Gaan we dat meemaken?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal erg lief Natalie
Ik schijn zelfs nog schattig te zijn als ik iemand verbaal compleet de grond in trap.
Nu noem je 1 van de weinige boeken die ik niet heb gelezen van Pratchett. Ik ben een erg grote fan van hem en het ene boek is wel beter dan het andere maar ik vind er geen eentje echt slecht ofzo. Sommige vind ik erg goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben trouwens een heel leuk boek aan het lezen: Hoge omens, de oprechte en secure voorspellingen van Agnes Nutter, een heks van Terry Pratchett.
Iemand hier dat al gelezen?
Ik denk het niet, want iemand moet heel ver gaan als ik op die toer ga.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gaan we dat meemaken?
(en niet met mij als slachtoffer svp!)
Inderdaad.quote:Slapen bij dat gat lijkt me lang niet verkeerd btw. Scheelt weer een lange nachtelijke reis naar huis & de sfeer lijkt me geweldig.
Als je weet waar het over gaat valt het wel mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef miss_sly het volgende:
En weer een nieuw topic met een vage titel
Gaat over Armageddon. Vandaar de volgende quote als iemand de week voor het armageddon dood gaat:quote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef livEliveD het volgende:
Nu noem je 1 van de weinige boeken die ik niet heb gelezen van Pratchett. Ik ben een erg grote fan van hem en het ene boek is wel beter dan het andere maar ik vind er geen eentje echt slecht ofzo. Sommige vind ik erg goed.
quote:DON'T THINK OF IT AS DYING, said Death. JUST THINK OF IT AS LEAVING EARLY TO AVOID THE RUSH.
Nee, maar heb wel andere dingen van Pratchett gelezen, en hij schrijft heel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben trouwens een heel leuk boek aan het lezen: Hoge omens, de oprechte en secure voorspellingen van Agnes Nutter, een heks van Terry Pratchett.
Het kan trouwens zijn dat dit toch nog een ander boek van hem is. Ik ken alleen de engelse versiesquote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Die is wel lekker ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Patak's Curry Paste Coriander / Coconut =
Best wel eigenlijk ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik lees net die lijst met titels door![]()
Wij zijn erg, echt heel erg![]()
Da's dus zo'n 14%quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Slechts 18 topics hebben een directe links met seks.
Het valt dus nogal mee.
We verzaken.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veel? Dat kan beter.
Nou brand los. Alles is bespreekbaar vanavondquote:Op maandag 20 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is toch helemaal niet veel? Dat kan beter.
Doe 's een gooi, zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:58 schreef livEliveD het volgende:
Nou brand los. Alles is bespreekbaar vanavond![]()
Wurgseks. Een aanrader of niet? Heerlijke binnenkomer weerquote:Op maandag 20 juni 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doe 's een gooi, zou ik zeggen.
Deze week geen tijd. Volgende week kan ik veel regelen denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Natalie het volgende:
* Natalie wil wel slapen bij dat gat.
Wie gaat mee?
Op de gat meet heb ik er geen echte problemen mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Natalie het volgende:
Wie gaat mee?
Vertel dat maar aan meneer Hertog Janquote:Op maandag 20 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
En toch is het best goed dat ze ijs hebben uitgevonden.
Die weet dat vast al.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan meneer Hertog Jan
Het is een beetje riskant... Je zou niet de eerste zijn om er het leven bij te laten.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef livEliveD het volgende:
Wurgseks. Een aanrader of niet? Heerlijke binnenkomer weer![]()
Je moet het dan ook wel met een professional doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een beetje riskant... Je zou niet de eerste zijn om er het leven bij te laten.
Degenen die er het leven bij laten, doen het alleen. Jezelf half ophangen enzo. Een leerling van mijn vroegere school kwam op die manier aan zijn einde (wat zeg je op zo'n begrafenis?).quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Je moet het dan ook wel met een professional doen.
Hmm.. Mjah dat is een goede vraag.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Degenen die er het leven bij laten, doen het alleen. Jezelf half ophangen enzo. Een leerling van mijn vroegere school kwam op die manier aan zijn einde (wat zeg je op zo'n begrafenis?).
Ze komt uit Drente.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit van gehoord?
De mensen daar zijn nog onschuldiger dan de (LET OP!) GEMIDDELDE Fries.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doen ze daar niet aan wurgseks?
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
De mensen daar zijn nog onschuldiger dan de (LET OP!) GEMIDDELDE Fries.
Welke Assenaar?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Hoewel de Assenaar waar ik morgen een meet mee heb wel niet zo onschuldig en lief zal zijn.
Gezellie.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
Een Assenaar die zegt dat hij deurwaarder is.
Daar zou ik hem dan rijkelijk voor belonen als ik jou was.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
Jawel hoor, die man wil me zo graag zien dat hij er zelfs speciaal voor naar Rotterdam komt.
Als de rechter vindt dat hij gelijk heeft krijgt hij die vanzelf wel toegewezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar zou ik hem dan rijkelijk voor belonen als ik jou was.
Ik niet in ieder geval. Ik heb morgen het e.e.a. te doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Gaan we vannacht naar 't Gat?
Win-win dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Als de rechter vindt dat hij gelijk heeft krijgt hij die vanzelf wel toegewezen.En zoniet heeft hij eens een echte stad gezien.
Wel meer mensen denk ikquote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik heb morgen het e.e.a. te doen.
Voor hem wel ja.quote:
Dat was niet door de week neem ik aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wel meer mensen denk ik. Toch hebben we vorig jaar op deze manier ook een meet impulsief georganiseerd.
Het zal wel lekker slapen nu bij 't Gat denk ik, lekker koel in zo'n bos.
Ik hoop dat je kunt slapen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet morgen naar R'dam om kleren te kopen, dus ik ga vroeg naar bed.
Dat is een paar weken terug ook gedaan. Grotendeels.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wel meer mensen denk ik. Toch hebben we vorig jaar op deze manier ook een meet impulsief georganiseerd.
Het zal wel lekker slapen nu bij 't Gat denk ik, lekker koel in zo'n bos.
Dat was het wel..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet door de week neem ik aan?
Is een voordeel dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik slaap eerlijk gezegd prima met dit weer.
Dan was de rest vakantie aan het vieren.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Twee van de vier waren student op dat moment.
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan was de rest vakantie aan het vieren.
Ik word zelf nogal chagrijnig en vervelend als ik slecht slaap.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Echt, iedereen moest de volgende ochtend vroeg weer ergens zijn. En we zijn toch gegaan.
Maar ik ga vanavond ook niet. Ik ben ontzettend moe en ik wil dus ook niet te laat naar bed. Nu ga ik even mijn kamer ontvluchten en weer onder de dikke boom in het stadspark liggen.
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Natalie het volgende:
Wie gaat mee?
Mijn auto is nèt voor reparatie, anders was ik je manquote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Gaan we vannacht naar 't Gat?
Wellesquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Wat zijn de gevaren denk je?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Maar zelf weten natuurlijk. Ik ga niet mee. Voor halen en brengen en geesten uitdrijven ben ik wel altijd beschikbaar
.
De plek zelf. Je bent er ongewenst, en dat is exact wat ik en meer mensen ook op die plek ervaren hebben 's nachts. Alsof je even mag kijken, maar daarna weg moet. Ik ga er nooit slapen.quote:
Dat is niet op de hele plek zo. Er zijn ook delen waar het redelijk rustig en vredig is.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De plek zelf. Je bent er ongewenst, en dat is exact wat ik en meer mensen ook op die plek ervaren hebben 's nachts. Alsof je even mag kijken, maar daarna weg moet. Ik ga er nooit slapen.
Het varieert wat, afhankelijk van omstandigheid maar ook van je eigen gemoedstoestand. De noordzijde is redelijk rustig iddquote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet op de hele plek zo. Er zijn ook delen waar het redelijk rustig en vredig is.
Ik weet niet hoe het geografisch zit qua richtingen, maar dat ene deel zou ik inderdaad niet graag slapen.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het varieert wat, afhankelijk van omstandigheid maar ook van je eigen gemoedstoestand. De noordzijde is redelijk rustig idd.
Ik krijg sterk de indruk dat het zich kan verplaatsen. Eén van de laatste keren werd ik nagekeken zelfs nog toen ik al in de Peugeot zat.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet hoe het geografisch zit qua richtingen, maar dat ene deel zou ik inderdaad niet graag slapen.Maar aan de andere kant lijkt het mij niet zo'n probleem.
Dat is dat typische stukje bos dat daar zit, ik weet niet of het echt met het gat te maken heeft. Maar het deel waar je te voet verder gaat heeft inderdaad ook een aparte sfeer..quote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat het zich kan verplaatsen. Eén van de laatste keren werd ik nagekeken zelfs nog toen ik al in de Peugeot zat.
Wat denk je dat er kan gebeuren wanneer je het wel doet?quote:Maar als mensen er willen slapen, go ahead. Ik doe het niet.
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje is moe en gaat slapen. Dromen over Solse Gaten.
Denk niet dat dat 'm wordt, maar wie weet.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
Slaap lekker!![]()
Mocht je morgen nog iets willen meeten oid kun je me SMS'en.
Ik hoor het wel of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk niet dat dat 'm wordt, maar wie weet.
Ik heb het geleend van iemand die het in het Nederlands had, dus vandaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nu noem je 1 van de weinige boeken die ik niet heb gelezen van Pratchett. Ik ben een erg grote fan van hem en het ene boek is wel beter dan het andere maar ik vind er geen eentje echt slecht ofzo. Sommige vind ik erg goed.
Het is (voor mij althans) ook voor een groot deel de schrijfstijl.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het geleend van iemand die het in het Nederlands had, dus vandaar
Ik vind het in ieder geval geniaal, en ik ben pas op blz 40 ofzo
Ja, het is echt leuk geschrevenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is (voor mij althans) ook voor een groot deel de schrijfstijl.
LOL als een soort lachband?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk geschreven
Ik zit bijna hardop te lachen en zou het liefst willen dat iemand tegelijkertijd hetzelfde boek leest, om dan het gelach uit te kunnen wisselen
Nou ja, dat iemand weet waar je om lacht en met je meelachtquote:
Het is inderdaad wel leuk zoiets ja. Vooral als je stoned bent is dat leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat iemand weet waar je om lacht en met je meelacht
Ik deel graag
Ik heb Kleingoderij (In het Engels Small Gods) gelezen. Het boekje staat min of meer op zichzelf, ookal is het onderdeel van een reeks.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wil ook al een tijdje eens beginnen in wat Pratchett materiaal. Wat raden jullie me aan als eerste te lezen? (als inkomertje zegmaar)
Ik lees dit dus als eerste en ik vind het geweldigquote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wil ook al een tijdje eens beginnen in wat Pratchett materiaal. Wat raden jullie me aan als eerste te lezen? (als inkomertje zegmaar)
Stoned? Dat is lang geledenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk zoiets ja. Vooral als je stoned bent is dat leuk.
Voor mij ook. 9 van de 10 keer word ik er ziek van, dus laat dan maar zitten.quote:
Ik kan het me voorstellen, alleen de lucht al.quote:Ik denk dat mijn vriendje dat nog minder op prijs zou stellen dan mijn gewone sigaretjes
Dat weet ik niet. Maar een pak melk dat er gevaarlijk uit ziet koop ik òòk nietquote:Op maandag 20 juni 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Wat denk je dat er kan gebeuren wanneer je het wel doet?
Wat er gevaarlijk is aan dat pak melk kan echter iedereen waarnemen, hier is dat toch anders.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar een pak melk dat er gevaarlijk uit ziet koop ik òòk niet.
Daarom spreek ik ook voor mezelf. Ik heb dingen ervaren, ik hoef niet daar te slapen. Wat ieder ander doet staat diegene vrijquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
Wat er gevaarlijk is aan dat pak melk kan echter iedereen waarnemen, hier is dat toch anders.
Ik ben er maar 1 keer ziek van geweest, maar dat was ook goed ziek, dus toen hoefde het niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij ook. 9 van de 10 keer word ik er ziek van, dus laat dan maar zitten.
[..]
Ik kan het me voorstellen, alleen de lucht al.
Maar hij drinkt zeker wel bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 keer ziek van geweest, maar dat was ook goed ziek, dus toen hoefde het niet meer
Hij zou iets tegen de lucht hebben, maar ook tegen het drugs-idee
Mja, ook dat met mate!quote:
Maar alcohol is een hard drug, en een joint een soft drug.. Maar dat zal hij wel anders zien.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, ook dat met mate!
Hij is nogal beheerst enzo
Hou je taai hehquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Ach, weet ik eens wie er achter al die dreigbriefjes zit, is ook leuk natuurlijk. Hij praat als een boer, maar dat komt vast door waar-ie vandaan komt.En als het tegenvalt heb ik weer een nieuw stuk papier met "IN NAAM DER KONINGIN" er op voor mijn collectie.
Nee hoor, hij zal dat best zo zien. Maar hij drinkt ook zeer gematigd.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar alcohol is een hard drug, en een joint een soft drug.. Maar dat zal hij wel anders zien.
Ikzelf vind het met drank altijd moeilijk op vragenlijsten of ik veel drink. DIe lijsten gaan er nl. van uit dat je een vast patroon hebt.Ik drink normaal gesproken niet, maar bij sommige gelegenheden weer flink. Wat vul je dan in bij aantal glazen per week?
Oh, vast wel hoor. Ga ik wel van uit in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hou je taai hehKomt uiteindelijk allemaal goed
![]()
Waddan?quote:
Kijk, zo'n instelling zien we graag!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:15 schreef Alicey het volgende:
Oh, vast wel hoor. Ga ik wel van uit in ieder geval.
Dat scheelt ook denk ik ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zal dat best zo zien. Maar hij drinkt ook zeer gematigd.
Ik krijg bijna ook trek in bier van dit weer ja.quote:Ik drink gewoon zo nu en dan omdat ik dat lekker vind. Heb net een Hoegaarden op, heeerlijk met dit weer!![]()
21:17 < Minkeltje> ja en mijn melk is slijmerig en smaakt zouterig;Pquote:
Nouja, zonder die instelling roep je het wel over jezelf af.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk, zo'n instelling zien we graag!
Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Alicey het volgende:
Nouja, zonder die instelling roep je het wel over jezelf af.
Alicey tochquote:
Nouja, dat valt soms nog tegen hoor.. Ik begin wel een beetje op te raken intussen, en heb helemaal niet het gevoel dat ik zo sterk in mijn schoenen sta..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ersquote:Op maandag 20 juni 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is nu definitief gebeurd vrees ik.
Daar ben je goed inquote:
Jawel!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ers
Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 23:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
We vinden je allemaal lief, maar ik denk niet dat iemand denkt dat je onschuldig bent![]()
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.![]()
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoor![]()
Reken daar maar niet opquote:Op maandag 20 juni 2005 23:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?
Mijn illusie, wat doe je?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op
voor het wfl-gehalte..
Dank je!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Truste Alicey
Slaap lekker en succes morgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie al eens gehoord van Mike the Headless Chicken? Na enige research blijkt het verhaal te kloppen:
[afbeelding]
Zeker beter uit te houden jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
die ene kip kijkt echt zo 'hè?'
Goedemorgen. Beter uit te houden vandaag
.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:42 schreef qu63 het volgende:
T gaat zelfs onweren als t goed is..
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Nijntje wordt vandaag 50 jaar
Feli!
foto?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.
Aliceyquote:
Jawel hoor, heerlijk koel met een open raam.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey![]()
Nog een beetje goed geslapen?
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook nog geen 6 uur geslapen, maar voel me er prima bij
en de ochtendwandeling was heerlijk met een fris windje enoz
Geen werk?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook geen verplichtingen in de ochtend.
Wel leuke dingen hoop ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Wel wat andere dingen te doen.
Of heb ik dat allemaal gemist toen je dat gisteren zei?quote:
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.quote:
Oh ja,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.
Zaak dient om half 2. Hoe lang zoiets duurt is niet van te voren vast te stellen..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh ja,Dat had ik wel gelezen..
Veel succes!!!!
Hoe laat begint alles?
Heerlijk. De komende weken zal ik per dag ook minimaal zo'n 32 km fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Bensel het volgende:
Ikl heb vannacht redelijk goed geslapen eigenlijk.. Had het wel warm , maar niet echt zoveel gezweet dat het irritant begint te worden. gisteravond was het heerlijk weer om een stuk te fietse.. heb dan ok 20 kilometer gefietst
Ik zou in je eigen topic de post van DuchessX met een korreltje zout nemen maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook nog geen 6 uur geslapen, maar voel me er prima bij
en de ochtendwandeling was heerlijk met een fris windje enoz
Succes Alicey!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk. De komende weken zal ik per dag ook minimaal zo'n 32 km fietsen.
Procedeer ze kapot!!!!!!!!!!! Succesquote:
Dat kapotprocederen zal wel meevallen. Sowieso sta ik qua bewijslast nogal zwak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Procedeer ze kapot!!!!!!!!!!! Succes
Nee het systeem heeft je genaaid! Het systeem dat jou zou moeten beschermen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Dat kapotprocederen zal wel meevallen. Sowieso sta ik qua bewijslast nogal zwak.
En je hebt je slinger!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb mn hooikoortspilletjes, het weer is niet al te warm, dus ik ben in een goed humeur
Hoe was het bij Fok!Radio?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen iedereen en succes Alicey![]()
Ik was vannacht enorm laat thuis, met dank aan de NS
Hahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee het systeem heeft je genaaid! Het systeem dat jou zou moeten beschermen.
Snuif die woede van je op! Zij hebben het gedaan. Zij, Zij, Zij. Actie, gerechtigheid, respect, acceptatie. Het is tijd voor maatregelen. Laat ze voelen. Plaats een bom, ergens. Ventileer dat ongenoegen![]()
Het is niet warm, maar wel benauwd.. Hoewel dat nu wel meevalt, zal wel aan late inname van medicijnen liggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb mn hooikoortspilletjes, het weer is niet al te warm, dus ik ben in een goed humeur
Dank je.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen iedereen en succes Alicey![]()
Ik was vannacht enorm laat thuis, met dank aan de NS
Ach ja, je raakt het eens gewendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
NS heeft wel een storingen ja. Waag het overigens niet om een goed humeur te behouden als de 4e vertraging op een rij de reis treft. Ik werd toen bijna gelyncht door andere reizigers.
Ook nogquote:
Nouja, ik besloot me er toen gewoon bij neer te leggen en gewoon lekker rustig aan te doen.quote:
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouquote:
Soms is de NS echter wel netjes. Ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit Leeuwarden of Groningen ergens kwam, en dat de trein flink vertraging had, waardoor ik de laatste locale verbinding zou missen. De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouMaar de intercity die normaal nooit stopt daar deed dat nu ook niet. Dan denk ik wel eens van, wees gewoon praktisch en maak een extra stop. Een trein kan altijd kuren hebben maar los het een beetje logisch op. Communicatie enzo
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou in je eigen topic de post van DuchessX met een korreltje zout nemen maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht![]()
Hmmm, dat is wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouMaar de intercity die normaal nooit stopt daar deed dat nu ook niet. Dan denk ik wel eens van, wees gewoon praktisch en maak een extra stop. Een trein kan altijd kuren hebben maar los het een beetje logisch op. Communicatie enzo
![]()
weet je zeker dat dit NoordNed niet was?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms is de NS echter wel netjes. Ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit Leeuwarden of Groningen ergens kwam, en dat de trein flink vertraging had, waardoor ik de laatste locale verbinding zou missen. De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.
Ah ik zat in die trein. Ik had daardoor vertragingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.
Dat kan ik me nog herinneren. Ik hoorde ooit van iemand dat een deel van de vertragingen wordt veroorzaakt door 'een tekort aan stroom'. Bij het wegrijden gebruikt een trein meer stroom en dus kunnen er in een bepaalde regio maar 4 tegelijk wegrijden. Althans dat is wat die kerel op tv beweerde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef Reya het volgende:
Ik kon zelfs een keer niet naar Deventer met de trein omdat de bliksem op het station zou zijn ingeslagen. Die dag was echter in geheel Nederland kurkdroog
Muhahah, ik had ooit eens een site met allerlei leuke gesprekken tussen medewerkers van de nS.. daar staan echt de gekste dingen inquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren. Ik hoorde ooit van iemand dat een deel van de vertragingen wordt veroorzaakt door 'een tekort aan stroom'. Bij het wegrijden gebruikt een trein meer stroom en dus kunnen er in een bepaalde regio maar 4 tegelijk wegrijden. Althans dat is wat die kerel op tv beweerde.
Erg leuke site is dat iddquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef Bensel het volgende:
Ah, heb hem alweer gevonden: http://www.omroephumor.nl/u-eindpunt.html
quote:Net na negenen, tussen Tiel en Geldermalsen:
******* Skkkrriieeeeeeeek *******
(portofoon afluister-mode aan)
HC: "Meester, ATB?"
Meester: "Nee, er staat een paard voor de trein."
HC: "Nogmaals?"
Meester: "Er staat een paard op de rails, dat niet weg wil gaan..."
(portofoon afluister-mode uit)
Nadat de conducteur het paard een weiland in gelokt heeft en het hek gesloten, kan de trein zijn weg vervolgen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef livEliveD het volgende:
Harde 'humor' in Onz: Deze verdient gewoon even een eigen topic!![]()
Ja heel goedkoop. Verder was er een rel om het plaatsen naar een link van Mein Kampf maar uiteindelijk mocht dat wel. Hier hoor ik ze niet eens over (en een mod, Ruis, post erin dus het wordt wel gezien en blijkbaar geaccepteerd).quote:
Jawel hoor, want we waren intussen in Utrecht. NoordNed heb ik echter ook niet over te klagen. Ik ben een keer naar Groningen gegaan, waarbij ik niet wist wanneer ik terug zou gaan, dus had ik een enkele reis. Ik was echter op de terugreis dus vergeten om een kaartje te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit NoordNed niet was?
Ja, alle Rotterdammers dat hun trein vertraging had.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah ik zat in die trein. Ik had daardoor vertraging
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijstquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:
Een beetje onze mailboxen volspammen, Haushofer!![]()
Forward eens naar mij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijst
Nou ja, heb natuurlijk wel mn reputatie een beetje bij te houden.
Jij hebt het ook gekregen alst goed is.quote:
Jammer genoeg was het geen Spannende Mailquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijst
Nou ja, heb natuurlijk wel mn reputatie een beetje bij te houden.
Niet eens over slingers?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het geen Spannende Mail
Over een vergaderinkje van de opleidingscommissie waar ik in zit. Da's niet echt spannend nee.quote:
Weer geen slingers dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Over een vergaderinkje van de opleidingscommissie waar ik in zit. Da's niet echt spannend nee.
Goedemorgen Natalie!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Omroephumor.nl is geweldig. Vooral als je eens uit je hum bent en eens lekker wil lachen
Oh ja, en goeiemorgen *gaaaaap*
Telefoneren toch half 2 staat garant voor uitslapen tot minstens half 10. Ik klaag niet
Hoi mamaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Omroephumor.nl is geweldig. Vooral als je eens uit je hum bent en eens lekker wil lachen
Telefoneren toch half 2 staat garant voor uitslapen tot minstens half 10. Ik klaag niet
Wow, sommige mensen hebben maar gelukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, sommige mensen hebben maar geluk![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.
Het is wel een idee. Volgende meet zal ik anders beginnen met een whisky bestellen, meestal volgt de rest dan wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komen
Is een Fok whisky-meet ook goed?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komen
Ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef livEliveD het volgende:
Haus: Ik geloof er niet in. (laatste post van partynogwat)
Hoe zat het ook alweer met het casimir effect enzo. Deeltje die tijdelijk ontstaan toch?
Ps. Ja ik weet dat je liever niet bestaande theorieen aan zweverigheid koppelt omdat het verkeerd uitgelegt kan worden.
Ik zag je reactie. Thnx enzoquote:
Bij dat gat gaat dat iig niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen Natalie!
Ik wilde dat ik zo kon uitslapen.
Eej oogappeltje van me!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:11 schreef Reya het volgende:
Hoi mama
Ik sliep pas na twee uur, onder invloed van een paar stevige glazen whiskey, en ik was weer om 7 uur wakker
Dat bellen of dat uitslapen?quote:
Voor mij financieel gezien ook..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, komende zaterdag is ws te snel voor mij
Dat lijkt me een mooi plaatje!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef ReCreative het volgende:
Hee, dat is grappig. Er komt van zee af een soort front deze kant op, met allemaal donkergrijze wolkflarden er voor. Het lijkt net of het duin in de brand staat
.
net 3 posts voor mijquote:
het gaat hier bijna onweren geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is het ook, ik dacht onweer te krijgen. Maar het komt de kust niet op.
Maar toch niet alles opgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoera, Fok is weer online en Lupa heeft allemaal nieuwe kleertjes
Foto's!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoera, Fok is weer online en Lupa heeft allemaal nieuwe kleertjes
Nu willen we echt foto's!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik ben best goed geslaag. Twee rokjes, een broek en drie truitjes. En nog ¤ 80,- over, waarvan ik morgen bij een lingeriespeciaalzaak een bikini wil gaan kopen (gewone bikini's passen gewoon niet).
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Foto's wordt nu wat lastig, is te donker. Maar misschien dat Raymond morgen even een paar kiekjes van me wil maken met mijn fooncamera.
Wat schattig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Er zou een vrouw naast me moeten zitten en een fles witte wijn plus twee glazen naast me moeten staan bij de zonsondergang die ik nu zie
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Er zou een vrouw naast me moeten zitten en een fles witte wijn plus twee glazen naast me moeten staan bij de zonsondergang die ik nu zie
Als je het goed doet wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shoppen is trouwens een vermoeiende bezigheid.
Hier ook schitterendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Wij zien hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:24 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. hier begint het weer ook raar te doen.. nu een donkere wolkenband vanuit het noordwesten, met daarachter een oranje lucht..
Ik wacht ff tot die oudste inwoner weg is bij jou uit dat dorp en dan neem ik zijn plekje in!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hier ook schitterend. Merel er bij die een mooi lied zingt
.
Interessant weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:
- God bestaat niet -
Welterusten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ga toch maar zo proberente slapen.. Ik ben nu nl. dood en morgen er erg vroeg uit.
Nog maar eens welterusten danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ga toch maar zo proberente slapen.. Ik ben nu nl. dood en morgen er erg vroeg uit.
ik haal het nog wel tot die tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessant weer.Ik vind het wel jammer dat het zo laat komt, maar ik zie het morgen op i-net wel.
waar heeft hij dat gezegd ? op de EO-jongerendag ?quote:Ik vind het trouwens belachelijk dat Balkenende de serie 'walgelijk' heeft genoemd. Ik durf te wedden dat hij niet eens gekeken heeft.
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoi
net terug van etentje in indonesisch restaurant Sama Sebo. Rijsttafel
Geen flauw idee, het werd geciteerd in een ingezonden stuk in de (Volks?)krant.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef het_fokschaap het volgende:
waar heeft hij dat gezegd ? op de EO-jongerendag ?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reya, in je fotoboek: "Men weet haast niets van hem, en wat men van hem weet, is hartverscheurend."
Piet Paaltjens / Francois Haverschmidt, toch?
Spekkoekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]en daarna nog een kop thee met spekkoek
![]()
Boeiende persoonlijkheid. Triest leven. Geweldig gevoel voor humor. 'Aan Rika' heb ik in Haus zijn fotoboek geplaatst als herinnering aan de treinreis naar de meet.quote:
Haverschmidt was idd goedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Boeiende persoonlijkheid. Triest leven. Geweldig gevoel voor humor. 'Aan Rika' heb ik in Haus zijn fotoboek geplaatst als herinnering aan de treinreis naar de meet.
Slauerhoff en Lucebert zijn niet echt mijn favorieten. Mooi, maar ik 'heb' er niks mee. Wel met Paaltjens. Misschien omdat 'ie een Fries was. Maar dat was Slauerhoff geloof ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Reya het volgende:
Haverschmidt was idd goed
Niet zo goed als Slauerhoff trouwens, maar die staat imho samen met Lucebert op eenzame hoogte
Hmmm, dat is gewoon een puur persoonlijk gevoel bij schrijversquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Slauerhoff en Lucebert zijn niet echt mijn favorieten. Mooi, maar ik 'heb' er niks mee. Wel met Paaltjens. Misschien omdat 'ie een Fries was. Maar dat was Slauerhoff geloof ik ook.
Welterusten!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat is gewoon een puur persoonlijk gevoel bij schrijvers
* Reya gaat trouwens opruimen, wat neerkladderen, douchen en slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |