Zo, meneer Wijsheid!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Of kom niet meer in die live topics, ik heb even gekeken maar het doet pijn aan je ogen.
Gaat nergens meer over, allemaal kinderen trouwens, niet één bepaalde user.
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar ik word er gewoon heel erg moe van dat SCH alles uit de kast haalt om mij een ban aan te smeren. Dat is gewoon enorm triest, zeker als dat gebeurt op basis van lasterpraatjes van SCH.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, je hoeft echt geen olie op het vuur te mikken nu hoor. Daar heb je helemaal niks aan.
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel dat jezelf niet al te lekker bezig bent CMT? Daar kun je ook wel wat aan doen.
Sorry paul, als je dit echt meent dan zijn we uitgepraat, 4/5 van mijn posts in het Van Basten topics zijn hartstikke inhoudelijk, soms enorme lappen tekst. Als je meent dat ik daar niet inhoudelijk post dan hebben we echt een groot verschil van mening over inhoud.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.
Ach, je gaat dat toontje aanslaan, dat maakt echt niet zoveel indruk. Natuurlijk zeggen users als CMT in dat soort topics dat soort dingen. Het siert mij dat ik me niet telkens laat provoceren door die domme badinerende en kwetsende one-liners van hem. Helaas treed je daar niet tegen op en kaats je nu de bal naar mij.quote:Als steeds meer users intussen al hebben aangegeven niet meer serieus op je te willen reageren omdat je constant loopt uit te dagen moet dat je toch op zijn minst aan het denken zetten en wordt het misschien eens tijd om de hand in eigen boezem te steken?
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar baseer je dat eerste op? Het valt best mee, ik krijg ook nauwelijks waarschuwing meer. Nu alleen eentje van Golfer, omdat ik reageerde op SCH. Dat SCH dan vervolgens de vermoorde onschuld uit gaat hangen en me ongeneerd uit gaat maken voor fascist en me een ban probeert aan te smeren is gewoon triest. Niet de eerste keer dat dat joch dat zo probeert...
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent zeker beter bezig de laatste tijd maar je laat je af en toe wel makkelijk uit de tent lokken. Gewoon negeren is makkelijker.
Dat heb ik gedaan Jaap en helaas blijf je in herhalingen vallen en als je om echte inhoudelijke argumenten of bewijzen wordt gevraagd negeer je die vaak.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil je vragen de laatste Van Basten topics nog eens door te lezen, dan moet je de inhoudelijikheid en consequentie in mijn betoog opvallen.
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is makkelijker inderdaad. Al meerdere users hebben aangegeven dit te gaan doen inzake SCH. Maar is het niet een beetje de omgekeerde wereld? Dat iedereen een persoontje maar moet gaan negeren omdat het anders uit de hand loopt?
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ontneemt veel users het plezier om hier te komen posten als er geregeld gereld wordt, dan is het maar beter dat je je stil houd. Ook al ben je het er niet mee eens.
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus iedereen moet één bepaald iemand negeren omdat het anders niet meer plezierig is? Daar komt het in feite op neer.
Je doelt op Feyenoord-dude? Daar waren we daarna prima weer uit omdat we het over iets eens waren. Dat zijn gewoon één malige twisten met users die daarna weer prima zijn opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bepaalde persoon, je reageerde bijvoorbeeld vanavond ook op een andere user die je ook links had kunnen laten liggen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?
Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.
Je valt me echt vies tegen nu.
Mooi voorbeeld van hoe jij een user die jou verder niets gedaan heeft bot afkat, jij jezelf alleen maar ophemelt en zelf in de hele post zonder enig argument komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, dit vind ik zo ontzettend dom gezwets, dat kan je toch niet menen? Als je hierdoor een teamgevoel moet kweken...........
[..]
Echt onzin, dat is altijd jouw argument. Beetje armoedig. Zeg je ook bij Talpa. Ik discussieer op basis van argumenten. Als Van Basten mij overtuigt en logische beslissingen gaat nemen dan ben ik de eerste om hem te loven en te prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |