CL-Groep H] Met Internazionale en Porto

Overig Europees voetbal:

UEFA Cup: UEFA Cup 2005/2006
Intertoto: Het gigantische Intertoto 2005/2006 Topic

Argentinië:

Boca Juniors: [Centraal] Club Atlético Boca Juniors

Duitsland:

Alemannia Aachen: [Centraal] Alemannia Aachen topic
Hamburger SV: [zentral] Hamburg SV - met Boulahrouz en v.d. Vaart!

Engeland:

Arsenal: [Centraal] Arsenal topic #8: Weer tegen Ajax!
Barnet: Het Grote Barnet FC Topic
Carlisle United: Fok! adopteert Carlisle United FC #8
Chelsea: [Centraal] Chelsea FC topic!
Darlington: Hail to the Quakers
Everton: Everton Football Club
Liverpool: (Centraal) Liverpool FC, dalglish 7
Manchester United: Het knoepertgrote Manchester United topic #2
Middlesbrough: Het grote Middlesbrough topic.
Preston North End: [Centraal] Preston North End #2
Tottenham Hotspur: [Centraal] Spurs topic, deel 2
West Ham United: Het grote WEST HAM UNITED topic #1

Italië:

Fiorentina: [Centraal] AC Fiorentina
Internazionale: [Centraal] FC Internazionale deel 3
Juventus: [CENTRAAL] Juventus F.C.
AC Milan: Het grote AC Milan topic
Lazio Roma: [CENTRAAL] Het grote S.S. Lazio topic Deel II
AS Roma: Het prachtige AS Roma topic - Parte quattro

Oekraďne:

Dinamo Kiev: [Centraal] Dynamo Kiev

Portugal:

Benfica: [Centraal] Sport Lisboa e Benfica

Schotland:

Celtic: Centraal Celtic Topic
Glasgow Rangers: Centraal Rangers Topic

Spanje:

Atlético Madrid: [CENTRAAL] Club Atlético de Madrid S.A.D.
FC Barcelona: Het grote FC Barcelona topic [Deel 8]
Real Madrid: [Centraal] Real Madrid Topic #13 A por la Liga!
Valencia: [Centraal] Valencia

Turkije:

Fenerbahce: [Centraal] Fenerbahce Topic.

Voetballers:

Binnenland:

Berry van Aerle: Het grote Berry van Aerle topic deel 1.
Mohammed Allach: Mohammed Allach - om wat hij zegt!!!!!!!!!!!!!
Ryan Babel: Babel in Oranje fantopic
Abe van der Ban: Abe van den Ban.
Dennis Bergkamp: Dennis Bergkamp Fantopic
Kevin Bobson: Het grote Kevin Bobson topic.
Winston Bogarde: Het grote Winston Bogarde topic # 1
Mark van Bommel: Mark van Bommel... #2
Rachid Bouaouzan: Rachid Bouaouzan verdient een tweede kans! (deel V)
Khalid Bouhlarouz: Het immer groter wordende Khalid Boulahrouz topic
Romeo Castelen: Het grote Romeo Castelen-topic
Edgar Davids: Het grote Edgar Davids Topics
Anouar Diba: Het grote Diba topic
Martin Drent: Martin Drent - Bier, zweet en doelpunten
Harvej Esajas: Harvey Esajas - hét topic
Purrel Fränkel: Het grote Purrel Fränkel-fantopic Deel 1.
Barry van Galen: Het grote Barry van Galen topic.
Cees & Henk Groot: Het Grote Groot Topic
Nicky Hofs: Het grote Nicky Hofs topic
Pierre van Hooijdonk: Het grote Pi-air van Hooijdonk Topic
Klaas-Jan Huntelaar: Klaas Jan Huntelaar Fantopic
John de Jong: Het grote John de Jong maakt PSV topic:
Patrick Kluivert: Patrick Kluivert , deel 8
Samuel Koejoe: Koejoe overtroeft Van Nistelrooy en Makaay
Niels Kokmeijer: Niels Kokmeijer deel 2 - het trieste einde van een carriere
Jan Kromkamp: [centraal]Kromkamp fantopic
Dirk Kuyt: [speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2
Jeroen Lambers:http://forum.fok.nl/topic/584224
Danny Landzaat: Het grote Danny Landzaat-topic.
Arie van Lent: Het grote Arie van Lent topic
Patrick Lodewijks: Het grote Patrick Lodewijks topic
Theo Lucius: Het grote Theo Lucius topic.
Hedwiges Maduro: Het grote Maduro (de International) topic #2
Roy Makaay: Das Phantom; Roy Makaay phantopic!
Ruud van Nistelrooij: Het grote Ruud van Nistelrooij topic, Deel 4
Quincy Owusu-Abeyie: Hoogste tijd voor het Quincy Owusu-Abeyie fantopic!
Patrick Paauwe: Het kleine Patrick Paauwe topic
Robin van Persie: Het grote Robin van Persie topic #4: Bouchr@, ik mis je.
Daniël de Ridder: Het 2e grote Daniël de Ridder-topic
Arjen Robben: Het heel erg grote Arjen Robben topic III
Edwin van der Sar: Edwin vd Sar: 100 interlands, Onze (t)rots in de branding
Clarence Seedorf: Clarence is op weg naar z'n 4de EC-1
Maarten Stekelenburg: Het grote Stekelenburg topic, deel 2
Rafael van der Vaart: Het Van der Vaart-topic
Jan Vennegoor of Hesselink: Vennegoor of Hesselink Deeltje twee alweer.
Tim Vincken: Tim Vincken [Deel 1] - Nieuwe sensatie van Feyenoord
Ron Vlaar: Het grote Ron Vlaar-Topic. Deel 1.
Boy Waterman: Het enorme Boy Waterman-topic!!!
Robbie de Wit: Robbie de Wit.
Ugur Yilderim: Yildirim #5 - Op zoek naar het goede gevoel
Boudewijn Zenden: Het nieuwe Boudewijn Zenden topic
Gianni Zuiverloon: Gianni Zuiverloon

Buitenland:

Stanley Aborah: Het grote Stanley Aborah topic.
Alex: Het grote Alex fantopic
Bosko Balaban: Bosko Balaban
Gabriel Batistuta: [Held] Gabriel Omar Batistuta
László Bodnar: László Bodnar-fantopic!!
Nordin Boukhari: Het Nourdin Boukhari topic
Hans-Jörg Butt: Het grote Hans-Jörg Butt topic
Jean Carlos: Het nieuwe braziliaanse wonderkind Jean Carlos
Deco: Het grote Deco-topic
Edson: Edson Rolando Silva Souza Fantopic!
Jefferson Farfán: [Centraal] Jefferson Farfán Guadalupe
Giorgi Gakhokidze: Het ommeunig mooie Giorgi Gakhokidze topic - deel 1
Paul Gascoigne: Het beruchte Paul Gascoigne topic
Steven Gerrard: Het super Steven Gerrard topic
Gomes: Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood
Sota Hirayama: Het grote Sota Hirayama topic.
Zlatan Ibrahimovic: Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 7: Transfer?
Kaká: Het grote Ricardo Izecson Santos Leite (Kaká) - topic
Salomon Kalou: [Centraal]Salomon Kalou #2: Roodwit of het rood van Benfica?
Mateja Kezman: Het Grote Mateja Kezman Topic #4: Klaar voor de basis
Frank Lampard: Frank Lampard's fan topic ( Ik werd gedwongen )
Rune Lange: [Fantopic] Rune Lange (Club Brugge)
Danko Lazovic: Het grote Lazovic topic.
Leandro: Het grote Leandro do Bomfim-topic
Leonardo: Leonardo ( Leonardo Vitor Santiago A.k.a Leo1) Fan topic
Daniel Majstorovic: Den stora Daniel Majstorovic trĺden [deel 1]
Diego Maradonna: [Centraal] Diego Armando Maradona - deel 2
Ciprian Marica: Het grote Ciprian Marica-topic (MEGATALENT)
Marco Materazzi: Het grote Marco Materazzi topic
Maxwell: Maxwell, Braziliaanse held van Ajax deel 1
Lionel Messi: Messi, de nieuwe wereldster.
Mido: Het niet zo heel erg grote Mido topic
Erik Nevland: Erik Nevland - archetype van de verlosser.
Luc Nilis: Luc Nilis
Ji-Sung Park: Park, de onbekende held.
Kenneth Perez: Het grote Kenneth Perez topic
Steven Pienaar: Steven Pienaar
Raúl: Raúl González Blanco
Robert: Robert de Pinho Souza fantopic
Romario: Eén van de beste voetballers ooit stopt er morgen mee.
Dennis Rommedahl: Het Dennis Rommedahl topic
Ronaldinho: Ronaldinho. De nieuwste superster.
Wayne Rooney: Wayne Rooney
Mauro Rosales: Het Mauro Rosales topic
Karim Saďdi: Het grote Karim Saďdi Topic.
Georgios Samaras: Georgios Samaras het grote Fean-talent
Teddy Sheringham: Teddy Sheringham: Still going strong!
Wesley Sonck: Het Grote Wesley Sonck Topic #2 : 'sehr glücklich'
Ovidiu Stinga: [centraal] Ovidiu Stinga topic!!!
Stefaan Tanghe: Stefaan Tanghe fantopic
Hatem Trabelsi: [Centraal] Hatem Trabelsi Fantopic
Brian Vandenbussche: Brian Vandenbussche Fantopic
Johann Vogel: Johann Vogel
Stijn Vreven: Is Stijn Vreven een eikel of niet?
Yapi Yapo: [fan-topic] Yapi Yapo
Zinedine Zidane: Zinedine Zidane kondigt rentree bij Les Bleus aan.

Monumenten:

Ronald Koeman: Monumenten: Deel 8, Ronald Koeman
Paolo Maldini: Monumenten: Deel 4, Paolo Maldini
Gerd Müller: Monumenten: Deel 6, Gerd Müller
Peter Shilton: Monumenten: Deel 5, Peter Shilton
Alfredo di Stefano: Monumenten: Deel 7, Alfredo Di Stefano
Gianfranco Zola: Monumenten: Deel 3, Gianfranco Zola

Trainers:

Eddy Achterberg: Eddy Achterberg de leukste trainer van de wereld.
Co Adriaanse: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 3: waar gaat Co heen?
Marco van Basten: Het grote Van Basten-topic # 13 - zonder play-offs...
Leo Beenhakker: Het grote Leo Beenhakker topic.
Peter Boeve: Peter Boeve
Foeke Booy: Foeke Booy: meestertacticus
Wiel Coerver: Een geniale trainer wordt 80.
Louis van Gaal: Het grote Louis van Gaal topic
Jan van Grinsven: Het grote Jan van Grinsven topic.
Guus Hiddink: Het grote Guus Hiddink topic
Fritz Korbach: Forza Fritsie Korbach!!!
Ruud Krol: Het grote Ruud Krol topic Deel 1.
Robert Maaskant: Het grote Robert Maaskant topic
Jose Mourinho: José Mourinho: van vertaler tot held Deeltje 2 alweer
Vera Pauw: Vera Pauw coach betaald voetbal.
Guy Roux: Guy Roux, het Franse voetbalmonument
Piet de Visser: Het grote Piet de Visser fantopic!?
Mark Wotte: Mark Wotte: leugenaar of miskend talent?

Scheidsrechters:

Ruud Bossen: Bossen moet stoppen met fluiten!
Pierluigi Collina: Centraal Collina topic,die kale dus.
Anders Frisk: [Anders Frisk] Afscheids van een top-scheids
Geert den Ouden: Geert den Ouden volgend jaar scheidsrechter betaald voetbal?

Verslaggevers, presentatoren, etc. :

Barbara Barend: Het grote Barbara Barend Fantopic.
Hugo Borst: Hugo Borst verdient ook wel een eigen topic.
Johan Derksen: Johan Derksen en zijn gezeur
Philip Kooke: Het grote Philip Kooke fantopic
Bert Maalderink: Bert Maalderink
Paul Onkenhout: Het magistrale Paul Onkenhout topic
Frank Raes: Foks! Frank Raes fanclub. De beste verslaggever van europa.
Frank Snoeks: Het Frank Snoeks Fantopic
Arno Vermeulen: Negatief Topic: Arno Vermeulen

Bobo's & andere hooge heren:

Sepp Blatter: Sepp Blatter

Tijdschriften, boeken:

Johan: Prachtblad Johan wordt (NIET) verkwanseld
Voetbal literatuur: Voetbal Literatuur

TV programma's:

Café de Sport: Cafe de Sport
De vergeten ramp in Bradford: De vergeten ramp in Bradford. Nederland-2.
De Wedstrijden: TALPA. Scheit aan de keikers. De wetstreiden # 3
Een miljoen waard: Voetbal-Docu : Een miljoen waard. Ned-2.
Match Of The Day: Match Of The Day
Studio Voetbal: Studio voetbal # 12
Voetbal Insite: Voetbal Insite #29 Barbara staat haar mannetje....(?)
De Vrienden van Van Swieten: Vrienden van Van Swieten #2

De Narcis van Gabon
  donderdag 8 september 2005 @ 15:29:02 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30388384
Mooi lijstje
Poef.....gone! ©golfer
pi_30388669
Hoofdklasse B Zondag: Seizoen 04/05

Ik zie nu pas dat ik een fout in de titel heb gemaakt.
Kan een modje er seizoen 05/06 van maken.

Alvast bedankt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 8 september 2005 @ 15:37:43 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30388699
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Hoofdklasse B Zondag: Seizoen 05/06

Ik zie nu pas dat ik een fout in de titel heb gemaakt.
Kan een modje er seizoen 05/06 van maken.

Alvast bedankt.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 15:48:16 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_30389032
Golfert, kun je hier 'Met Oranje' aan toevoegen ?

Alvast bedankt.

WK-Voetbal Onder-17. Peru.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 16:06:22 #261
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30389624
The Premier League 2005/2006 part 4

is het huidge PL topic
pi_30390206
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Golfert, kun je hier 'Met Oranje' aan toevoegen ?

Alvast bedankt.

WK-Voetbal Onder-17, Peru. Mét Oranje!

Ik ben Golfert dan wel niet, maar ik heb het maar even aangepast.

En Doc, al meer topics zijn niet meer up-to-date van PM zijn lijst, constant aanpassen heeft weinig zin.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 16:46:31 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_30390905
Bedankt Vaduz ik moet nog steeds wennen dat jij ook modje bent

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 17:02:27 #264
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_30391415
wel suf dat het PL-topic me niet opviel, die is nog van vorig jaar

maarja die zakt toch niet zo snel weg...
De Narcis van Gabon
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 17:34:24 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30392473
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:

En Doc, al meer topics zijn niet meer up-to-date van PM zijn lijst, constant aanpassen heeft weinig zin.
Niet om het een of ander maar er stond
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef PogueMahone het volgende:
Ik heb een paar maand gelden een overzicht van linkjes naar topics gemaakt, ik weet niet of er behoeft is aan een update maar hier is het:
ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 17:34:58 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30392495
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
wel suf dat het PL-topic me niet opviel, die is nog van vorig jaar

maarja die zakt toch niet zo snel weg...
no problem of course!
pi_30392800
Een update hoor up-to-date te zijn idd, heb je gelijk in.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 17:50:16 #268
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_30393015
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Doc het volgende:

[..]

ik ben niet alles gaan controleren, maar die viel me op - als er staat dat het een update is en ik zie toevallig waar-ie niet bijgewerkt is meldt ik dat even. Als aanpassen niet nuttig is een update ook niet echt nuttig ...
vergeten updates melden is geen punt natuurlijk
De Narcis van Gabon
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 18:11:51 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30393617
misschien iets om die lijst elke keer in de OP van het FB topic te plaatsen?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 8 september 2005 @ 18:21:21 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30393822
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:
misschien iets om die lijst elke keer in de OP van het FB topic te plaatsen?
Goed idee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30396916
Als mensen niet meer in een topic gaan reageren vanwege SCH, denk ik toch ook dat die niet helemaal goed bezig zijn hoor. Met SCH is best te discussieren, is mijn ervaring. Maar goed, dat zal iedereen wel anders zien. Ik vind hem soms ook wel wat vermoeiend, maar om daar nou je gemoed van af te laten hangen. Hij heeft soms gelijk en soms ongelijk, zoals iedereen, op Cruijff na.

Beetje late reactie, maar ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 09:36:48 #272
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30412436
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Als mensen niet meer in een topic gaan reageren vanwege SCH, denk ik toch ook dat die niet helemaal goed bezig zijn hoor. Met SCH is best te discussieren, is mijn ervaring. Maar goed, dat zal iedereen wel anders zien. Ik vind hem soms ook wel wat vermoeiend, maar om daar nou je gemoed van af te laten hangen. Hij heeft soms gelijk en soms ongelijk, zoals iedereen, op Cruijff na.

Beetje late reactie, maar ja.
De ene keer is beter met SCH te discussieren dan de andere keer. Het probleem is dat-ie denkt dat hij altijd goed discussieert en dat is niet zo (maar goed: er is niemand die altijd "goed" discussieert).
pi_30464787
Eredivisie liveverslagen #6: Overal te volgen.

Kan op slot. De sleutel ligt onder de bloempot.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:09:45 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30464857
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie liveverslagen #6: Overal te volgen.

Kan op slot. De sleutel ligt onder de bloempot.
Gevonden. Dicht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30503108
Vinden jullie het ok als ik de EC toto even organiseer? Als pyth weer online is, kan hij beslissen of hij het weer verder wil doen of niet, maar anders wordt het wel kort dag om te voorspellen...
Klik dan als je durft
pi_30503346
Ik vind het een goed plan, is PyTh het denk ik ook wel mee eens. Ga je gang!
That's all folks!
pi_30503447
Ok, kan 1 van jullie dat ene topic dan even hernoemen naar: 'De FOK VBL EC Toto, deel 1' o.i.d.?
Klik dan als je durft
pi_30503529
Ik heb het aangepast.
That's all folks!
  maandag 12 september 2005 @ 00:58:49 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30503544
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Suijk het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de EC toto even organiseer? Als pyth weer online is, kan hij beslissen of hij het weer verder wil doen of niet, maar anders wordt het wel kort dag om te voorspellen...
PyTh is allang blij dat hij hem niet hoeft te organiseren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30503624
Waarom is dit topic gesloten:
Anti Dutchgooner
is toch handig om het functioneren van de mods ff te evalueren?
  maandag 12 september 2005 @ 01:03:41 #281
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30503648
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is dit topic gesloten:
Anti Dutchgooner
is toch handig om het functioneren van de mods ff te evalueren?
Hou jij effe je kloons onder de duim
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30558508
Die quote van VI.nl :D deze kan dicht want er is ook deze: Komische Voetbal Quotes deel 2
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:48:15 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30558697
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef dndiek het volgende:
Die quote van VI.nl :D deze kan dicht want er is ook deze: Komische Voetbal Quotes deel 2
Inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 september 2005 @ 09:36:42 #284
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30564385
[CL] Fenerbahçe - PSV

Mag deze weer open ?? want het is de eerst volgende wedstrijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2005 @ 10:56:59 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30566192
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[CL] Fenerbahçe - PSV

Mag deze weer open ?? want het is de eerst volgende wedstrijd
natuurlijk, maar k krijg t slot niet open
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 14 september 2005 @ 11:07:16 #286
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30566457
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

natuurlijk, maar k krijg t slot niet open
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2005 @ 11:10:04 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30566528
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt
[afbeelding]

hier heb je meer aan, het schijnt namelijk dat als je blauw bent je het gewoon kan!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30567413
Heb het slot eraf gehaald en de verf opgeborgen.
That's all folks!
  woensdag 14 september 2005 @ 17:21:37 #289
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30576850
Kan de tt van : [Centraal] Real Madrid Topic # 14 Npg een lange weg te gaa veranderd worden in nog een lange weg te gaan. Heb nog al wat typo's gemaakt.

Bij voorbaat dank!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 14 september 2005 @ 17:28:33 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30577044
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan de tt van : [Centraal] Real Madrid Topic #14: Nog een lange weg te gaan veranderd worden in nog een lange weg te gaan. Heb nog al wat typo's gemaakt.

Bij voorbaat dank!
Aangepast.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 september 2005 @ 17:30:41 #291
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30577102
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Aangepast.
Gracias Golfer, zal voortaan mijn leesbril weer op zetten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30583200
Is er een topic over de CL poule van Juventus en Brugge?
pi_30583470
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is er een topic over de CL poule van Juventus en Brugge?
[CL-Groep A] Met Bayern en Juventus
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30583529
Dank je, Bos!
  donderdag 15 september 2005 @ 09:47:11 #295
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30595410
Deze kan volgens mij dicht...
Nieuwe Barcelona CL Shirt

is een centraal topic voor
Voetbalshirts - deeltje #11
pi_30597731
Je hebt gelijk, ik heb hem inmiddels gesloten.
That's all folks!
pi_30611829
Wedstrijdtopics tussen dit soort clubs horen gewoon apart. Was vorig jaar ook al.

Omdat het geen klassieker of traditionele topper is wordt het gesloten. Jullie zijn gewoon te frustie om een neo-topper de credits te geven die zo'n wedstrijd inmiddels behoort te krijgen.

Micky-Mouse mods die niet inzien hoe belangrijk en mooi die match is.
  donderdag 15 september 2005 @ 19:40:01 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30611873
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Wedstrijdtopics tussen dit soort clubs horen gewoon apart. Was vorig jaar ook al.
Mijn gedachte...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30612249
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

Omdat het geen klassieker of traditionele topper is wordt het gesloten. Jullie zijn gewoon te frustie om een neo-topper de credits te geven die zo'n wedstrijd inmiddels behoort te krijgen.

Micky-Mouse mods die niet inzien hoe belangrijk en mooi die match is.
Afspraak is en blijft: alleen als ze op de publieke TV live worden uitgezonden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30612349
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mijn gedachte...
Maak hem weer open dan, die slome heeft teveel op de golfbaan gestaan en even gemist dat we een top 4 hebben in dit land. Vaduz vindt het ook wel oke hem kennende, Ajacieden zelf ook wel, dat 1 enkele grumpy Ajax-mod tegen is boeit dan niet meer zo. Joodse minderheid, meerderheid beslist enzo...

AZ staat garant voor mooie matches en doelpunten (of ze nu winnen of dik de boot ingaan), altijd goed voor eigen topics omdat er veel gebeurt in zo'n wedstrijd. En voor Ajax is het vrij cruciaal na het verlies tegen Feyenoord.
pi_30612398
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Afspraak is en blijft: alleen als ze op de publieke TV live worden uitgezonden.
Dat is niet waar he. Klassiekers en toppers krijgen ook een eigen topic, en zijn nooit live op het publieke net.

Ouwuh semelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')