abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30370954
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Of kom niet meer in die live topics, ik heb even gekeken maar het doet pijn aan je ogen.

Gaat nergens meer over, allemaal kinderen trouwens, niet één bepaalde user.
Zo, meneer Wijsheid!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30370956
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
That's all folks!
pi_30371083
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar ik word er gewoon heel erg moe van dat SCH alles uit de kast haalt om mij een ban aan te smeren. Dat is gewoon enorm triest, zeker als dat gebeurt op basis van lasterpraatjes van SCH.

Wat ook vermoeiend is, is dat dit bangezeur afkomstig is van iemand die zelf in het Van Basten-topic voortdurend bezig is met getroll en geklootviool.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30371189
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen, dingen aan je voorbij laten gaan bijvoorbeeld.
That's all folks!
pi_30371275
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen.
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30371341
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.
Sorry paul, als je dit echt meent dan zijn we uitgepraat, 4/5 van mijn posts in het Van Basten topics zijn hartstikke inhoudelijk, soms enorme lappen tekst. Als je meent dat ik daar niet inhoudelijk post dan hebben we echt een groot verschil van mening over inhoud.
quote:
Als steeds meer users intussen al hebben aangegeven niet meer serieus op je te willen reageren omdat je constant loopt uit te dagen moet dat je toch op zijn minst aan het denken zetten en wordt het misschien eens tijd om de hand in eigen boezem te steken?
Ach, je gaat dat toontje aanslaan, dat maakt echt niet zoveel indruk. Natuurlijk zeggen users als CMT in dat soort topics dat soort dingen. Het siert mij dat ik me niet telkens laat provoceren door die domme badinerende en kwetsende one-liners van hem. Helaas treed je daar niet tegen op en kaats je nu de bal naar mij.

Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
pi_30371402
Er zijn meer users die aan geven niet meer op je te willen reageren. Niet alleen ik. Je maakt er zoals gebruikelijk weer eens je eigen waarheid van.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 22:54:30 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30371617
* rubbereend pakt chips erbij en volgt de rel verder

was alweer ff geleden dat er hier amok werd gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30371623
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
That's all folks!
pi_30371654
Ik ben prima bezig. Al tijden geen waarschuwingen meer gehad hier, alleen nu eentje van Golfer. In tegenstelling tot iemand anders loop ik ook niet in zomaar willekeurige topics mensen bans aan te smeren, zeuren om bans en mensen voor fascist of racist uit te maken.

Ik kan er prima wat aan doen inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Niet meer op SCH reageren bijvoorbeeld, al meer mensen hebben aangegeven dat dat voor hen de enige mogelijkheid is om leuk te posten in VBL. Dat zegt genoeg.
pi_30371673
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
  woensdag 7 september 2005 @ 22:59:22 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30371840
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef SCH het volgende:

Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
Dat heb ik gedaan Jaap en helaas blijf je in herhalingen vallen en als je om echte inhoudelijke argumenten of bewijzen wordt gevraagd negeer je die vaak.

Natuurlijk zijn lang niet al jouw posts daar helemaal zonder inhoud of argumenten, maar je hebt er wel een handje van om wat olie op het vuur te gooien.
Misschien is het verstandig voor je om even wat afstand te nemen van bepaalde topics en niet met een rode waas voor de ogen op bepaalde andere users te reageren ?

Soms is het voor de gemoedsrust beter niet als een bok op de haverkist te reageren en even een pauze in te lassen.

Ik ga nu even honkbal-samenvatting kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30371868
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
That's all folks!
pi_30371945
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
pi_30371977
Ach, wordt het nu een CMT heeft zijn leven gebeterd verhaal? Hoe ontroerend

Als hij zijn leven heeft gebeterd, ben ik een heilige. Er zijn weinig users die met zoveel provocerende one-liners en bashes voor de dag komen als hij. Nog steeds. Ik negeer zijn getroll in bijvoorbeeld het Van Basten topic.

Je zag het ook in het Andorra topic vanavond waar hij liep te provoceren: dat het zo goed was dat Andorra zo liep te schoppen, dat ze nog veel harder moesten voetballen, geschop en geduw is geweldig voetbal - gelukkig ging nauwelijks een user op die onzin en dan zie je dat het smoort.

CMT boeit mij verder niet. Ik vind het echt heel erg teleurstellend hoe golfer mijn posts in het Van Basten-topic beschrijft. Ik vind dat dat absoluut geen reeel beeld geeft en mij geen recht doet. Ik zal niet brandschoon zijn maar dat is volgens mij geen 1 user. Ik zit daar niet te trollen of te provoceren maar een mening te verkondigen op basis van argumenten, een mening die een mens kan hebben ook al heeft een ander mens die dan weer niet.

ps ik postte dit voordat ik je bovenstaande post las golfer - voor de andorra discussie heb je gelijk maar over dat van basten topic verschil ik met je van mening - ik negeer daar juist zoveel mogelijk het veelvuldige gebash en probeer het zoveel mogelijk bij argumenten te houden, af en toe wordt het wat verhit maar dat is ook echt van meerdere kanten - Doc noemt mij er ook dieptriest omdat hij met me van mening verschilt, zo gaat dat soms
pi_30372087
Je verdraait wederom woorden, SCH.
pi_30372090
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
That's all folks!
pi_30372160
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
Je doelt op Feyenoord-dude? Daar waren we daarna prima weer uit omdat we het over iets eens waren. Dat zijn gewoon één malige twisten met users die daarna weer prima zijn opgelost.

Je geeft aan dat ik SCH beter kan negeren. Is inderdaad beter, verschillende users geven ook aan dat ze niet meer op SCH reageren omdat dat toch weinig zin heeft. Het is wel de omgekeerde wereld natuurlijk dat veel users één iemand maar moeten negeren omdat het anders niet meer gezellig is.
pi_30372340
Oke, dat met Feyenoord_dude heb ik de afloop niet meegekregen, sorry daarvoor. Maar het kan dan wel de omgekeerde wereld zijn, de beste oplossing is de negeermodus vaak wel. (is soms lastig, snap ik)

Laten we het gedoe nu maar even bezinken, later zien we wel verder.
That's all folks!
  woensdag 7 september 2005 @ 23:17:39 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30372581

voor het nageslacht
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:18:46 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30372625
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]

voor het nageslacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:19:28 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30372652
quote:
[afbeelding]

voor het nageslacht
, k dacht al, waar blijft ie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30372771
quote:
[afbeelding]

voor het nageslacht
Heb je Sylvie eh............?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 10:52:26 #249
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30380659
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?

Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.

Je valt me echt vies tegen nu.
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef SCH het volgende:

Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........
[..]

Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzen
Mooi voorbeeld van hoe jij een user die jou verder niets gedaan heeft bot afkat, jij jezelf alleen maar ophemelt en zelf in de hele post zonder enig argument komt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30381877
[centraal] WK 2006 Duitsland #2

Mag deze banner van Mexico in de OP geplaatst worden, net onder Amerika met een spatie er tussen? Dankje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')